Η Λέξη που δεν λες: Κερδίζει τη μάχη της τηλεθέασης απέναντι στους 'Συμμαθητές'

Η Λέξη που δεν λες: Κερδίζει τη μάχη της τηλεθέασης απέναντι στους 'Συμμαθητές'

Η κοινωνική σειρά του Alpha, η μόνη εβδομαδιαία στην ελληνική τηλεόραση, φαίνεται πως χτίζει το κοινό της και αντιστέκεται στο σκληρό ανταγωνισμό. Πώς διαμορφώθηκε ο πίνακας τηλεθέασης το βράδυ της Τρίτης;

Τηλεμαχίας συνέχεια για τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΑΝΤ1 και Alpha την Τρίτη, με τις σειρές "Συμμαθητές" και "Η Λέξη Που Δεν Λες" να βρίσκονται απέναντι στην prime time. Φαίνεται πως το κοινωνικό σίριαλ της τηλεόρασης του Alpha κερδίζει έδαφος στην τηλεθέαση και την προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού και δη στις νεότερες ηλικίες.

Πιο συγκεκριμένα η "Λέξη Που Δεν Λες" σημείωσε ποσοστό 19,4% στο γενικό σύνολο, έναντι 19,1% για το καθημερινό σίριαλ του ΑΝΤ1. Στο νεανικό κοινό η διαφορά άγγιξε τις 10 μονάδες, με την σειρά του Θοδωρή Παπαδουλάκη να καταγράφει ποσοστό 23,4%, την ώρα που "Οι Συμμαθητές" υποχωρούσαν στο 15,8%.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τηλεόραση, Τηλεθέαση
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

'Η λέξη που δεν λες'. Η νέα κοινωνική σειρά του Alpha

'Η λέξη που δεν λες': Τι απήχηση είχε η πρεμιέρα μιας αλλιώτικης σειράς;

SHARE: