Mitsubishi Lancer 1.6l MIVEC

Με 117 hp και κατανάλωση 5,9 λίτρα/100χλμ, το Lancer 1.6l MIVEC... συναρπάζει!
- 11 Απριλίου 2011 10:44
Πιο συγκεκριμένα, ο νέος κινητήρας του Lancer 1,6l προδιαγραφών EURO 5 προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ανταγωνιστικές και μειωμένες εκπομπές ρύπων και εξαιρετικές επιδόσεις που βελτιώνουν περαιτέρω τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας. Ο νέος κινητήρας 1,6 λίτρων σε συνεργασία με το 5ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι σχεδιασμένο για μείωση των τριβών και καλύτερη λίπανση των κινούμενων μερών, προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση στην αλλαγή ταχυτήτων.
Το Lancer διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων που συντελεί στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων CO2. Η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων δείχνει την ιδανική στιγμή για αλλαγή ταχύτητας βάση της ροπής και των συνθηκών οδήγησης.
Επιπρόσθετα, το νέο Lancer διαθέτει το σύστημα Hill Start Assist (HAS), το οποίο διευκολύνει την εκκίνηση σε μια απότομη επικλινή επιφάνεια, αφού αποτρέπει την κύλιση του οχήματος προς τα πίσω. Όταν ανιχνεύσει δρόμο με κλίση, τότε αυτόματα διατηρεί την πίεση πέδησης μέχρι να πατήσετε το πεντάλ του γκαζιού.
Χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων:
– Υψηλή ισχύς (117ps):
=> Εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC),
=> 4-βαλβίδες ανά κύλινδρο,
=> σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής MIVEC,
=> αυλός εισαγωγής υψηλής ροής,
– Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου & CO2:
=> Κατανάλωση καυσίμου 5,9 λίτρα/100χλμ
=> Χαμηλές εκπομπών ρύπων CO2 137γρ/χλμ
=> βασικά κινούμενα εξαρτήματα χαμηλής τριβής,
=> θάλαμος καύσης με αντι-κρουστικά χαρακτηριστικά,
=> ρηχά χιτώνια υδρόψυξης,
=> ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού,
=> σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής MIVEC.
– Ελαφρύ βάρος (περίπου 88 kg):
=> αλουμινένιο μπλοκ κυλίνδρων, πολλαπλή εισαγωγής & κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από ρητίνη.
– Συμπαγείς διαστάσεις (Πλάτος: 465 mm x Μήκος: 450 mm x Ύ: 615 mm):
=> Κυλινδροκεφαλή με μικρή περιεχόμενη γωνία βαλβίδων,
=> μηχανισμός βαλβίδων άμεσης ενεργοποίησης,
=> Καδένα χρονισμού,
=> ενσωματωμένα περιφερειακά εξαρτήματα στο μπλοκ κυλίνδρων.
– “Generation Control System” (GCS):
Για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, το Lancer εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του συστήματος πέδησης (ή “Generation Control System”) που περιλαμβάνει εναλλάκτη και μπαταρία αυτοκινήτου.
=> Αυτό το σύστημα GCS επιτρέπει την ανάκτηση ηλεκτρικής ισχύος στο φρενάρισμα και την επιβράδυνση για φόρτιση της μπαταρίας.
Καρχαρίες και Αεριωθούμενα
Αεροδυναμικό και τολμηρό, το Lancer λανσάρει τη γνωστή πλέον ‘Μάσκα Μαχητικού Αεροσκάφους. H μάσκα Jet Fighter είναι ενσωματωμένη σε ένα μονοκόμματο εμπρός συγκρότημα (μάσκα + προφυλακτήρας) που κατασκευάζεται από πολυπροπυλένιο, επιτρέποντας στη συνέχεια κάποια face-lifts χωρίς ακριβά νέα καλούπια. Τα μαλακά τμήματα του συγκροτήματος προστατεύουν το καπό από ζημιές σε περίπτωση μικροσυγκρούσεων.
Σφηνοειδές προφίλ
Οι καθαρές, ανάγλυφες επιφάνειες του εμπρός τμήματος εκτείνονται στο προφίλ, με τις δυναμικές κρυστάλλινες επιφάνειες και την ψηλή μεσαία γραμμή. Ξεκινώντας από το πρoτεταμένο ρύγχος, η γραμμή του προφίλ διαγράφει ένα ομαλό τόξο στην οροφή και καταλήγει σε ένα ‘κοφτό’ πίσω τμήμα.
Τοποθετημένη προσεκτικά για να επιτυγχάνει μία αισθητική ισορροπία με το σχετικά ψηλό αμάξωμα, η ψηλή μεσαία γραμμή προσδίδει μία αίσθηση ενέργειας, για τη δημιουργία αντίθεσης με τις επιφάνειες του αμαξώματος και ενός παιχνιδιού φωτός και σκιάς.
Σε συνδυασμό με το χαρακτηριστικό ρύγχος «καρχαρία», το μακρύ μεταξόνιο και το «κομμένο» πίσω τμήμα, η συνολική εντύπωση είναι αυτή μιας φιγούρας που αγκαλιάζει το δρόμο και προδίδει την ευστάθεια του αυτοκινήτου.
Ασφάλεια
Ικανό στο δρόμο, το Lancer προσφέρει στους επιβάτες του ένα ασφαλές περιβάλλον σε περίπτωση ατυχήματος, διαθέτοντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφαλείας στην κατηγορία του, το οποίο έχει βαθμολογηθεί με 5 αστέρια από το θεσμό EURO-NCAP.
Πλήρες πακέτο
2 εμπρόσθιους αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγοί με αισθητήρες επιβατών, και με πίεση διόγκωσης ελεγχόμενη από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης.
2 στάνταρ πλευρικούς αερόσακους τοποθετημένους στα εμπρός καθίσματα,
2 πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας,
1 αερόσακο γονάτου οδηγού που ενεργοποιείται στο αρχικό στάδιο μιας σύγκρουσης για προστασία των κάτω άκρων. Περιορίζοντας την κίνηση του κάτω μέρους του σώματος, αυξάνει την αποτελεσματικότητα του προεντατήρα της ζώνης ασφαλείας και του αερόσακου.