Πετάει η online διαφήμιση

Νέο φιλμ από την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Καταπληκτικές ατάκες στο ρίξιμο της αυλαίας. 24,5 εκατ. ευρώ σε online διαφήμιση σε 6 μήνες
- 18 Νοεμβρίου 2009 16:35
Ταινία
Το
Born of Hope είναι ένα φιλμ ανεξάρτητης παραγωγής που θα προβληθεί online και είναι εμπνευσμένο από την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Από την 1η Δεκεμβρίου και για 7 μέρες μόνο στο Dailymotion. Δείτε το
τρέιλερ .
Μπάλα
MEGA 20.00, Ουκρανία – Ελλάδα
Εξάντας
Μετά το παιχνίδι της Εθνικής προτείνουμε να δείτε το νέο ντοκιμαντέρ της ομάδας του Γιώργου Αυγερόπουλου, με τίτλο ‘ Ο τελευταίος λευκός ‘.
Πρωτοσέλιδο της ημέρας
Πιάνει το νόημα ο Ελεύθερος Τύπος . Σκούπα εν όψει Δεκεμβριανών.
Σινεμά
Καταπληκτικές ατάκες στο ρίξιμο της αυλαίας (και βίντεο).
Διαφήμιση
Σύμφωνα με την IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau Hellas), το 1ο 6μηνο του 2009 δαπανήθηκαν 24,5 εκατ. ευρώ σε online διαφήμιση. Σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2008, παρατηρείτε άνοδος 36% (το 2008 σημειώθηκε αύξηση 38% σε σχέση με το 2007).
Σύγκριση
Όλων των ειδών οι καπετάνιοι .
Twitter
Avatars .
Lego
Η τέχνη της ισορροπίας .
Διαβήτης
Ε και; “Γλυκές” ιστορίες για το σακχαρώδη διαβήτη.
Στο Facebook
Facebook Animations . Φωτογραφίες σε κίνηση.
Treasure Link
Poster Cabaret . Τα θες όλα.
Η1Ν1
Ένα επίκαιρο φωτογραφικό αφιέρωμα του Big Picture . Οι 11 και 13 είναι απίθανες.
Φωτό της ημέρας
Η Χιονάτη και τα μήλα από την Emma Staite .
Υ.Γ
Από χθες στην ομάδα προστέθηκε η G.K. Θα επιμελείται την στήλη των Media* κάθε Τρίτη.