Ένα Super Bowl μπορεί να σώσει τον τουρισμό μιας πόλης

Ένα Super Bowl μπορεί να σώσει τον τουρισμό μιας πόλης
Το φαντασμαγορικό σόου στο ημίχρονο του Super Bowl AP

Αυτόματη επανεκκίνηση αλλά και μεγάλα οικονομικά οφέλη για το Λος Άντζελες έφερε η κορυφαία αθλητική οργάνωση.

Άκρως εντυπωσιακά είναι τα πολλαπλά οφέλη που αποκόμισε η πόλη του Λος Άντζελες από την πρόσφατη διοργάνωση του Super Bowl, αφού τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 475 εκατ. δολάρια.

Ο τουρισμός κατάφερε και πάλι «να κάνει το θαύμα του», αφού με μια αθλητική διοργάνωση μίας και μόνο ημέρας, μπορεί να φέρει έσοδα μηνών τουριστικής περιόδου. Ο τουρισμός στο Λος Άντζελες άνθησε πολύ πριν η πόλη φιλοξενήσει το Super Bowl της προηγούμενης Κυριακής, αφού ο αγώνας βοήθησε στο να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στη βιομηχανία. Η 56η διοργάνωση του Super Bowl ήταν ένα τεράστιο οικονομικό όφελος για το Λος Άντζελες καθώς εκτιμάται ότι 150.000 άνθρωποι ταξίδεψαν στην Πόλη των Αγγέλων το Σαββατοκύριακο, δημιουργώντας έσοδα έως και 475 εκατομμύρια δολάρια για τις τοπικές επιχειρήσεις. Όπως αναφέρει το Skift, η μέση ημερήσια τιμή στα ξενοδοχεία και τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο, στην πόλη, από τις 11 έως τις 13 Φεβρουαρίου έφτασε τα δεύτερα υψηλότερα επίπεδα για οποιοδήποτε Σαββατοκύριακο Super Bowl που έχει οργανωθεί ποτέ.

Ήταν η πρώτη φορά που ταξίδεψαν μαζικά προς τις ΗΠΑ ξένοι τουρίστες, δύο χρόνια μετά την πανδημία και οι υπεύθυνοι του τουρισμού στην πόλη των Αγγέλων ήταν εξ’αρχής αισιόδοξοι ότι η κίνηση φέτος θα φτάσει το 91% των επισκεπτών του 2019.

Όπως τα περισσότερα μεγάλα ξενοδοχεία στο κέντρο του Λος Άντζελες, κατέγραψαν 100% πληρότητα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Στο Χόλιγουντ μάλιστα σε κάποια ξενοδοχεία τα δωμάτια κόστιζαν περίπου τέσσερις φορές πάνω από τη μέση τιμή διανυκτέρευσης της περιοχής, που κυμάνθηκε στα περίπου 445 δολάρια.

Η επιτροπή υποδοχής του super ball προσέλαβε την εταιρεία Micronomics Research and Consulting για να μελετήσει τα οικονομικά οφέλη του παιχνιδιού και η οποία υπολόγισε ότι θα μπορούσαν να ανέλθουν στα 447 εκατ. δολάρια, αν και τελικά υποστήριξε ότι έκανε συντηρητικές εκτιμήσεις. Διαπίστωσε ακόμη ότι από την εκδήλωση θα δημιουργηθούν μεταξύ 2.200 και 4.700 θέσεις εργασίας, πολλές από αυτές τον τομέα παραγωγής και φιλοξενίας ενώ στην πόλη θα μείνουν μεταξύ 12 και 22 εκατ. δολάρια σε φορολογικά έσοδα. Το Γραφείο Τουρισμού του Λος Άτζελες εκτιμά ότι το Super Bowl μπορεί να αποτελέσει σημείο καμπής στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μετά την πανδημία ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις και τις βιομηχανίες που έχουν πληγεί περισσότερο από την Covid, όπως τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία. Επιπλέον λόγω της τεράστιας δημοσιότητας που έλαβε η πόλη, λογικά θα επηρεάσει πολλούς επισκέπτες στο άμεσο μέλλον να την επισκεφτούν για διακοπές.

Η μεγαλύτεροι ηλεκτρονικοί τουριστικοί πράκτορες, η Expedia, η Vrbo και η Booking.com, αλλά και κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες όπως η Turkish Airlines εκτιμάται ότι ξόδεψαν πάνω από 6 εκατ. δολάρια πριν τον αγώνα σε χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα