HoYeon Jung: Από τις διεθνείς πασαρέλες, πρωταγωνίστρια στο "Squid Game" του Netflix

Η Jung Ho-yeon αν μη τι άλλο, ξεκίνησε εντυπωσιακά την καριέρα της ως ηθοποιός.
Η Jung Ho-yeon αν μη τι άλλο, ξεκίνησε εντυπωσιακά την καριέρα της ως ηθοποιός. YOUTUBE

Η HoYeon Jung εργάζεται ως μοντέλο από τα 16. Έχει περπατήσει για τα μεγαλύτερα brands του κόσμου. Στα 27 αποφάσισε να αλλάξει ρότα. Μια εβδομάδα μετά τη συμφωνία της με πρακτορείο εκπροσώπησης ηθοποιών, της ζήτησαν να περάσει από audition για το Squid Game. Ρώτησε "γιατί;".

Αν έχετε Netflix, θα έχετε παρατηρήσει πως την πρώτη θέση των δημοφιλέστερων προϊόντων που παρέχονται στην ελληνική έκδοση της πλατφόρμας είναι το Squid Game. Η πρώτη σειρά made in Korea που κατέκτησε την κορυφή του αμερικανικού Netflix και δεύτερη στην παγκόσμια καταμέτρηση προτιμήσεων κοινού της συγκεκριμένης “υπηρεσίας” έχει ως θέμα “την αλληγορία της σύγχρονης καπιταλιστικής κοινωνίας, κάτι που να απεικονίζει τον ακραίο ανταγωνισμό, τον ακραίο ανταγωνισμό της ζωής” όπως έχει εξηγήσει ο δημιουργός της, Hwang Dong-hyuk. Στο τέλος της ημέρας, απεικονίζει ξεκάθαρα πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος (από όπου και αν προέρχεται), όταν προσπαθεί να ζήσει.

Η πρωταγωνίστρια της σειράς λέγεται HoYeon Jung. Η 27χρονη που υποδύεται μια πρόσφυγα από τη Βόρειο Κορέα που μπαίνει στο παιχνίδι επιβίωσης -κυριολεκτικά- για να βρει τους πόρους να συντηρήσει τον μικρότερο αδελφό της και να βρει τη μητέρα της -που την έπιασαν ενώ προσπαθούσε να αποδράσει από τη Βόρειο Κορέα- δεν είχε προτέρα εμπειρία από την υποκριτική.

ADVERTISING

Από τα 16 μέχρι και την επιλογή της από την παραγωγή του Squid Game ζούσε, δουλεύοντας ως μοντέλο.  Όχι μόνο στη χώρα της. Διεθνώς. Βλέπετε, την εκπροσωπεί ένα εκ των πλέον δημοφιλών και αναγνωρισμένων πρακτορείων μοντέλων στον κόσμο, το Elite. Όλα ξεκίνησαν με την ίδια να είναι μάνατζερ του εαυτού της, πριν ενηλικιωθεί. Μόνη της βρήκε το δρόμο για την εβδομάδα μόδας της Σεούλ, το 2010. Μετά την έκλεισε το Νο1 πρακτορείο της χώρας της (ESteem Models). Το 2013 συμμετείχε στο Next Top Model της Κορέας και κατετάγη τρίτη. Όπως αποδείχθηκε, το γεγονός ότι δεν νίκησε δεν έπαιξε τον παραμικρό ρόλο στην ανέλιξη της. Έγινε πρωτοσέλιδο σε όλα τα περιοδικά μόδας. Το 2016 έκανε το διεθνές ντεμπούτο. Για τη Louis Vuitton. Με αποκλειστική συνεργασία, για τη συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας του 2017.

Περπάτησε για τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη (Marc Jacobs, Fendi, Max Mara, Alberta Ferretti, Tory Burch, Topshop Unique, Lanvin, Dolce & Gabbana, Missoni, Bottega Veneta, Emilio Pucci, Chanel, Miu Miu, Giambattista Valli, Prabal Gurung, Jason Wu, H&M, Jacquemus, Burberry, Roberto Cavalli, Diesel Black Gold, Versace), Narciso Rodriguez, Paco Rabanne κλπ) πριν επιλεγεί από το Models.com ως “μοντέλο της χρονιάς” το 2017.

Πώς όμως, βρέθηκε στο Squid Game;

Όπως αποκάλυψε η ίδια, σε συνέντευξη της στο περιοδικό W Korea, ήταν στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης -μια εβδομάδα αφότου είχε υπογράψει με πρακτορείο εκπροσώπησης ηθοποιών-, όταν έλαβε ένα email από την εταιρία παραγωγής του Squid Game. Της ζητούσαν να περάσει από audition. Μέσω βίντεο. “Θυμάμαι πώς περνούσα όλες μου τις ώρες, διαβάζοντας το σενάριο. Έκανα διάλειμμα μόνο για φαγητό. Έφτιαξα το βίντεο και το έστειλα. Επικοινώνησε μαζί μου ο σκηνοθέτης. Μου ζήτησε να συναντηθούμε εκ του σύνεγγυς. Παράτησα τα πάντα και έφυγα για τη Σεούλ”.

Όταν ο CEO της εταιρίας που την εκπροσωπεί την ενημέρωσε ότι πήρε τη δουλειά “ρώτησα 'γιατί;'. Ήμουν τόσο χαρούμενη όταν έμαθα τα νέα, αλλά παράλληλα ένιωσα και έναν τεράστιο φόβο. Του τύπου 'ευχαριστώ πολύ, αλλά είστε σίγουροι ότι μπορώ να κάνω αυτό που θέλετε;”.

Για την ιστορία, την προτίμησε ο δημιουργός της σειράς “χάριν της λάμψης και της αύρας της”.

Προκειμένου να προετοιμαστεί για το ρόλο της “παρακολούθησα πάρα πολλά ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστές λιποτάκτες από τη Βόρειο Κορέα”. Προσέλαβε και έναν δάσκαλο για να κατακτήσει την προφορά. “Ομολογώ ότι μελέτησα πάρα πολύ. Κατ' αρχάς κατάφερα να αποδεχθώ το χαρακτήρα, χωρίς δυσκολίες, γιατί μου θύμιζε πολύ εμένα. Το 2016 έφυγα από την Κορέα για να διεκδικήσω τη διεθνή καριέρα και πέρασα πάρα πολύ χρόνο μόνη. Το κύριο συναίσθημα που ένιωθα τότε, ήταν η μοναξιά. Το αίσθημα της μοναξιάς, ενώ προσπαθείς να αντέξεις, να επιβιώσεις και να ζήσεις δεν είναι πολύ διαφορετικό -σε όποια συνθήκη και αν ζεις”. Για να καλύψει όσο καλύτερα μπορούσε τις ανάγκες της νέας της δουλειάς, συμβουλεύτηκε και τον σύντροφο της, ηθοποιό Lee Dong Hwi -είναι μαζί πέντε χρόνια.

Την επομένη της πρεμιέρας του Squid Game (17/9) ο λογαριασμός της στο Instagram είχε πολλά εκατομμύρια περισσότερους followers. Σε δέκα ημέρες οι 500.000 που είχε προ του σίριαλ, έγιναν κοντά στα 6.000.000.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Netflix, Κορέα
SHARE:

24Media Network