Η “στρατηγός” της επικοινωνίας που αντιμετώπισε την Google και κέρδισε

Διαβάζεται σε 2'
Google
Google ISTOCK

Η Άντζελα Χατζηδημητρίου συνέβαλε στην επικοινωνιακή διαχείριση μιας από τις σημαντικότερες υποθέσεις ανταγωνισμού στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της θητείας της στη διεθνή εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Burson-Marsteller, η Άντζελα (Αθηναγγέλα) Χατζηδημητρίου συμμετείχε ενεργά στηn υπόθεση, που οδήγησε σε μία από τις σημαντικότερες ρυθμιστικές παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της Google.

Η υπόθεση, η οποία σχετιζόταν με μονοπωλιακές πρακτικές της εταιρείας στον ευρωπαϊκό ψηφιακό χώρο, εξελίχθηκε σε μια από τις πλέον εμβληματικές νομικές και πολιτικές αντιπαραθέσεις της τελευταίας δεκαετίας στον τομέα της τεχνολογίας.

Ως ανώτερη υπεύθυνη στρατηγικής επικοινωνίας στην ομάδα που χειρίστηκε την υπόθεση, η κ. Χατζηδημητρίου είχε καθοριστικό ρόλο στον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής, τη διαμόρφωση του αφηγήματος και την προβολή των σχετικών θεμάτων προς τα μέσα ενημέρωσης και τους ευρωπαϊκούς θεσμούς.

Η συγκεκριμένη εκστρατεία συνέβαλε στη διαμόρφωση κλίματος υπέρ της ρύθμισης των ψηφιακών αγορών, οδηγώντας τελικά στην ιστορική απόφαση που ανάγκασε την Google να αλλάξει τις επιχειρηματικές της πρακτικές στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σύμφωνα με στοιχεία που προκύπτουν από την εσωτερική αξιολόγηση της εκστρατείας, η δημόσια υποστήριξη των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών για την υπόθεση περί αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας αυξήθηκε κατά 35%, γεγονός που εκτιμάται πως συνέβαλε στην ενίσχυση της πολιτικής πίεσης και την έκδοση της τελικής απόφασης κατά της Google.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η Άντζελα Χατζηδημητρίου συνέχισε να δραστηριοποιείται στον χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας, συμμετέχοντας σε διεθνείς πρωτοβουλίες που αφορούν την καινοτομία, τις έξυπνες πόλεις και την τεχνολογία blockchain στην HPE.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα