Fuso Canter Eco Hybrid

Σε εξέλιξη τo επιτυχημένο πρόγραμμα δοκιμών στόλου φορτηγών στο Λονδίνο Fuso Canter Eco Hybrid
- 29 Απριλίου 2010 16:46
Μέσα στους 18 μήνες της τριετούς δοκιμής, η υβριδική τεχνολογία έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής αξιόπιστη. Ανάλογα με την εφαρμογή, το Canter Eco Hybrid καταναλώνει περίπου 10 – 15% λιγότερο καύσιμο από ένα συμβατικό ελαφρύ φορτηγό, με αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τα δέκα οχήματα έχουν πετύχει οικονομία περίπου 5000 λίτρων καυσίμου, επιβαρύνοντας λιγότερο το περιβάλλον και συμβάλλοντας στη διατήρηση των φυσικών πόρων. Το Fuso Canter Eco Hybrid αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης στο δρόμο για τα επαγγελματικά οχήματα μηδενικών ρύπων.
Canter Eco-Hybrid : Αποδεδειγμένη αξιοπιστία σε καθημερινή χρήση
Το γεγονός ότι το πρόγραμμα δοκιμής του Fuso Canter Eco Hybrid έφτασε στη μέση του δεν σημαίνει ότι τα οχήματα κάνουν κάποιο διάλειμμα. Εξακολουθούν να κινούνται κανονικά, καθημερινά, και το καθένα καλύπτει από 400 μέχρι 2800 km το μήνα. Συνολικά, έχουν διανύσει πάνω από 250.000 χλμ. σε διάστημα 18 μηνών. Κάτι που επιβεβαιώθηκε είναι η αξιοπιστία της υβριδικής κίνησης. Αυτό ισχύει για όλα τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος, όπως η προηγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου αλλά και για τα επίπεδα κατανάλωσης σε συνθήκες συνεχούς χρήσης.
Οικονομία καυσίμου 10%
Η κατανάλωση καυσίμου σε όλα τα οχήματα είναι κάτι λιγότερο από 17 λίτρα ανά 100 km. Παρόλο που η άμεση σύγκριση δεν είναι εφικτή εξ αιτίας των τεχνικών μετατροπών που έγιναν για χρήση στην Ευρώπη, οι ειδικοί πέτυχαν μείωση κατανάλωσης περίπου 10% συγκριτικά με αυτή των συμβατικών μοντέλων. Αυτή συνοδεύεται από αντίστοιχη μείωση στις εκπομπές CO2. Οι μειωμένες εκπομπές θορύβων που επιτυγχάνει το υβριδικό σύστημα κίνησης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η εξέλιξη του Canter Eco Hybrid συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς. Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC) έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα στην εξέλιξη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής του Canter Eco Hybrid. Η ισχύς του κινητήρα της Ιαπωνικής έκδοσης έχει αυξηθεί στα 96 kW (130 hp) με τη χρήση ενός υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Η MFTBC έχει επίσης επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της, περιλαμβάνοντας εκδόσεις με διαφορετικά μεταξόνια.
Bελτιστοποιώντας το σύστημα ελέγχου για την υβριδική κίνηση έχει επιτευχθεί περαιτέρω μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και αισθητή αύξηση των επιδόσεων του Canter Eco Hybrid. Οι μηχανικοί εξέλιξης πέτυχαν αυτή την πρόοδο τροποποιώντας το λογισμικό ελέγχου του κινητήρα και βελτιώνοντας τη διαχείριση ενέργειας.
Συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του, το Fuso Canter Eco Hybrid θεωρείται σημείο αναφοράς για τις τεχνικές του προδιαγραφές, τη μακροζωία του και την οικονομία καυσίμου όχι μόνο στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές που κυκλοφορεί.
Η παραγωγή του Canter Eco Hybrid σύντομα θα φτάσει τις 1000 μονάδες
Το Fuso Canter Eco Hybrid αυτή τη στιγμή απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία συγκρινόμενο με άλλα ελαφρά φορτηγά με υβριδικά συστήματα κίνησης. Λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία τον Ιούλιο του 2006 ως ‘το καθαρότερο ελαφρύ φορτηγό στον κόσμο’ και από τότε που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή σχεδόν 1000 μονάδες έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής ενώ ο αριθμός αυτός εξακολουθεί να αυξάνεται. 270 Canter Eco Hybrid πουλήθηκαν πέρσι σε όλο τον κόσμο, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση. Το Canter Eco Hybrid ήταν το πρώτο light-duty φορητό που πληρούσε τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων τα οποία ισχύουν στην Ιαπωνία από το 2007.
Συνδυασμός δύο τεχνολογιών
Για τη μεγαλύτερη δοκιμή στόλου υβριδικών φορτηγών στην Ευρώπη η MTFBC κατασκεύασε μια ειδική έκδοση, συνδυάζοντας όχι μόνο δύο τεχνολογίες κίνησης αλλά και τη μηχανολογία δύο κατηγοριών φορτηγών από δύο διαφορετικές ηπείρους. Το επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος του Canter Eco Hybrid στην Ιαπωνία είναι γενικά 5,5 t ή 6,5 t, σύμφωνα με τις στάνταρ πρακτικές εκεί, ενώ τα οχήματα για τις Βρετανικές δοκιμές πελατών βασίζονται στα βαρέως τύπου μοντέλα Canter τα οποία αντιστοιχούν στο επιτρεπόμενο GVW 7,5 t. Για το σκοπό αυτό, το μοντέλο παραγωγής 7,5 t Fuso Canter προσαρμόστηκε για την Ευρώπη με τα απαιτούμενα υβριδικά εξαρτήματα. Η τεχνική σχεδίαση του συστήματος κίνησης είναι ίδια με του Ιαπωνικού Canter Eco Hybrid. Τα οχήματα πληρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και έχουν κανονική έγκριση τύπου. Το ίδιο ισχύει και για τους κινητήρες που πληρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
Δέκα Canter Eco Hybrids χρησιμοποιούνται από οκτώ πελάτες στην ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου
Η δοκιμή στη Βρετανία διεξάγεται με δέκα Canter Eco Hybrids που χρησιμοποιούνται από οκτώ πελάτες. Η δοκιμή των πελατών ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2008 με προοπτική τριετούς διάρκειας. Κατά την επιλογή των συνεργατών για τη δοκιμή, δόθηκε έμφαση στην κάλυψη του ευρύτερου δυνατού φάσματος αναγκών των πελατών με πρότυπο ένα επαγγελματικό όχημα σε υπηρεσίες διανομών.
Κοινός στόχος όλων των εταιριών είναι η μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι 30% τα προσεχή χρόνια μέσω φιλόδοξων προγραμμάτων. Αυτό σημαίνει μία δραστική μείωση των βλαβερών ρύπων, διατήρηση των πόρων και μείωση κόστους σε πολλές περιπτώσεις.
Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί επίσης μία επέτειο για το Canter. Η παραγωγή του Canter για την Ευρώπη ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια το 1980 στο εργοστάσιο του Tramagal στην Πορτογαλία. Περισσότερες από 30 χώρες σε όλη την Ευρώπη τροφοδοτούνται με το Canter από το σημείο αυτό. Από το 2003, το Fuso Canter αποτελεί τμήμα της προϊοντικής γκάμας της Daimler Trucks.