Μάνος Εξαρχουλάκος: "Η κατάκτηση της κορυφής δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη"
ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Μάνος Εξαρχουλάκος: "Η κατάκτηση της κορυφής δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη"

O Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ, της εταιρείας αερίου και ρεύματος που κατάφερε να εντάξει στην «ισχυρή ομάδα» της δημοφιλή πρόσωπα της ελληνικής showbiz - και όχι μόνο – μιλάει για το αύριο της εξυπηρέτησης καταναλωτών στον τομέα της ενέργειας.

Η ZeniΘ είναι μια εταιρεία με μακρά ιστορία στην ελληνική αγορά ενέργειας, αλλά έχει μια ιδιαίτερα σύγχρονη εικόνα στα μάτια των καταναλωτών. Αφορμή για τη συνέντευξη ήταν η μεγάλη επιτυχία που έχει η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, προβάλλοντας στα διαφημιστικά της μηνύματα πελάτες της που έχουν πολλά να πουν στο ελληνικό κοινό: Παναγιώτης Γιαννάκης, Αντώνης Ρέμος, Φαίη Σκορδά, Άκης Πετρετζίκης, Γρηγόρης Αρναούτογλου, Ρένος Χαραλαμπίδης και έπεται συνέχεια…

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος εξηγεί ότι η κορυφαία ομάδα ενέργειας της ZeniΘ βρίσκεται στην κορυφή χωρίς αυτό να είναι τυχαίο. Ισχυρά στοιχεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, σύγχρονες ψηφιακές λύσεις και προϊόντα, «πρωταθλητισμός» στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή, είναι τα στοιχεία που στηρίζουν την επιτυχία της ZeniΘ στη προμήθεια αερίου και ρεύματος.

Πώς διαφοροποιείται η εταιρεία από την πληθώρα των εταιρειών προμήθειας ενέργειας;

Η ΖeniΘ βρίσκεται πάντα στην αιχμή των καινοτόμων υπηρεσιών ενέργειας, έχοντας καταγράψει με επιτυχία μια μακρόχρονη ιστορία στην Ελλάδα. Συνδυάζει τη βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνουν στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα. Γι’ αυτό είναι και ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα και ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων. Ωστόσο αυτό που την διαφοροποιεί είναι ότι έχει κερδίσει και συνεχίζει να κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών σε όλη τη χώρα. Αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, η εταιρεία φροντίζει να την ενδυναμώνει. Δεν εφησυχάζουμε, προσφέρουμε στους πελάτες μας την πιο μεγάλη γκάμα προϊόντων ρεύματος και φυσικού αερίου αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους και στηρίζουν τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. Εμπειρία, Τεχνογνωσία, Καινοτομία και Εμπιστοσύνη: αυτά είναι τα στοιχεία που οδήγησαν και διατηρούν την κορυφαία ομάδας ενέργειας της ZeniΘ στην κορυφή.

Ποιο είναι το μέλλον στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή;

Για να το δούμε αυτό πρέπει να σκιαγραφήσουμε τον μελλοντικό καταναλωτή και τις ανάγκες του. Είναι ένας άνθρωπος καταρτισμένος, με πρόσβαση σε πολλές πηγές ενημέρωσης, με αυξημένες ανάγκες σε ενέργεια για το σπίτι του, που αποτελεί πλέον για πολλούς και χώρο εργασίας. Είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει χρόνο και θέλει να εξυπηρετείται άμεσα και αποτελεσματικά ανά πάσα στιγμή αλλά και να έχει τον έλεγχο της αγοραστικής του εμπειρίας: θέλει να μπορεί να επιλέγει ο ίδιος τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του ταιριάζουν και να ολοκληρώνει το αγοραστικό του ταξίδι διαδικτυακά από την άνεση του καναπέ του. Στη ΖeniΘ λαμβάνουμε όλα αυτά υπόψη όταν σχεδιάζουμε το σύστημα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Έχουμε δώσει έμφαση στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών μας, έχοντας σχεδιάσει ένα εύκολα πλοηγήσιμο αγοραστικό ταξίδι και μια ολοκληρωμένη ευχάριστη εμπειρία, έχοντας ανοιχτά όλα τα πιθανά κανάλια επικοινωνίας μαζί του. Ταυτόχρονα φροντίζουμε να βελτιστοποιούμε και την εμπειρία των πελατών μας μέσα στα καταστήματά μας, ώστε κι εκεί να μην αισθάνονται ότι χάνουν χρόνο, αλλά να εξυπηρετούνται γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ποιες είναι οι ψηφιακές λύσεις που έχετε αναπτύξει;

Στη ΖeniΘ διαθέτουμε πλέον μια μεγάλη γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών και λύσεων, που επιτρέπουν στους πελάτες μας να εξυπηρετούνται γρήγορα και με ασφάλεια. Δημιουργήσαμε το online συμβόλαιο, το e-contract, προκειμένου οι καταναλωτές να μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά, να επιλέξουν μόνοι τους το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει σε ρεύμα ή σε φυσικό αέριο και ταυτόχρονα να κάνουν το συμβόλαιό τους από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους ή το tablet. Εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια!

Παρέχουμε επίσης στους πελάτες μας την ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Παράλληλα, με την υπηρεσία MyZenith, οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν την πληρωμή του λογαριασμού τους διαδικτυακά ή να πραγματοποιήσουν μια σειρά από άλλες ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο από τα 10 καταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Η εταιρεία δημιούργησε επίσης και την υπηρεσία e-bill με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Μάλιστα, όσοι εγγράφονται επωφελούνται και από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Δεν περιοριστήκαμε ωστόσο μόνο στα ψηφιακά εργαλεία. Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, η εταιρεία λάνσαρε κατά τη διάρκεια της πανδημίας την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή e-ticket, προκειμένου να προφυλάξει τους πελάτες της από πιθανό συνωστισμό στα καταστήματα και παράλληλα για να τους εξοικονομήσει χρόνο αναμονής, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες της ZeniΘ μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα θέλουν να επισκεφθούν και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Επιπλέον των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα: το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, προκειμένου να προσφέρει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Τέλος, συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα, παρέχοντας δωρεάν στους πελάτες της την Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, για δωρεάν ιατρικά checkup και πρόσβαση σε ένα δίκτυο 300 παρόχων υγείας σε όλη την Ελλάδα

Πώς είναι η συνεργασία με δημοφιλή πρόσωπα της ελληνικής showbiz και όχι μόνο;

Στη ZeniΘ δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι διάσημος ή όχι, όλοι μας οι πελάτες είναι ξεχωριστοί για μας, έχουν τις ίδιες ανάγκες και απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια. Στην κορυφαία ομάδα ενέργειας λοιπόν υποδεχόμαστε όπως βλέπετε συνεχώς νέα μέλη και κάποια από αυτά ίσως να είναι άνθρωποι αναγνωρίσιμοι και αγαπητοί στο ευρύ κοινό. Είναι ταυτόχρονα άνθρωποι που σαν πελάτες της ZeniΘ γνωρίζουν καλά την ποιότητα των υπηρεσιών μας, και ως εκ τούτου μπορούν να μιλήσουν γι’ αυτές στους καταναλωτές, τους οποίους προσπαθούμε να κρατάμε ενημερωμένους αξιοποιώντας όλα τα πιθανά κανάλια επαφής για τις προσφορές και τις υπηρεσίες μας. Στην κορυφαία ομάδα ενέργειας της ZeniΘ με τιμή καλωσορίσαμε τους Παναγιώτη Γιαννάκη, Αντώνη Ρέμο, Φαίη Σκορδά, Άκη Πετρετζίκη, Γρηγόρη Αρναούτογλου, Ρένο Χαραλαμπίδη και πολλούς ακόμα. Ωστόσο αυτοί που μας τιμούν καθημερινά και οφείλουμε να το ανταποδίδουμε είναι ο κόσμος, σε όλη την Ελλάδα, που επιλέγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και το κάνει με αφοσίωση τα τελευταία 20 χρόνια, σε μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Είμαστε η κορυφαία ομάδα ενέργειας και αυτό δεν είναι τυχαίο!