Peugeot – Citroën στην Λατινική Αμερική

Peugeot – Citroën στην Λατινική Αμερική
New Image

H PSA Peugeot Citroën συνεχίζει την επέκταση της στην Λατινική Αμερική

Αυτοί οι αριθμοί επιβεβαιώνουν τη δυναμική ανάπτυξη της PSA Peugeot Citroën στη Λατινική Αμερική, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 27% το 2010. Το 2011 ξεκίνησε το ίδιο δυναμικά αφού κατά τους πρώτους τρεις μήνες το μερίδιο αγοράς του γκρουπ αυξήθηκε από το 5,3% στο 6%.



Με αυτό τον τρόπο η PSA Peugeot Citroën καρπώνεται τα πρώτα οφέλη από το επενδυτικό πρόγραμμα των 700εκ. ευρώ (530εκ. ευρώ στη Βραζιλία & 170εκ. ευρώ στην Αργεντινή). Χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα το γκρουπ στοχεύει να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 7% μέχρι το 2015.



Μια νέα στρατηγική προμηθειών θα έχει σαν αποτέλεσμα τριπλασιασμό της παραγωγής και σημαντικά οφέλη λόγο των οικονομιών κλίμακας που θα δημιουργηθούν. Το εργοστάσιο στη Βραζιλία θα εστιάσει στην παραγωγή κινητήρων και συμπαγών μοντέλων, ενώ το αντίστοιχο στην Αργεντινή σε μεσαία μοντέλα. Τα επόμενα τέσσερα χρόνια αναμένεται το λανσάρισμα οκτώ νέων μοντέλων που θα εστιάζουν στις ανάγκες του κοινού της Λατινικής Αμερικής.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα