Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ
Διαβάζεται σε 1'
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Συνελήφθη 21χρονη εργαζόμενη σε κατάστημα ψιλικών.
- 22 Ιουνίου 2026 09:54
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.
Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.