Pink Tax: Το κόστος να είσαι γυναίκα
24 MEDIA LAB
ΡΟΖ ΦΟΡΟΣ

Pink Tax: Το κόστος να είσαι γυναίκα

Τι είναι ο “ροζ φόρος”;Σε ποια προϊόντα παρατηρείται οικονομικό χάσμα ανάμεσα στην “γυναικεία” και “ανδρική” έκδοσή τους;

Τα προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες είναι συχνά πιο ακριβά από τα αντίστοιχα που απευθύνονται σε άντρες αγοραστές - κι ας μην έχουν καμία διαφορά εκτός από το χρώμα.

Τι είναι λοιπόν αυτός ο “ροζ φόρος”;Σε ποια προϊόντα παρατηρείται οικονομικό χάσμα ανάμεσα στην “γυναικεία” και “ανδρική” έκδοσή τους; Πόσα παραπάνω χρήματα ξοδεύουν οι γυναίκες ετησίως εξαιτίας του pink tax; Ποιες υπηρεσίες στην Ελλάδα χρεώνουν διαφορετικά γυναίκες και άνδρες; Τι μπορεί να κάνει ένα πρόσωπο που θεωρεί ότι ζημιώνεται οικονομικά από αυτή την διάκριση;

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Το 24MEDIA Lab έψαξε τις απαντήσεις, ενώ απευθύνθηκε και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Στο 1.12'' του βίντεο ακούγεται (και δείχνεται) εκ παραδρομής ότι «η ροζ συσκευασία κοστίζει 25% περισσότερο». Το σωστό είναι «η ροζ συσκευασία κοστίζει 33% περισσότερο».

Ρεπορτάζ: Ευτυχία Σουφλέρη/ Μοντάζ: Ιωάννα Σπανού/ Art Director: Γρηγόρης Κολλάρος/ Graphic Designer: Θεοδώρα Κρινή/ Motion Designer: Σμαρώ Σαχπαζίδου/ Editorial Director: Παναγιώτης Μένεγος

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, θέλουμε να θυμίσουμε τις υπόλοιπες 364 ημέρες του χρόνου, που μπορεί να μην λέγονται ημέρες της γυναίκας, αλλά είναι. Η 24 MEDIA ενώνει τις δυνάμεις των Μέσων της κάνοντας μια κοινή ετήσια αναδρομή του περιεχομένου που έχει παράξει με στόχο τη στήριξη των γυναικών σε κάθε τους μάχη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: explainer video, Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας