Η Μέγκαν Μαρκλ μπορεί να γίνει η πιο ακριβοπληρωμένη influencer

Η Μέγκαν Μαρκλ μπορεί να γίνει η πιο ακριβοπληρωμένη influencer
Η δούκισσα του Σάσεξ Μέγκαν Μαρκλ 2021 Stefan Jeremiah/AP Photo

Το Spotify δεν ανανέωσε τη συνεργασία του με την Μέγκαν Μαρκλ και τον Χάρι, με τη δούκισσα του Σάσεξ να ‘χει βρει πολλούς τρόπους να υπερκαλύψει τα 10.000.000 δολάρια που χάθηκαν.

Εκατομμύρια είναι οι χρήστες των social media που δηλώνουν στην εφορία influencers. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ‘τίτλος’ αφορά τον αριθμό των ‘ακόλουθων’.

Υπάρχουν κι άλλες που έχουν να κάνουν με την αυθεντία των κατόχων των λογαριασμών, σε έναν συγκεκριμένο τομέα (το λέμε και εξειδίκευση).

Προς το παρόν, ο πιο ακριβοπληρωμένος influencer του πλανήτη είναι αυτός που έχει τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram. Είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο των 545 εκατομμυρίων followers. Για κάθε προωθητικό post που κάνει, παίρνει κατά μέσο όρο 3.920.000 δολάρια. Έχει συμβόλαια με τις εταιρίες  Nike, Herbalife, DAZN, Clear, MTG, Altice Portugal, Garena Free Fire, American Tourister, LiveScore, TAG Heuer, Louis Vuitton και Jacob & Co. Ronaldo.

Ακολουθεί ο Λίονελ Μέσι, των 472.000.000 followers και των 2.94 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε ποστ με περιεχόμενο. Επίσης, έχει συμβόλαιο με ουκ ολίγα brands, όπως τα Adidas, Ooredoo, Lay’s, Gatorade, Pepsi, Jacob & Co., Budweiser, Hard Rock International, SIRIN LABS, SikSilk, LEAFTY, Socios.com, Mangniu, Pro Evolution Soccer, Orcam, Messicirque, Saudi Tourism Authority, Mastercard, By Ju’s, Louis Vitton kai J&T Express.

H πρώτη γυναίκα της λίστας είναι η Kάιλι Τζένερ, της γνωστής οικογενείας των Καρντάσιαν και των 379.000.000 followers. ‘Διασπάστηκε’ από τις αδελφές της και έκανε τη δική της περιουσία, μέσω προϊόντων και brand που δημιούργησε με προϊόντα ομορφιάς (Kylie Cosmetics).

Κατά καιρούς κάνει και συνεργασίες.

Για κάθε ποστ εταιρίας παίρνει περί τα 1.835.000 δολάρια, αφού το βλέπουν τουλάχιστον 379.000.000 followers.

Ως νέα δύναμη στο χώρο, αναδεικνύεται η Μέγκαν Μαρκλ, η οποία καλείται να βρει τρόπο να καλύψει το κενό των 10.000.000 δολαρίων που θα δημιουργηθεί στα έσοδα της οικογενείας της, μετά την ανακοίνωση του Spotify για διακοπή του podcast με τίτλο Archetypes.

Δεν άγχεται.

Έχει πολλές προτάσεις.

Για αρχή, να παίρνει 250.000 δολάρια για κάθε post στα social media.

Υπάρχουν και πολλές άλλες, που όπως εκτιμούν ειδικοί μπορούν να την κάνουν εκ των πιο ακριβοπληρωμένων influencers.

Όλα ξεκίνησαν από τη σχέση που δημιούργησε με τον γκουρού που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία των εταιριών μακιγιάζ της Σίντι Κρόφορντ και της Τζένιφερ Λόπεζ.

H Bικτόρια Τζάκσον Official Victoria Jackson

 

Πρόκειται για την Βικτόρια Τζάκσον, η οποία δηλώνει “εμπειρογνώμονας μάρκετινγκ” και είναι ο άνθρωπος πίσω από τις πρώτες ‘infomercial’ (information και commercial) τηλεοπτικές αυτοκρατορίες μακιγιάζ.

Είναι παντρεμένη με τον Mπιλ Γκάθι, του οποίου η εταιρεία μάρκετινγκ Guthy-Renker, βοήθησε το πρώην supermodel Σίντι Κρόφορντ να μετατρέψει τη σειρά καλλυντικών της (Meaningful Beauty) σε brand 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Εκπροσωπεί επίσης, την εταιρεία της Jenifer Lopez, JLo Beauty.

Όπως δήλωσε ο ειδικός των brands, Νικ Ίντε στην Daily Mail η Μέγκαν και η Βικτόρια είναι πολύ κοντά πια. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει τη Μέγκαν να αναπτύξει μια μάρκα περιποίησης δέρματος ή μακιγιάζ, είναι η Βικτόρια και ο Μπιλ”.

Η δούκισσα του Σάσεξ  έχει και μια άλλη πρόταση: να γίνει ανταγωνίστρια της Γκουίνεθ Πάλτροου. Δηλαδή, της ιστοσελίδας Goop που αξίζει 200.000.000 δολ. Πώς; Με την ανανέωση και εξέλιξη του blog ευεξίας και τρόπου ζωής που διατηρεί με τίτλο The Tig.

Πρόσφατα ανανέωσε το σήμα κατατεθέν της για τον ιστότοπο που ξεκίνησε το 2014, πριν τον κλείσει το 2017, όταν αρραβωνιάστηκε με τον πρίγκιπα Χάρι.

Επιπροσθέτως, η Μαρκλ μπορεί να γίνει και άμεση ανταγωνίστρια της Κιμ Καρντάσιαν και της καμπάνιας της με την Dolce & Gabbana (πήρε 47.000.000 δολάρια μόνο για να φορέσει δημιουργία της εταιρίας στο γάμο της), εάν υπογράψει συμφωνία με την Dior -είναι μεταξύ των υποψήφιων προσώπων του κολοσσού που έδωσε 15 εκατομμύρια στον Τζόνι Ντεπ για να γίνει το πρόσωπο του αρώματος “Sauvage”.

Oι πληροφορίες αναφέρουν πως η Dior έχει προσφέρει 20.000.000 στην Μαρκλ.

“Είναι ήδη ένας από τους πιο πολυσυζητημένους και πολυφωτογραφημένους ανθρώπους, οπότε η μεγιστοποίηση του κέρδους της και η ευθυγράμμιση με αυτές τις επωνυμίες είναι ένα πολύ επικερδές βήμα” εξήγησε ο ειδήμων.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα