Ferrari 599 GTO

Ferrari 599 GTO
Ferrari_599_GTO_SD

Το AUTO 24 παρουσιάζει το τελευταίο καύχημα της Ferrari, την 599 GTO με το αγωνιστικό DNA

Η Ferrari, έχοντας σαν στόχο την ενίσχυση της παραγωγής της 599 GTB Fiorano, παρουσιάζει την 599 GTO –με αρκετές καινοτομίες από την 599ΧΧ- αναβιώνοντας τον θρύλο των φημισμένων Gran Turismo Omologato. Όπως της 250 GTO της 10ετίας του ’60 και της 288 GTO της 10ετίας του 1980.








Η Ferrari 599 GTO κινείται από ένα V12 κινητήρα, χωρητικότητας 6.0 λίτρων. Είναι το ίδιο μοτέρ με αυτό που κινεί την Enzo. Μόνο που η απόδοσή του από τους 612 ίππους έχει φθάσει τους 670 με παράλληλη αύξηση της ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο προέρχεται από την φόρμουλα 1.



Το νέο supercar της κορυφαίας ιταλικής φίρμας επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 3,35 δευτερόλεπτα ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα 335 χλμ. /ώρα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ferrari, η 599GTO καλύπτει ένα γύρο στην πίστα δοκιμών της φίρμας στο Fiorano σε 1 λεπτό και 24 δευτερόλεπτα. Επίδοση, που την κάνει να είναι πιο γρήγορη από την Ferrari Enzo.



Σε σχέση με την 599 GTB Fiorano, η 599GTO διαθέτει νέα αεροδυναμικό βοηθήματα και νέας σχεδίασης πίσω διαχύτη.




Το supercar εφοδιάζεται με το σύστημα Virtual Race Engineer (VRE) το οποίο μεταφέρει στον οδηγό, σε πραγματικό χρόνο, διάφορες πληροφορίες γύρω από την λειτουργία του αυτοκινήτου και των συστημάτων με τα οποία είναι εξοπλισμένο.



Να σημειώσουμε πως οι αναρτήσεις διαθέτουν πιο σφιχτές ρυθμίσεις ελατηρίων / αμορτισέρ, ενώ αντιστρεπτικές δοκοί έχουν αντικατασταθεί με καινούργιες, μεγαλύτερης αντοχής. . Το σύστημα μετάδοσης είναι το γνωστό F1- Τrac που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε κεραμικούς δίσκους της Brembo (398 χλστ. εμπρός, 360 χλστ. πίσω), που ακινητοποιούν το ιταλικό κουπέ από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32,5 μ.



Η 599 GTO κινείται επάνω σε ειδικά σχεδιασμένα από τη Michelin ελαστικά, διαστάσεων 315/35/R20 πίσω και 285/30 R20 εμπρός

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα