5 ασκήσεις με αλτήρα για να μην σκουριάσεις στην καραντίνα

5 ασκήσεις με αλτήρα για να μην σκουριάσεις στην καραντίνα
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΓΙΑΪΤΖΟΓΛΟΥ-WATKINSON

Ένας αλτήρας είναι αρκετός για να γυμνάσεις τον άνω κορμό σου από την άνεση του σαλονιού σου.

Δυστυχώς για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες αναγκαστήκαμε να κλειστούμε στα σπίτια μας. Χιλιάδες επιχειρήσεις έκαναν αναστολή λειτουργίας, μέσα σε αυτές και τα γυμναστήρια– αθλητικοί χώροι.

Αρκετοί πλέον δουλεύουν από το σπίτι. Αυτό πολλές φορές μπορεί να σε οδηγήσει σε μια μόνιμη βαρεμάρα. Να σταματήσεις να φροντίζεις τον εαυτό σου, να γυρνάς όλη μέρα με τις πιτζάμες, να τρως κακής ποιότητας φαγητό. Αυτά είναι και τα πρώτα σημάδια της κατάθλιψης.

Όπως αναφέρει το oneman, η λύση σε αυτό είναι η άσκηση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κινητοποιηθείς. Μπορείς να τρέχεις κάθε μέρα. Ξεκίνησε με πιο μικρή απόσταση και προσπάθησε κάθε φορά να τρέχεις και λίγο πιο πολύ. Επίσης μπορείς να εκτελείς προπονητικά προγράμματα στο σπίτι. Μιλάμε για προγράμματα εύκολα και χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό τα οποία είναι εύκολο να εκτελέσεις σε μερικά τετραγωνικά.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι και το παρακάτω. Εμπνευστής του προγράμματος είναι ο Γιώργος Γιούπης, γυμναστής cross fit. Για το πρόγραμμα το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένας αλτήρας. Θα γυμνάσεις πιο πολύ τον άνω κορμό, αλλά με το τρέξιμο θα κρατάς φόρμα και τα πόδια σου.

Πώς να το κάνεις

Μπορείς να εκτελέσεις το πρόγραμμα με 3 τρόπους.

  • α) Εκτέλεσε τις 5 ασκήσεις σε κυκλική μορφή, 1 λεπτό να εκτελείς την άσκηση και 20 δευτερόλεπτα ξεκούραση μεταξύ των ασκήσεων. Όταν ολοκληρώσεις τον κύκλο ξεκουράσου 3 λεπτά. Κάνε συνολικά 5 κύκλους.
  • β) Σε κάθε άσκηση κάνε 6 σετ, 20 δευτερόλεπτα εκτελείς 10 δευτερόλεπτα ξεκουράζεσαι. Μεταξύ των ασκήσεων ξεκουράσου 3 λεπτά.
  • γ) Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση με 1 λεπτό ξεκούραση μεταξύ των σετ και 2 λεπτά ξεκούραση μεταξύ των ασκήσεων.

Οι ασκήσεις

Κάμψεις δικεφάλων

Εκτάσεις τρικεφάλων

Πιέσεις ώμων

Πλάγια έκταση αριστερά

Πλάγια έκταση δεξιά

> Ευχαριστούμε για την φιλοξενία τον Γιώργο Γιούπη και το WODBOX Αργυρούπολη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 120, τηλ 6944765444

> Αν θες να μάθεις καινούργιες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνηση σου βρες τον Πολυμερόπουλο Βαγγέλη στο instagram @vpolimero

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Lockdown, Κορονοϊός
SHARE:

24Media Network