Κατατακτήριες-Αυστραλία

Κατατακτήριες-Αυστραλία
Αυστραλία κατατακτήριες

Απίστευτη η νέα Brawn GP με 1-2 στις κατατακτήριες. Καταστροφή για τους... μεγάλους

Στην δεύτερη γραμμή εκκίνησης θα είναι ο Γερμανός, Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) και ο Πολωνός, Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber) με το Αυστραλιανό grid να παίρνει χρώμα από τουςθεωρητικά μικρούς του πρωταθλήματος.



Από την 6η θέση θα ξεκινήσει ο Μάσα και πίσω του ο Κίμι Ραϊκόνεν μετά τις αλλαγές που έγιναν λόγω της τιμωρίας των Toyota. Απογοήτευση και στην McLaren με μονοθέσια που θύμισαν… συμβατικά αυτοκίνητα Mercedes. Στην 14η θέση ο Κοβαλάινεν ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής που πέρασε ως 15ος και τελευταίος από την πρώτη περίοδο αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και δεν συνέχισε. Η αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων υποχρεώνει την ομάδα της McLaren να πάρει την 18η θέση στο “grid” καθώς οι ομάδες θα πρέπει να κράτανε τα κιβώτια στα μονοθέσια για τέσσερις σερί αγώνες.




Δεν είχα κάποιο πλάνο για τον σημερινό αγώνα. Απλά μπήκα μέσα και ότι βγει. Δεν θα μπορούσε να πάει χειρότερα. Θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό από την τελευταία θέση. Είμαστε πιο γρήγοροι από άλλά μονοθέσια που είναι μπροστά μας και πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό όσον αφορά την στρατηγική της ομάδας. Είναι μία πρόκληση για μένα“, τόνισε σε δηλώσεις του ο Χάμιλτον.



Στο τέλος της εκκίνησης θα βρεθούν και τα μονοθέσια της Τοyota . Οι δύο οδηγοί Γιάρνο Τρούλι και Τίμο Γκλοκ τερμάτισαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα, αλλά η FIA τους τιμώρησε για παραβίαση κανονισμών στα μονοθέσια τους σχετικά με την ελαστικότητα των φτερών.




Αναλυτικά η εκκίνηση:



1. Τζέινσον Μπάτον – 2. Ρούμπενς Μπαρικέλο

3. Σεμπαστιάν Φέτελ – 4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα

5. Νίκο Ρόσμπεργκ – 6. Φελίπε Μάσα

7. Κίμι Ραϊκόνεν – 8. Μαρκ Γουέμπερ

9. Νικ Χάιντφιλντ – 10. Φερνάντο Αλόνσο

11. Καζούκι Νακατατζίμα – 12. Χέικι Κοβαλάινεν

13. Σεμπαστιάν Μπουέμι – 14. Νέλσον Πικέ

15. Τζιανκάρλο Φιζικέλα – 16. Άντριαν Σούτιλ

17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ – 18. Λιούις Χάμιλτον

19. Τίμο Γκλοκ – 20. Γιάρνο Τρούλι




Πρώτη περίοδος –
Q1



Το πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκίνησε και επίσημα με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα να κάνει… ποδαρικό όντας ο πρώτος πιλότος που βγήκε στην πίστα για την πρώτη περίοδο των κατατακτήριων στην Αυστραλία. Τα σλικ ελαστικά αλλά και το σύστημα KERS που χρησιμοποιούσαν επτά μόλις ομάδες τράβηξαν τα βλέμματα αλλά όχι για πολύ καθώς οι εκπλήξεις άρχισαν από πολύ νωρίς.



Οι δύο Ferrari όπως και οι δύο McLaren έδειξαν να αντιμετωπίζουν προβλήματα όπως συμβαίνει συνήθως με τους… μεγάλους στην Αυστραλία. Την ίδια στιγμή οι Williams που έκαναν ταχύτερο γύρο στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και οι Brawn GP άρχισαν να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις.



Πέντε λεπτά πριν το τέλος της πρώτης περιόδου ο Φελίπε Μάσα που βρισκόταν τελευταίος έκανε τον γύρο που θα του έδινε δικαίωμα να διορθώσει τα λάθη του στην επόμενη φάση αλλά ήταν εμφανές πως η Ferrari απλά δεν μπορούσε να είναι ανταγωνιστική.



Τα δεδομένα για την McLaren ήταν ακόμα χειρότερα καθώς τα “ασημένια βέλη” έμοιαζαν εκτός τόπου και χρόνου. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον πέρασε ως τελευταίος (!) στην δεύτερη περίοδο παίρνοντας την 15η θέση.



Μετά το τέλος της πρώτης περιόδου εκπλήξεις δεν υπήρχαν όσον αφορά τους αποκλεισμούς καθώς εκτός έμειναν οι δύο Toro Rosso και οι δύο Force India με τον Νέλσον Πικέ να συμπληρώνει το παζλ. Συγκεκριμένα αποκλείστηκαν οι: Πικέ, Μπουρντέ, Μπουέμι, Σούτιλ και Φιζικέλα.




Δεύτερη περίοδος –
Q2



Οι δύο Ferrari έδωσαν την εκκίνηση στην δεύτερη περίοδο δείχνοντας την ανησυχία τους και την διάθεση να εκμεταλλευθούν τον χρόνο ώστε να βελτιωθούν όσο περισσότερο γίνεται. Ο Ραϊκόνεν “κέρδισε” τον Μάσα και για λίγα δευτερόλεπτα ένα κόκκινο μονοθέσιο βρισκόταν στην πρώτη θέση. Όλα αυτά όμως για ελάχιστο χρονικό διάστημα καθώς τότε άρχισαν τις προσπάθειές τους και οι θεωρητικά μικροί με τον Τίμο Γκλοκ να κάνει σαφώς καλύτερο χρόνο από τις Ferrari



Οι δύο McLaren ήταν “κολλημένες” στα Pit της Βρετανικής ομάδας με τους Τζέινσον Μπάτον και Ρούμπενς Μπαρικέλο να κάνουν… πάρτι στην πίστα γράφοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους. Τα άσχημα νέα όμως δεν σταμάτησαν εκεί για την McLaren καθώς με δηλώσεις του Λιούις Χάμιλτον δήλωσε πως δεν θα συνεχίσει καταλαμβάνοντας την 15η θέση στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα της χρονιάς.



Ύστερα από το πρόβλημα που αντιμετώπισε στο κιβώτιο ταχυτήτων ο οδηγός της McLaren αναγκάστηκε να παραμείνει στα pit της ομάδας χωρίς να χρονομετρηθεί στον δεύτερο γύρο των δοκιμαστικών. Η αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων υποχρεώνει την ομάδα της McLaren να πάρει την 18η θέση στο “grid” καθώς οι ομάδες θα πρέπει να κράτανε τα κιβώτια στα μονοθέσια για τέσσερις σερί αγώνες.



Ο Κοβαλάινεν που βγήκε τρία λεπτά πριν το χρονόμετρο μηδενίσει κατάφερε απλά να επικρατήσει του teammate του που δεν χρονομετρήθηκε κατακτώντας την 14η θέση στο εφιαλτικότερο ξεκίνημα της Βρετανική ομάδας.



Οι δύο Ferrari δεν ήταν τόσο κακές όπως ο μεγάλος αντίπαλος και κατάφεραν να περάσουν οριακά στον τελικό πραγματοποιώντας τους χειρότερους χρόνους από τους 10 διεκδικητές! Όσο για την πρώτη θέση; Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο έμπαινε στην τελική διαδικασία με τον πρώτο χρόνο και την Brawn GP να δείχνει έτοιμη για την μεγάλη έκπληξη.




Τρίτη περίοδος –
Q3



Χωρίς την ΜcLaren στον τελικό και την Ferrari απλά να συμμετέχει η μάχη για την pole position ήταν για… άλλους. Η Brawn GP που παραλίγο να μην είναι στο πρωτάθλημα κατάφερε να μετατρέψει τον αγώνα σε οικογενειακή μάχη με τους Μπάτον, Μπαρικέλο να μάχονται για την pole.



O Βραζιλιάνος είχε τον ταχύτερο γύρο με το χρονόμετρο μηδενισμένο αλλά ο Τζέινσον Μπάτον δεν είχε πει ακόμα την τελευταία του λέξη. Ο Βρετανός σε… νεκρό χρόνο κατάφερε να πάρει την pole και να αφήσει με ανοιχτό το στόμα όλους στην Αυστραλία.



Πολύ καλή παρουσία είχε και ο Σεμπαστιάν Φέτελ που πήρε την τρίτη θέση και επιβεβαίωσε την εξαιρετική του περσινή χρονιά αποδεικνύοντας πως η… μεταγραφή του στον μεγάλο αδελφό την Red Bull δεν ήταν τυχαία.



Ο πρώτος αγώνας αναμένεται με μεγάλη αγωνία καθώς ο Ρος Μπρον είναι ο άρχοντας της τακτικής και κανείς δεν ξέρει τι έχει ετοιμάσει για την Κυριακή με τις Ferrari, McLaren να είναι ουσιαστικά εκτός μάχης.




Η Live μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών:




3η περίοδος



Μπάτον, Μπαρικέλο, Φέτελ, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Γκλοκ, Μάσα, Τρούλι, Ραϊκόνεν και Γουέμπερ οι δέκα πρώτοι. Καταστροφή για τους… μεγάλους.



Η απάντηση από τον Μπάτον που πήρε την pole. Εξαιρετική επίδοση από την Brawn GP με το 1-2!!!



Απίστευτος Μπαρικέλο. Στην πρώτη θέση με το χρονόμετρο μηδενισμένο



Στην 2η θέση ο Μπαρικέλο. 3 δευτερόλεπτα πίσω οι Ferrari!



Στην πρώτη θέση ο Μπάτον με τον Ρος Μπρον να κάνει “μαγικά” με την Brawn GP.



Ξεκίνησε η τρίτη περίοδος και ο μεγάλος τελικός για την pole.




2η περίοδος



Εκτός της τελευταίας διαδικασίας έμειναν αρκετά μεγάλα ονόματα: Νικ Χάιντφιλντ, Φερνάντο Αλόνσο, Καζούκι Νακατατζίμα, Χέικι Κοβαλάινεν και Λιούις Χάμιλτον.



Οριακά στον τελικό οι Μάσα, Ραϊκόνεν με 10η και 9η θέση αντίστοιχα.



Ολοκληρωθηκε η διαδικασία με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο στην πρώτη θέση!



14ος ο Κοβαλάινεν και αν μείνει εκεί οι McLaren δεν θα έχουν μονοθέσιο στον τελικό. 1:30 λεπτό για το τέλος της 2ης περιόδου.



Τρία λεπτά απομένουν με τον Κοβαλάινεν να βγαίνει επιτέλους στην πίστα.



Εκτός ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον με μηχανικό πρόβλημα!



Ο Σεμπαστιάν Φέτελ με Red Bull στην πρώτη θέση στα έξι λεπτά. Δεν έχουν βγει στην πίστα ακόμα οι McLaren.



Εκπληκτικές οι Brawn GP με τον Μπάτον στην πρώτη θέση με 7 λεπτά να απομένουν.



Οι δύο Ferrari ξεκινούν τις προσπάθειές τους με τον Ραϊκόνεν να σημειώνει καλύτερο χρόνο από τον Μάσα. Με την συμπλήρωση ενός λεπτού την πρώτη θέση έχει ο Τίμο Γκλοκ.



Ξεκινάει η 2η περίοδος. 15 λεπτά η διάρκεια με 15 πιλότους να παλεύουν για τις 10 θέσεις του τελικού.




1η περίοδος



Μετά το τέλος της πρώτης περιόδου εκτός έμειναν οι: Πικέ, Μπουρντέ, Μπουέμι, Σούτιλ και Φιζικέλα.



Στην κορυφή ο Ρούμπενς Μπαρικέλο στην πρώτη περίοδο. Ακολουθούν οι Μπάτον και Γουέμπερ. Στην 6η θέση ο Μάσα στην 8η ο Ραϊκόνεν, ενώ ο Χάμιλτον πέρασε ως 15ος (!) και τελευταίος.



Πέντε λεπτά πριν το τέλος της πρώτης περιόδου ο Μάσα κάνει ένα γύρο που θα του δώσει συμμετοχή στην επόμενη φάση.



Αρκετά καλά για τον Ραϊκόνεν που ανεβαίνει προσωρινά στην πρώτη θέση. Λίγο αργότερα τη θέση του Φινλανδού θα πάρει ο Αλόνσο.



Εξαιρετικές επιδόσεις από τις δύο Williams που συνεχίζουν να πηγαίνουν καλά δικαιολογόντας τις πρώτες θέσεις της Παρασκευής.



Τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα λεπτά καταγράφει ο Νίκο Ρόσμπεργκ.



Ο πρώτος που βγαίνει στην πίστα για τις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς είναι ο Φιζικέλα με Force India.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα