Bentley και Kankkunen

default image

O Kankkunen έφθασε τα 330,695 χλμ/ώρα που είναι παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο (pics)

Το 2007, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των ράλι, ο γνωστός Φιλανδός Juha Kankkunen, «έσπασε» το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο, πετυχαίνοντας με μια Bentley Continental GT, ταχύτητα 321,6 χλμ. / ώρα. Κι όλα αυτά σε μια μεγάλη ευθεία 1.000 μέτρων, στα παγωμένα νερά της θάλασσας της Βαλτικής.



Το 2011, ο Kankkunen, αποφάσισε να «σπάσει» το δικό του ρεκόρ. Το επίτευγμα του Φιλανδού έγινε στην ίδια τοποθεσία, το μόνο που άλλαξε ήταν το μοντέλο της Benltey, αφού αυτή την φορά ο Kankkunen οδηγούσε μια Bentley Continental Supersports Cabrio. Αυτή τη φορά, ο Kankkunen έφθασε τα 330,695 χλμ/ώρα, ταχύτητα που είναι κατά 9 χιλιόμετρα –περίπου- καλύτερη από την προηγούμενη.









Την τελευταία φορά, αν και το κοντέρ της Continental GT είχε φθάσει πολύ κοντά στα 200 μίλια την ώρα, πιάνοντας 199,86 μίλια (321,6 χλμ. / ώρα), στενοχωρήθηκα γιατί δεν κατάφερα να ξεπεράσω αυτή την ταχύτητα” δήλωσε ο Juha Kankkunen μετά το νέο ρεκόρ που πέτυχε. Και συνέχισε: ”
Όταν άκουσα για την Continental Supersports ήμουν αποφασισμένος να προσπαθήσω για ένα νέο ρεκόρ, με στόχο να ξεπεράσω τα 200 μίλια την ώρα. Και αυτή την επιθυμία του την εκμυστηρεύθηκα στους ανθρώπους της Bentley, οι οποίοι από την πρώτη κιόλας στιγμή έδειξαν πρόθυμοι να με βοηθήσουν. Αυτή τη φορά, με ένα αυτοκίνητο που αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους , διαθέτει σύστημα μετάδοσης Quickshift και προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας χάρις στο εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης. Κάτω από αυτό το πρίσμα, το καμπριολέ Supersports ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για να κυνηγήσουμε ένα νέο ρεκόρ“.




Ο δείκτης του κοντέρ της Bentley έδειξε τα 200 μίλι/ώρα μετά από 5 χιλιόμετρα σε ένα σκληρό στρώμα πάγου. Στη συνέχεια το ζητούμενο ήταν το αυτοκίνητο να μην χάσει την πρόσφυσή του στο στρώμα του πάγου και φυσικά να ακινητοποιηθεί με ασφάλεια. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που να μπορεί να συναγωνισθεί στην Bentley σε αυτές τις συνθήκες και με τέτοιες ταχύτητες. Μάλιστα το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται τόσο καλά, γεγονός που σου δίνει αυτοπεποίθηση ώστε να το πιέσεις ακόμη περισσότερο” πρόσθεσε ο Kankkunen.



Όπως συνέβη και το 2007, όταν ο Kankkunen είχε οδηγήσει μία Continental GT, έτσι και αυτή τη φορά ο Φιλανδός οδηγός και η ομάδα του χρησιμοποίησαν ένα κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής με κάποιες ελάχιστες τροποποιήσεις. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: ένας κλωβός ασφαλείας με ρολ μπαρ, χειμερινά ελαστικά της Pirelli (Pirelli SottoZero II 275/40R20 ), ένας πίσω προφυλακτήρας που διέθετε ενσωματωμένο αλεξίπτωτο για ασφαλές φρενάρισμα, καθώς και εμπρός και πίσω σπόιλερ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα