Labubu: Από τα ράφια στη μεγάλη οθόνη
Διαβάζεται σε 3'
Η πασίγνωστες κούκλες Labubu ετοιμάζονται να γίνουν ταινία με την Sony Pictures να έχει τα πνευματικά δικαιώματα του εγχειρήματος.
- 16 Νοεμβρίου 2025 09:18
Με την Sony Pictures να κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα, οι viral κούκλες Labubu θα πρωταγωνιστήσουν στην μεγάλη οθόνη.
Η ιδέα της ταινίας βρίσκεται σε ένα πολύ αρχικό στάδιο, καθώς δεν έχει ακόμη αναλάβει κάποιος παραγωγός ή σκηνοθέτης το πρότζεκτ και παραμένει ασαφές αν η ταινία θα είναι live-action ή animated.
Αν όμως αποδειχθεί επιτυχημένη είναι σίγουρο πως θα αποτελέσει τον πυρήνα ενός νέου franchise.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η συμφωνία μεταξύ των δημιουργών των Labubu και τις Sony Pictures φαίνεται πως υπογράφηκε αυτή την εβδομάδα.
Η κεντρική φιγούρα-τέρας της σειράς, καθώς και o Zimomo, η Mokoko και ο Tycoco είναι οι χαρακτήρες που εικάζεται πως θα εμφανιστούν μεταξύ άλλων σε μια κινηματογραφική μεταφορά των Labubu.
Το φαινόμενο της αντεστραμμένη χολιγουντιανής αλυσίδας
Μια ταινία Labubu θα αποτελούσε το νεότερο βήμα στην αντεστραμμένη χολιγουντιανή αλυσίδα εμπορευματοποίησης.
Kάποτε οι ταινίες γεννούσαν παιχνίδια, πλέον τα παιχνίδια γεννούν ταινίες.
Η εκρηκτική επιτυχία της Barbie, που ξεπέρασε το 1 δισ. δολάρια στο παγκόσμιο box office το 2023, άνοιξε τον δρόμο για μια πληθώρα ιδεών βασισμένων σε παιχνίδια.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Mattel φέρεται ότι είχε 45 προτάσεις για μεταφορά προϊόντων της στη μεγάλη οθόνη, όπως τα Hot Wheels, He-Man και Polly Pocket.
Μάλιστα μόλις αυτή την εβδομάδα, η Sony και η Mattel ανακοίνωσαν ότι συνεργάζονται για μια ταινία βασισμένη στο παιχνίδι View Master.
Η μεγάλη επιτυχία των Labubu
Τα παιχνίδια, σχεδιασμένα από τον καλλιτέχνη Kasing Lung με έδρα την Ευρώπη και αρχικά κυκλοφορημένα ως μέρος μιας σειράς φιγούρων-τεράτων από την εταιρεία How2Work, γνώρισαν πρώτη φορά μεγάλη απήχηση στη νοτιοανατολική Ασία το 2019, όταν προωθήθηκαν από τον κινεζικό λιανοπωλητή Pop Mart.
Η δημοτικότητα τις συγκεκριμένης κούκλας, την οποία ο Lung λέει ότι εμπνεύστηκε από σκανδιναβικά παραμύθια μετά τη μετακόμισή του από το Χονγκ Κονγκ στην Ολλανδία ως παιδί, έχει ενισχυθεί από αναρτήσεις στα social media.
“Unboxings” που παρουσιάζουν σπάνιες συλλογές, αλλά και διασημότητες από όλο τον κόσμο προωθούν μανιωδώς τις συγκεκριμένες κούκλες.
Η τραγουδίστρια Lisa μέλος του συγκροτήματος της K-Pop Blackpink ήταν αυτή που κρέμασε τις κούκλες ως μπρελόκ στις τσάντες της, ενώ διάσημοι όπως η Rihanna και η Emma Roberts έχουν συμβάλει στο να καθιερωθεί το Labubu ως ένα νέο “πολυτελές” αξεσουάρ.
Οι κυκλοφορίες νέων εκδόσεων ξεπουλούν μέσα σε λίγα λεπτά και τα κέρδη της Pop Mart φέρεται να αυξήθηκαν κατά 350%.
Ακόμη, ειδικές εκδόσεις των Labubu έχουν φτάσει να πωλούνται ακόμη και σε δημοπρασίες για εξαψήφια ποσά, σε μια ιδιαίτερα ενεργή δευτερογενή αγορά.