ΕΟ ΚΚΕ: Με τη σφραγίδα της ΕΕ η τεράστια ληστεία σε βάρος του λαού μέσα από τα διόδια

Διαβάζεται σε 3'
ΕΟ ΚΚΕ: Με τη σφραγίδα της ΕΕ η τεράστια ληστεία σε βάρος του λαού μέσα από τα διόδια
Διόδια ΙΝΤΙΜΕ

Για ληστεία και λεηλασία σε βάρος του ελληνικού λαού μέσω των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους κάνει λόγο η Ευρωπαϊκή Ομάδα του ΚΚΕ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

“Να συγκαλύψει την τεράστια ληστεία και προκλητική λεηλασία σε βάρος του λαού μέσα από τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους επιχειρεί ο Επίτροπος Τζιτζικώστας στην απάντησή του σε ερώτηση της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ, που κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του κόμματος Καναφέρει ώστας Παπαδάκης.

Ομολογεί ότι, ανεξαρτήτως του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του κάθε αυτοκινητόδρομου, αποκλειστικής κρατικής ιδιοκτησίας ή ιδιωτικής ιδιοκτησίας, υπέρτατο νόμο αποτελεί το ‘ο χρήστης πληρώνει'”, αναφέρει η ΕΟ του ΚΚΕ και προσθέτει:

“Ο επίτροπος, όμως, και η ΕΕ που εκπροσωπεί, προσποιούνται πως αγνοούν ότι ο ‘χρήστης’, δηλαδή ο λαός, έχει ήδη πληρώσει πολλαπλά πριν καν χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο. Γιατί δικά του λεφτά είναι και τα προγράμματα δημοσίων επενδύσεων, αλλά και τα ευρωενωσιακά κονδύλια. Δικά του χρήματα είναι τα τέλη κυκλοφορίας και η άγρια φορολόγηση των καυσίμων. Επίσης, από δικά του λεφτά προέρχεται ο δανεισμός με κρατική εγγύηση που απολαμβάνουν ως ‘μαξιλάρι’ οι επιχειρηματικοί όμιλοι για να εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, με ληστρικές συμβάσεις, τους αυτοκινητόδρομους, με τα τσουχτερά διόδια αλλά και τα σκιώδη διόδια που εγγυώνται την κερδοφορία τους βρέξει-χιονίσει. Ενώ όπως έχει αποδειχθεί, οι όμιλοι εκμετάλλευσης αποποιούνται κάθε ευθύνη όταν οι ‘χρήστες’ είναι εκτεθειμένοι σε κινδύνους για την ασφάλειά τους και ταλαιπωρούνται για ώρες σε χιονιάδες, κατά τη διάρκεια μεταφορών εύφλεκτων υλικών κ.ά.. Για τη μόνη ‘ασφάλεια’ που νοιάζεται η ΕΕ, όπως αποδεικνύεται και με τις πρόσφατες δηλώσεις του Επιτρόπου Τζιτζικώστα, είναι οι γέφυρες κι οι σήραγγες ανά την Ευρώπη να είναι πολλές, μεγάλες, πλατιές κι ανθεκτικές ώστε να εξυπηρετούν τη γρήγορη μετακίνηση στρατευμάτων και στρατιωτικού εξοπλισμού για τους ιμπεριαλιστικούς πολεμικούς σχεδιασμούς της. Για αυτές τις πολεμικές υποδομές οι λαοί θα πληρώνουν δεκαπλάσια κονδύλια του προϋπολογισμού, για τη λεγόμενη στρατιωτική κινητικότητα.

Οι δε αυξήσεις στα διόδια έχουν τη σφραγίδα της ΕΕ και των ευρωενωσιακών Οδηγιών, στο όνομα της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Ο λαός που πληρώνει αμέτρητες φορές για τις ανάγκες του, χωρίς τελικά να απολαμβάνει σύγχρονους, ασφαλείς αυτοκινητόδρομους, αναγκάζεται να περιορίσει τις μετακινήσεις του, να επιλέγει συχνά επικίνδυνες παρακαμπτήριες ή παραδρόμους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφαλή μετακίνησή του».

“Αποδεικνύεται από όλα τα παραπάνω ότι ο λαός δεν είναι απλά ‘χρήστης’ αλλά ο πραγματικός ιδιοκτήτης. Μόνο, όμως, ο λαός με την οργανωμένη πάλη του και σε συμπόρευση με το ΚΚΕ μπορεί να διεκδικήσει δωρεάν μετακίνηση μέσα από ασφαλείς, σύγχρονες υποδομές και αυτοκινητόδρομους, με κατάργηση παραχωρήσεων και διοδίων.

Χωρίς τα παράσιτα τους κεφαλαιοκράτες, απαλλαγμένος από το εκμεταλλευτικό σύστημα τους, τα κέρδη και τους πολεμικούς σχεδιασμούς τους ο εργαζόμενος λαός μπορεί να γίνει κύριος όλου του πλούτου που παράγει”, καταλήγει η ΕΟ του ΚΚΕ.

Τα κείμενα της ερώτησης της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ και η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:

kke

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα