Γαλλική εταιρεία κάνει τον νεκρό της οικογένειας σας, άρωμα. Ναι, άρωμα

Γαλλική εταιρεία κάνει τον νεκρό της οικογένειας σας, άρωμα. Ναι, άρωμα

Η οσμή ξυπνάει τις αναμνήσεις. Και αυτό το project απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν να θυμούνται δια της οσμής για πάντα τα αγαπημένα τους πρόσωπα που έφυγαν από αυτόν τον κόσμο

Τώρα αυτή την ιδέα, πώς να τη χαρακτηρίσει κανείς αν όχι "μακάβρια"; Ίσως αποδειχθεί βέβαια εκ του αποτελέσματος, ότι είναι και αρκούντως έξυπνη.

Η Katia Apalategui είναι μια Γαλλίδα επιχειρηματίας που είχε την εξής φαεινή ιδέα. Αποφάσισε να ιδρύσει εταιρεία η οποία θα δημιουργεί κατά παραγγελία αρώματα έτσι ώστε οι οικείοι των αποθανόντων να διατηρούν για πάντα στη μνήμη τους τη μυρωδιά των αγαπημένων τους που έφυγαν από τον μάταιο τούτο κόσμο.

Η Katia συνέλαβε την μακάβρια ιδέα πριν από 7 χρόνια και τώρα υποστηρίζει πως μπορεί να κάνει τα λόγια της πράξη. Να "αιχμαλωτίσει" δηλαδή την μυρωδιά του νεκρού και να την κάνει άρωμα σε μπουκαλάκι.

Πώς γίνεται τεχνικά αυτό; Η 52χρονη Apalategui διατείνεται ότι είναι σε θέση να μετατρέψει σε άρωμα τις οσμές της ανθρώπινης προέλευσης που "απομονώνει" από προσωπικά αντικείμενα του νεκρού (όπως ρούχα και μαξιλαροθήκες) σε εκλεπτυσμένο άρωμα.

Η ιδέα δοκιμάστηκε πλέον από το Πανεπιστήμιο της Χάβρης και μαντέψτε. Έγινε πραγματικότητα σε πειραματικό στάδιο.

Όλα πάντως ξεκίνησαν όταν η Apalategu έχασε τον πατέρα της και αναζητούσε παντού την οσμή του, όπως δήλωσε η ίδια στα Γαλλικά media.

"Μίλησα γι’ αυτό στη μητέρα μου και μου είπε ακριβώς το ίδιο: Σκέψου, η μυρωδιά του μου λείπει τόσο που δεν ήθελα με τίποτα να πλύνω τη μαξιλαροθήκη του", είπε.

Η Υπηρεσία Καινοτομίας Seinari της Aνω Νορμανδίας ήταν θετική ως προς το υλοποιήσει το project της 52χρονης όπερ και εγένετο σε συνεργασία με τους ανθρώπους του Πανεπιστημίου της Χάβρης και το Τμήμα Οργανικής και Μακρομοριακής Χημείας, όπως γράψαμε παραπάνω.

"Παίρνουμε τα ρούχα του ατόμου, εξάγουμε τη μυρωδιά που αντιπροσωπεύει περισσότερα από πενήντα μόρια και την ανασυνθέτουμε ως άρωμα σε αλκοόλ μετά από τέσσερις ημέρες", εξήγησε η Apalategui.

Ο γιος της, φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων, θα αναλάβει από τον Σεπτέμβριο την προώθηση του πλάνου για να βρει ευρεία εφαρμογή στην αγορά. Οικογενειακή δηλαδή η επιχείρηση.

Το ανεκτίμητο μπουκαλάκι θα στοιχίζει γύρω στα 560 ευρώ και θα είναι μια "οσφρητική ανακούφιση" όπως λένε οι εμπνευστές του.

Ίδωμεν αν θα βρει και ανταπόκριση στο ενδιαφερόμενο κοινό.

Πηγή: Guardian

SHARE:

24Media Network