Και το Μονακό… ανήκει στον Φέτελ

Και το Μονακό… ανήκει στον Φέτελ
New Image

Πρώτος ο Φέτελ (5η φετινή νίκη) στο δραματικό GP του Μονακό. 2ος ο Αλόνσο - 3ος ο Μπάτον

Οι δρόμοι του Μονακό αποδείχθηκαν φιλόξενοι για τη Red Bull, η οπιοία – η αλήθεια είναι – ότι ίδρωσε για να φτάσει στην κορυφή.



Στην εκκίνηση, ο Φέτελ κράτησε την πρωτοπορία του, ο Μπάτον τον ακολουθούσε, ενώ ο Αλόνσο άφησε πίσω του τον Γουέμπερ, που για ακόμα μια φορά δεν είχε καλή εκκίνηση.



Πιο πίσω και ο Ρόσμπεργκ είχε ξεκινήσει καλά, κερδίζοντας δυο θέσεις (από 7ος – 5ος), ενώ ο Χάμιλτον με το “καλημέρα” έκανε παράπονα για πρόβλημα στο ελαστικό του.



Στη συνέχεια, ακολούθησε η μάχη των γρηγορότερων γύρων, με τον Φέτελ να κάνει 1:19:478 και τον Αλόνσο να του απαντάει με χρόνο 1:19:327.



Μετά τον 15ο γύρο ξεκίνησε η είσοδος των πιλότων στα pits, για αλλαγή ελαστικών. Ο Φέτελ επέλεξε τη μαλακή γόμα, αλλά έχασε πάρα πολύ χρόνο, έτσι είδαμε τον Αλόνσο στην κορυφή και τον Μπάτον 2ο, με το Γερμανό να βγαίνει τρίτος.



Στη συνέχεια, όμως, ο Ισπανός βρέθηκε στη 2η θέση και τον πιλότο της McLaren να είναι στην κεφαλή της κούρσας.




Χάμιλτον ο… εξολοθρευτής, Φέτελ ο θριαμβευτής



Από τον 10ο γύρο, ο Χάμιλτον, έδειξε ότι και σε αυτόν τον αγώνα θα δείξει το επιθετικό του προφίλ. Αφού πέρασε τον Σουμάχερ, σε μια εντυπωσιακή μάχη, ήρθε η σειρά του Μάσα να νιώσει τη μανία του Βρετανού.



Στον 34ο γύρο μέσα στο τούνελ, ενώ ο Χάμιλτον πίεζε τον Βραζιλιάνο μέσα στο τούνελ, προήλθε σύγκρουση από την οποία ο Μάσα αναγκάστηκε να αποχωρήσει, αφού κατέστρεψε το μονοθέσιό του. Μάλιστα, την ίδια στιγμή, το μονοθέσιο του Σουμάχερ σταμάτησε μέσα στην πίστα, μπροστά από την είσοδο των pits.



Το safety car ήταν στην πίστα, γεγονός που δεν άφησαν να περάσει ανεκμετάλλευτο οι Μπάτον και Αλόνσο που μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Αντιθέτως, ο Φέτελ πήγαινε με ένα pit, για να παραμείνει στην κορυφή.



Η στιγμή που οι δρόμοι του Μόντε Κάρλο μεταμορφώθηκαν σε… κόλαση ήταν στον 72ο γύρο. Οι Σούτιλ, Μαλντονάδο, Γουέμπερ, Χάμιλτον, Πετρόβ και Αλλγκερσουάρι είχαν έρθει πολύ κοντά. Την… στενή επαφή δεν άντεξαν, αρχικά ο Αλγκερσουαρι που βρήκε στο πίσω μέρος του Χάμιλτον και στη συνέχεια ο Πετρόβ που έπεσε πάνω στην Toro Rosso.




Το ατύχημα του Πετρόβ:








Σε αυτό το σημείο, διακόπηκε ο αγώνας, καθώς ο Ρώσος δεν μπορούσε να βγει από το μονοθέσιό του. Έτσι ήρθε το ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο. Ο αγώνας ξεκίνησε ύστερα από λίγα λεπτά. Το μονοθέσιο του Χάμιλτον ξεκινησε με νέες αεροτομές, ο Φέτελ είχε νέα ελαστικά και ο Γερμανός είχε την ευκαιρία να διατηρήσει την πρωτιά του και να παρει την πρώτη του νίκη στο Μονακό – κάτι που τελικά κατάφερε.

Όμως, τα απρόοπτα δεν έλειψαν, για ακόμα μια φορά, αφού λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας, ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον εξαιρετικό Μαλντονάδο, ο οποίος τελικά δεν κατάφερε να τερματίσει.



Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 οδήγησε τη Red Bull σε ακόμα μια νίκη και πλέον έχει βάλει τις βάσεις για την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου του – αν και βρισκόμαστε ακόμα στον 6ο αγώνα της χρονιάς. O Aλόνσο έφτασε στο καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, με τη 2η θέση, ενώ Μπατον πήρε το τρίτο φετινό βάθρο.




H κατάταξη:



01. Φέτελ, Red Bull-Renault 2h09:38.373

02. Αλόνσο, Ferrari + 1.138

03. Μπάτον, McLaren-Mercedes + 2.378

04. Γου’εμπερ, Red Bull-Renault + 23.100

05. Κομπαγιάσι, Sauber-Ferrari + 26.900

06. Χάμιλτον, McLaren-Mercedes + 27.200

07. Σούτιλ, Force India-Mercedes + 1 lap

08. Χάιντφελντ, Renault + 1 lap

09. Μπαρικέλο, Williams-Cosworth + 1 lap

10. Μπουεμί, Toro Rosso-Ferrari + 1 lap

11. Ρόσμπεργκ, Mercedes + 1 lap

12. Ντι Ρέστα, Force India-Mercedes + 2 laps

13. Τρούλι, Lotus-Renault + 2 laps

14. Κοβαλάινεν, Lotus-Renault + 2 laps

15. Ντ’ Αμπρόσιο Virgin-Cosworth + 2 laps

16. Λιουτσι, HRT-Cosworth + 3 laps

17. Καρθικέγιαν, HRT-Cosworth + 3 laps

18. Μαλντονάδο, Williams-Cosworth + 5 laps




Εγκατέλειψαν:

Πετρόβ

Αλγκερσουάρι

Μάσα

Σουμάχερ

Γκλοκ

Πέρες (δεν ξεκίνησε)



Η
βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές από το AUTO 24.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα