Είναι το ‘Dark’ η γερμανική απάντηση στο ‘Stranger Things’;

Είναι το ‘Dark’ η γερμανική απάντηση στο ‘Stranger Things’;

To Γερμανικό 'Dark' κερδίζει τη θέση του στην ατμοσφαιρική επιστημονική φαντασία μέσω του Netflix

Της Ιωσηφίνας Γριβέα

«Το χθες, το σήμερα και το αύριο δεν είναι διαδοχικά. Συνδέονται σε έναν κύκλο που δεν κλείνει ποτέ». Η πρώτη γερμανική παραγωγή του Netflix είναι ένα θρίλερ μυστηρίου που φαινομενικά απαντά στα αμερικανικά χιτ «Stranger Things» και «The OA». Ακόμα κι αν η επιτυχία δεν μπορεί να βιομηχανοποιηθεί, δεν σημαίνει ότι το Χόλιγουντ δεν μπορεί να το προσπαθήσει. Κυρίως όμως δεν σημαίνει ότι το «Dark» δεν μπορεί να κερδίσει με την αξία του τη δική του θέση ανάμεσα στις σειρές επιστημονικής φαντασίας, είδος όπου το Netflix επένδυσε από την πρώτη στιγμή του ορίτζιναλ προγραμματισμού του.

Γραμμένο από τον Γιάντγιε Φρίζε και σκηνοθετημένο από τον Μπάραν μπο Ονταρ, το δίδυμο που μας έδωσε τα «Who Am I» και «No System Is Safe», η νέα σειρά της πλατφόρμας τοποθετεί τη δράση της στη μικρή γερμανική πόλη Γουίντεν απ’ όπου έχουν εξαφανιστεί -και κατά πάσα πιθανότητα απαχθεί- δύο παιδιά. Οι δραματικές εξελίξεις, όπως σε όλες οι σειρές για μικρές πόλεις με μεγάλα μυστικά που σέβονται τον εαυτό τους, θα φέρουν στην επιφάνεια τη διπλή ζωή και τις ραγισμένες σχέσεις των τεσσάρων οικογενειών που εμπλέκονται στο μυστήριο, με το υπερφυσικό στοιχείο του χρόνου να θέτει ερωτήματα που διαφοροποιούν το σόου από πρόσφατες σειρές με κοινά σημεία.

Στο «Dark» δεν έχει σημασία από πού εξαφανίστηκαν τα παιδιά. Ούτε ποιος τα πήρε, ούτε πώς το κατάφερε. Η ερώτηση είναι πότε. Το περιστατικό μοιάζει να ακολουθεί βήμα προς βήμα το μοτίβο δύο ακόμα εξαφανίσεων από το 1986 και το 1953 αντίστοιχα, και ο χρόνος με τη σειρά του μοιάζει πλέον επικίνδυνα σχετικός.

Με την απαραίτητη μουντή παλέτα και τα κοντινά πλάνα από νεκρά ζώα στο χέρι, το «Dark» σκιαγραφεί μια άρρωστη πόλη με κατοίκους στοιχειωμένους από κάτι που αρνούνται να αντιμετωπίσουν. Η αλήθεια που πρέπει να ξεθάψουν μπορεί να τους σώσει, όχι όμως χωρίς το τεράστιο προσωπικό κόστος που θα τους αλλάξει για πάντα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗΣ ΣΤΟ POPCODE

O Jeff Goldblum ξανά στο Jurassic Park: 10 τρέιλερ που πρέπει να δεις
Το ‘Wormwood’ πειραματίζεται με το είδος του true crime ντοκιμαντέρ
Είδαμε και αναλύουμε το πρώτο επεισόδιο του κυπριακού ‘Game of Thrones’

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα