“Πυρετός” αλλαγών στη Mercedes GP

Το AUTO 24 σκιαγραφεί τους λόγους που η Mercedes GP βρίσκεται σε "πυρετό" αλλαγών του W01
- 14 Απριλίου 2010 15:41
Ο Ρος Μπρον προέρχεται από μία καθόλα επιτυχημένη χρονιά, έχοντας κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο με την τότε νεοσύστατη Brawn GP. Στη συνέχεια μετέτρεψε την ομάδα σε Mercedes GP Petronas, επαναφέροντας την ιστορική ομάδα στη Formula 1.
Ο “μεγάλος εγκέφαλος”, όπως αποκαλούν τον Μπρον, επέλεξε να έχει πιλότο, αρχικά, τον Ρόσμπεργκ, ενώ στη συνέχεια έπεισε τον Μίκαελ Σουμάχερ να πραγματοποιήσει τη μεγάλη επιστροφή, ευελπιστώντας ότι στο πρωτάθλημα που ήδη διανύουμε θα συνεχίσει την ομολογουμένως επιτυχημένη πορεία που είχε πέρσι.
Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται βάση των προσδοκιών των ανθρώπων της ομάδας. Στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, στο Μπαχρέιν, ο Ρόσμπεργκ τερμάτισε 5ος και ο Σουμάχερ 6ος, αποτελέσματα που αν μη τι άλλο ήταν ελπιδοφόρα για το μέλλον.
Στη δεύτερη στάση του πρωταθλήματος, στην Αυστραλία, ο νεαρός της ομάδας τερματίζει και πάλι στην 5η θέση, με το μεγάλο πρωταθλητή να μπαίνει οριακά στις θέσεις των βαθμών, όντας 10ος.
Ρόσμπεργκ, ο νικητής
Στη Μαλαισία, η Mercedes είχε ένα παραπάνω κίνητρο να βρεθεί στο βάθρο. Ποιο είναι αυτό; Η Petronas. Η εταιρία – κύριος χορηγός της Mercedes έχει της βάσεις της στη Μαλαισία και μάλιστα χορηγεί και το εγχώριο Grand Prix.
Την παρτίδα για τη γερμανική ομάδα έσωσε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος πήρε την τρίτη θέση, κερδίζοντας το πρώτο βάθρο για τη Mercedes GP από τη στιγμή που επέστρεψε στη Formula 1.
Ο Σουμάχερ δεν κατάφερε να τερματίσει συνεχίζοντας τα απογοητευτικά αποτελέσματα και παραμένοντας μακριά από τα ανταγωνιστικά στάνταρς.
Ο απολογισμός της νεοσύστατης Mercedes στους πρώτους τρεις αγώνες είναι η 4η θέση με 44 βαθμούς (η πρώτη Ferrari έχει 76). Όσο για την εσωτερική μάχη των πιλότων, αυτήν κερδίζει με διαφορά ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος βλέπει τις μετοχές του να ανεβαίνουν συνεχώς. Αυτή τη στιγμή ο πρώην πιλότος της Willliams είναι 5ος στη γενική κατάταξη των πιλότων με 35 βαθμούς ( ο 1ος Μάσα έχει 39), τη στιγμή που ο Σουμάχερ είναι 10ος με μόλις 9 πόντους.
Άνεμος αλλαγής
Το έντονο πρόβλημα, όμως, δεν είναι τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, αλλά τα δείγματα που δε δείχνουν ότι αυτή η Mercedes μπορεί να κοντράρει στα ίσα τις Ferrari, McLaren, Red Bul. Αυτό το αφουγκράζονται και οι ιθύνοντες της Mercedes γι’ αυτό καταστρώνουν τα σχέδια τους, ώστε να εμφανίσουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο από τον αγώνα της Ισπανίας.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το σασί θα είναι το μοναδικό που δεν θα αλλάξει από το νέο μονοθέσιο, αφού είναι πιστοποιημένο από τη FIA και δεν μπορεί να αλλάξει – βάση των κανονισμών.
Οι αλλαγές που θα χαρακτηρίζουν το νέο W01 θα είναι στο μεταξόνιο, την ανάρτηση, καθώς επίσης και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ενθουσιασμένος για τις αλλαγές που πρόκειται να συμβούν δήλωσε: “Θα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα, αλλά ταυτόχρονα και οι υπόλοιπες ομάδες βελτιώνονται”.