Μάρω Κοντού: Για ένατη μέρα στο νοσοκομείο – Πώς είναι η κατάσταση της υγείας της

Διαβάζεται σε 2'
Μάρω Κοντού: Για ένατη μέρα στο νοσοκομείο – Πώς είναι η κατάσταση της υγείας της
Η Μάρω Κοντού Γιώργος Παπαδάκης

Η αγαπημένη ηθοποιός εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο ”Αττικόν”, με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της αποθεραπείας της και την κατάσταση της υγείας της να παρουσιάζει σταθερή βελτίωση.

Για ένατη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο η Μάρω Κοντού, με την κατάσταση της υγείας της να παρουσιάζει σταθερή βελτίωση, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον της.

Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό ιατρική παρακολούθηση. Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη νοσηλεία της και παρακολουθείται στενά η πορεία της ανάρρωσης.

Η ίδια είχε διευκρινίσει ότι υπέστη κάκωση στο αριστερό ισχίο και κάταγμα σε πλευρό.

Παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να βρίσκεται στο νοσοκομείο, η πορεία της υγείας της κρίνεται ικανοποιητική, ενώ οι θεράποντες ιατροί εμφανίζονται αισιόδοξοι για την εξέλιξη της αποθεραπείας της.

Στο πλευρό της βρίσκονται καθημερινά συγγενείς, φίλοι και αγαπημένα της πρόσωπα, οι οποίοι τη στηρίζουν σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες η σπουδαία ηθοποιός γιόρτασε τα 92α γενέθλιά της μέσα στο νοσοκομείο, δεχόμενη ευχές, λουλούδια και επισκέψεις από ανθρώπους που βρίσκονται διαχρονικά δίπλα της.

Η Μάρω Κοντού συνεχίζει να ακολουθεί το πρόγραμμα αποκατάστασης που έχουν καταρτίσει οι γιατροί, με στόχο να επιστρέψει σύντομα στο σπίτι της και, σταδιακά, στην καθημερινότητά της.

Τα μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης από συναδέλφους και θαυμαστές συνεχίζουν να καταφθάνουν, με όλους να της εύχονται ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στην υγεία της.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα