Athens is back: H Αθήνα επιστρέφει δυναμικά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Athens is back: H Αθήνα επιστρέφει δυναμικά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη
Τουρίστες στο κέντρο της Αθήνας Eurokinissi

Δράσεις για την τουριστική ανάκαμψη και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας παρουσίασε η συμμαχία του "This is Athens".

Η Αθήνα ανακτά σταδιακά τον τουρισμό της, με την επιβατική κίνηση να φτάνει τον Απρίλιο το 85% του αντίστοιχου μήνα του 2019, ενώ οι πτήσεις σημειώνουν ακόμα καλύτερα ποσοστά ανάκαμψης, φτάνοντας το 92%. Τα μηνύματα για τους επόμενους μήνες είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με τους εκπροσώπους της συμμαχίας «This is Athens», το Δήμο Αθηναίων, την αεροπορική εταιρεία AEGEAN και το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, να δηλώνουν αισιόδοξοι.

Σε κοινή συνέντευξη τύπου και στο πλαίσιο του 8ου Travel Trade Athens, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην Αθήνα, οι παραπάνω φορείς ανέλυσαν την κατάσταση της Αθήνας, με τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη να τονίζει ότι η Αθήνα επέστρεψε, αφού κατάφερε να κάνει την κρίση ευκαιρία.

«Η πανδημία, μάς έδωσε τη δυνατότητα να επανασυστηθούμε διεθνώς. Όχι μόνο για την Ακρόπολη, όχι μόνο για την αυθεντική ελληνική φιλοξενία, όχι μόνο για το φαγητό, αλλά και ως μια πόλη η οποία μπορεί να λειτουργήσει επαγγελματικά, μπορεί να απλώσει μία “ομπρέλα” προστασίας πάνω από όλους τους Αθηναίους και όσους την επισκέπτονται. Αυτή είναι μία συλλογική επιτυχία. Και θεσμοί, όπως το This is Athens, έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

Όπως επεσήμανε η Αθήνα, τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί σε προορισμό επιλογής για “city break”, για επαγγελματικά ταξίδια, για επενδύσεις και για κινηματογραφικές παραγωγές.

Ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, σημείωσε ότι , η AEGEAN συνεχίζει να επενδύει στη δυναμική και τη διασυνδεσιμότητα της Αθήνας με ένα δίκτυο 116 απευθείας προορισμών σε 42 χώρες, 20 από τους οποίους νέους σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

«Με χαρά βλέπουμε ότι οι επενδύσεις στο προϊόν της Αθήνας, με νέα μεγάλα ξενοδοχεία, boutique hotels, ανανεωμένα καταλύματα, εστιατόρια, χώρους πολιτισμού, αλλά και νέα προϊόντα και εμπειρίες, συνεχίστηκαν και τα χρόνια της πανδημίας. Έτσι τη φετινή χρονιά, με τις προοπτικές να είναι θετικές, έχουμε να παρουσιάσουμε μια Αθήνα ακόμη ομορφότερη και πιο πλούσια σε εμπειρίες από ό,τι πριν από δύο χρόνια», τόνισε ο κ. Βασιλάκης.

Κοινή συνέντευξη τύπου στο πλαίσιο του 8ου Travel Trade Athens

Από την πλευρά της η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, παρουσίασε τα στοιχεία που δείχνουν την δυναμική ανάκαμψη του προορισμού Αθήνα. «Καθώς προχωρούμε στην μετά την πανδημία εποχή και μετά από δύο χρόνια κρίσης, όλοι οι φορείς που συνθέτουμε την αλυσίδα ‘προορισμός – ταξίδι – τουρισμός’, συνεχίζουμε τη στενή συνεργασία μας εστιάζοντας τις συντονισμένες προσπάθειές μας στην ανάδειξη της πόλης μας ως βιώσιμου προορισμού και στην προβολή της ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού», επεσήμανε η κα. Παπαδοπούλου.

Παρουσιάζοντας την φετινή διοργάνωση του Travel Trade Athens, που μετά από δύο χρόνια διεξάγεται ξανά με φυσική παρουσία, ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουρισμού Αθηνών (ΕΑΤΑ) κ. Βαγγέλης Βλάχος, τόνισε ότι η εκδήλωση φιλοξενεί από τις 9-10 Μαΐου στην Αθήνα περισσότερους από 160 εκπροσώπους σημαντικών εταιρειών της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και δέκα εκπροσώπους από σημαντικά διεθνή Μέσα Ενημέρωσης.

Οι προγραμματισμένες B2B συναντήσεις εκτιμάται ότι, αυτές τις δύο ημέρες, θα ξεπεράσουν τις 1.400 και βασικός στόχος είναι μέσα από αυτές να συναφθούν οι περισσότερες δυνατές συμφωνίες για συνεργασίες που μελλοντικά θα ενισχύσουν την οικονομία της Αθήνας. «Η πανδημία, μέσα από όλες τις δυσκολίες που μας δημιούργησε, μας έδωσε και μια ευκαιρία: να σχεδιάσουμε, και να θέσουμε σε τροχιά υλοποίησης ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο του Δήμου Αθηναίων ώστε να αποκτήσει η Αθήνα τη θέση που της αξίζει διεθνώς ως μια ελκυστική, προσβάσιμη και βιώσιμη πόλη.

Για να υλοποιήσουμε αυτή τη στρατηγική επικεντρωθήκαμε σε δύο βασικούς άξονες: Στην περαιτέρω ενίσχυση της πόλης μας ως κορυφαίου προορισμού με έμφαση στον κλάδο των συνεδρίων και των συναντήσεων, και στην προβολή και την ενδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων με πρωτοβουλίες που προωθούν την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία», τόνισε ο κ. Βλάχος.

Όπως τόνισε ο κ. Βλάχος η πόλη, απευθύνεται και σε νέες κατηγορίες επισκεπτών όπως οι ψηφιακοί νομάδες, ενώ σημαντικό εργαλείο προώθησης της πόλης διεθνώς είναι και το Αthens Film Office, με περισσότερες από 70 μικρές και μεγάλες παραγωγές να έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

«Ο δεύτερος άξονας δράσης μας αφορά στην προώθηση και την ενδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων. Πιστεύουμε πως η συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς των επιχειρήσεων αλλά και τις ίδιες τις επιχειρήσεις, είναι αναγκαία συνθήκη για τη βιώσιμη ανάπτυξη της πόλης. Συνεργαζόμαστε με τον ιδιωτικό τομέα για την ενιαία προβολή της Αθήνας μέσω του σχήματος This is Athens & Partners και επενδύουμε στις τοπικές επιχειρήσεις.

Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για την Αθηναϊκή αγορά δημιουργήσαμε με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών το Athens is back, μια πλατφόρμα μέσω της οποίας επιχειρήσεις της πόλης προβάλλαν τις τρέχουσες προσφορές και εκπτώσεις τους στο κοινό. Η συνεργασία μας δεν περιορίζεται μόνο σε επίπεδο προβολής της Αθηναϊκής αγοράς αλλά προχωρά και στην επιμόρφωση και κατάρτιση των επιχειρήσεων προκειμένου να γίνουν και οι ίδιες πιο βιώσιμες και άρα πιο ανταγωνιστικές», σημείωσε ο κ. Βλάχος.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο «Τhis is Athens City Festival», το πρώτο φεστιβάλ της πόλης, με περισσότερες από 100 δράσεις από τον χώρο του πολιτισμού, της ψυχαγωγίας, της γαστρονομίας και του αθλητισμού. Άλλες δράσεις που προωθεί ο Δήμος Αθηναίων, είναι η πρωτοβουλία «Περπατώντας με τους Φιλέλληνες», όπου με τη δημιουργία 62 νέων περιπατητικών διαδρομών στην πόλη δίδεται η δυνατότητα σε κάθε Αθηναίο και επισκέπτη να κατανοήσει τη σύγχρονη ιστορία της πόλης κάνοντας απλώς μία σύντομη στάση στους δρόμους των Φιλελλήνων.

Επιπλέον έχει δημιουργήσει δύο σειρές podcasts “Athens Unpacked” με αναγνωρισμένες διεθνείς προσωπικότητες που ταξιδεύουν τους επισκέπτες σε γνωστές και άγνωστες γωνιές της πόλης. Τέλος έχουν δημιουργηθεί και οι πρώτες τέσσερις «Προσβάσιμες διαδρομές» για άτομα με οπτική και κινητική αναπηρία επιτρέποντας την απρόσκοπτη πρόσβαση σε κεντρικά και ιστορικά σημεία της Αθήνας.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα