Το Lancer Evo X πλοηγός

Το Lancer Evo X πλοηγός
lancerevoX231007small

Το νέο Mitsubishi Lancer Evolution X θα πραγματοποιήσει το αγωνιστικό ντεμπούτο του ως πλοηγό αυτοκίνητο στο Ράλι Ιαπωνίας

Ως πλοηγά αυτοκίνητα για το Ράλι Ιαπωνίας, τα Mitsubishi Lancer Evolution X θα είναι τα οχήματα που θα διανύσουν τη διαδρομή και όλες τις απαιτητικές ειδικές του αγώνα πριν από τους αγωνιζόμενους, προκειμένου να ελέγξουν την κατάσταση της πίστας, ώστε να είναι όλα έτοιμα για τον 14ο γύρο του WRC.



Τα πλοηγά αυτοκίνητα, που συχνά αποκαλούνται και “Double Zero” και “Zero cars”, διανύουν τη διαδρομή πριν από τα αγωνιστικά – 30-λεπτά πριν την εκκίνηση ξεκινά το Double Zero car και 15-λεπτά μετά το Zero car.




Νέα χαρακτηριστικά

Τα Lancer Evolution X θα είναι προδιαγραφών Group N και θα περιλαμβάνουν διάφορα νέα χαρακτηριστικά που δημιουργήθηκαν σε στενή συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης των Mitsubishi Motors & Ralliart Inc.



Σ’ αυτές τις νέες εξελίξεις περιλαμβάνεται η ενσωμάτωση του αγωνιστικού κλωβού ασφαλείας (roll cage) στο αμάξωμα του αυτοκινήτου με εκτενείς ενισχύσεις που συνεπάγονται εξαιρετική αναβάθμιση της αντοχής και της ακαμψίας του αυτοκινήτου σε σχέση με την απλή έκδοση δρόμου.



Ειδικά κατασκευασμένα εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί σε αναρτήσεις και φρένα, ενώ δημιουργήθηκαν ειδικά εξαρτήματα για το σύστημα μετάδοσης από την Ralliart, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ένα κιβώτιο κοντών σχέσεων.



Το εξωτερικό του Lancer Evolution X Group N θα φέρει εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως προστατευτικά (κάρτερ, πατώματος και ρεζερβουάρ καυσίμου), λασπωτήρες και εισαγωγή αέρα στην καμπίνα του πληρώματος.



Στο cockpit έχουν προστεθεί χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως ζώνες ασφαλείας πέντε σημείων στα καθίσματα μπάκετ και ένα αγωνιστικό τιμόνι.



Επίσης θα έχουν περιστρεφόμενα φώτα οροφής, σειρήνα και μεγάφωνο για να προειδοποιούν τους χιλιάδες θεατές που αναμένονται στις ειδικές διαδρομές ότι φτάνουν οι αγωνιζόμενοι.



Το Mitsubishi Lancer Evolution X προγραμματίζεται να λάβει έγκριση τύπου Group N από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου – Federation International de L’Automobile (FIA) το ερχόμενο καλοκαίρι, και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα συμμετέχει σε διεθνή Ράλι κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του 2008 ή το 2009.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα