Λέσβος: Κατέληξε 36χρονη μητέρα μετά τον τοκετό

Διαβάζεται σε 1'
Λέσβος: Κατέληξε 36χρονη μητέρα μετά τον τοκετό
Νοσοκομείο (φωτογραφία αρχείου) iStock

Την ζωή της έχασε μια 36χρονη μητέρα από την Λέσβο λίγες ώρες μετά την γέννηση του παιδιού της.

Την ζωή της έχασε μια 36χρονη μετά τον τοκετό. Η άτυχη μητέρα, γιατρός και η ίδια γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, σήμερα Τρίτη (23/6) η γυναίκα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα μαζί με τον σύζυγό της επίσης γιατρό ωστόσο λίγες ώρες αργότερα κατέληξε. 

Όπως είπε ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής στην ΕΡΤ Αιγαίου κ.Μαχαιρας, συγκλονισμένος και ο ίδιος από την εξέλιξη “περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα