60 Χρόνια P&G στην Ελλάδα ! Tα Ευχαριστώ μας γίνονται πράξη

60 Χρόνια P&G στην Ελλάδα ! Tα Ευχαριστώ μας γίνονται πράξη

Φέτος, η P&G γιορτάζει τα 60 χρόνια της στην Ελλάδα! 6 δεκαετίες παρουσίας στη ζωή χιλιάδων ελληνικών οικογενειών, οι οποίες εμπιστεύονται τα προϊόντα της εταιρίας για αξίες δοκιμασμένες αλλά καλωσορίζουν παράλληλα και την καινοτομία που αγαπημένα σήματα όπως τα Pampers, η Always, το Ariel και το Fairy φέρνουν στη ζωή τους

Από το σημείο εκκίνησης, το1960, οι άνθρωποι της P&G εργάζονται πίσω από τη βασική αποστολή αυτούτου Οργανισμού – να προσφέρουν στους καταναλωτές στην Ελλάδα προϊόντα καιυπηρεσίες που κάνουν την καθημερινή ζωή τους καλύτερη. Η εταιρία ξεκίνησε σεένα μικρό γραφείο στο κέντρο της Αθήνας με 3 εμπορικά σήματα και σήμερα κερδίζειτην εμπιστοσύνη των καταναλωτών μέσα μέσα από 20 αγαπημένες μάρκες πουφροντίζουν τους ίδιους, την οικογένειά τους και το σπίτι τους. Έμπνευση καικινητήριος δύναμη για την P&G υπήρξε πάντα και παραμένει η Καινοτομία.Καινοτομία που δίνει λύσεις στις ανάγκες των καταναλωτών όσο και αν αυτέςαλλάζουν.


Ολόκληρες γενιές έχουν μεγαλώσει με τα προϊόντατης P&G και επιθυμία της εταιρίας είναι να συνεχίσει να φροντίζει και τιςγενιές που έρχονται. Είναι πολύ σημαντικό να φέρνει στη ζωή προϊόντα &λύσεις που όχι μόνο βελτιώνουν την καθημερινότητα σήμερα αλλά ταυτόχρονα αφήνουνπίσω τους θετικό αποτύπωμα φροντίζοντας το μέλλον και των επόμενων γενιών.Έτσι προϊόντα όπως για παράδειγμα το Ariel & το Fairy βοηθούν τουςκαταναλωτές να υιοθετήσουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον συνήθειες πλυσίματος,εξοικονομώντας ενέργεια και νερό, ενώ τα Pampers στέκονται δίπλα σεόλους τους νέους γονείς φροντίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα μωράκια τους –όλα τα μωράκια ακόμα και εκείνα που ήρθαν πρόωρα. Ταυτόχρονα, το H&Sείναι το πρώτο σαμπουάν που απομακρύνει πλαστικά από τις παραλίες. Περισσότεροιαπό 1.000 εθελοντές και 100 ΜΚΟ έχουν συλλέξει πλαστικά από ευρωπαϊκέςπαραλίες, έτσι ώστε η P&G μαζί με εξειδικευμένους συνεργάτες ναδημιουργήσουν το πρώτο ανακυκλώσιμο μπουκάλι σαμπουάν, το H&S Beach Bottle.

Στη διαδρομή αυτή, η P&G υπήρξε πάντααναπόσπαστο κομμάτι αυτού του τόπου στον οποίο άλλωστε και δραστηριοποιείται.Δεν δίστασε να θέσει τους πόρους της εταιρίας –προϊόντα, υλικά, μέσα και τουςίδιους τους ανθρώπους της- στην υπηρεσία του κοινού καλού οποτεδήποτεπαρουσιάστηκε η ανάγκη να συνεισφέρει στην τοπική κοινωνία.

Πίσω από όλα αυτά, βρίσκονται οι άνθρωποι της εταιρίας,η μεγάλη οικογένεια της P&G, πουείναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της. Αποτελεί προτεραιότητα νααναπτύσσει τις δυνατότητες, τις γνώσεις και τις ικανότητες των ανθρώπων της,τροφοδοτώντας με «Ελληνικό Ταλέντο» την εταιρία σε νευραλγικές θέσεις σε όλοτον κόσμο. Οι άνθρωποι της P&G είναι και θα είναι για πάντα το βασικόσυστατικό της επιτυχίας της!

Καινοτομίες που έχουν «γράψει» ιστορία!


Κάθε μέρα, πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν προϊόντα της P&G σε διάφορες καθημερινές στιγμές και συνήθειες,όπως το βούρτισμα των δοντιών, η περιποίηση των μαλλιών, το πλύσιμο των πιάτωνή των ρούχων, το ξύρισμα, η φροντίδα της επιδερμίδας ή ακόμα και η αλλαγή τηςπάνας του μωρού και είναι βέβαιο ότι εκείνες τις στιγμές κανείς δεν σκέφτεταιτην επιστήμη ή την τεχνολογία πίσω από αυτά τα προϊόντα.


Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει μια, πολλές φορές, εντυπωσιακή επιστήμηπίσω από όλα αυτά – επιστήμη που βελτιώνει τις καθημερινές στιγμές.

Υπάρχει αντίστοιχα ένας εντυπωσιακός αριθμός επιστημόνων και ειδικών, πουβρίσκονται στην κορυφή των ειδικοτήτων τους και είναι αφοσιωμένοι στηνκατανόηση όλων αυτών των καθημερινών στιγμών, σε κάθε κίνηση, κάθε συνήθεια καισε κάθε ηλικία, ώστε να φέρουν αυτή την επιστήμη στα σπίτια των καταναλωτών,κάθε ημέρα.


Αυτή είναι η ιστορία της P&G. Μία ιστορία καινοτομίας, από μια εταιρία ηοποία ξεκίνησε με μία μπάρα σαπουνιού, ένα κουτί με κεριά και τη δέσμευση τωνδύο ιδρυτών της, του William Procter και James Gamble, να δημιουργούν καθημερινά προϊόντα κορυφαίας ποιότητας. Είναι η ίδιαδέσμευση που εμπνέει τους ανθρώπους της P&G σε όλο τον κόσμο μέχρι και σήμερα.


Pampers: O Παππούς Δημιουργός των Pampers!

Το1950 ο Δρ. Βίκτορ Μιλς, Αμερικανόςχημικός μηχανικός ο οποίος εργαζόταν στην Procter & Gamble, αποφάσισε να βρει έναν τρόπο να κάνει ευκολότερητην αλλαγή της πάνας στον εγγονό του. Το απoτέλεσμα ήταν η γέννηση των Pampers -της πρώτης πάναςμίας χρήσης! Από τότε, μια σειρά από διαδοχικές καινοτομίες διαμόρφωσαν τα Pampers όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Αυτοκόλλητες ταινίεςεφαρμογής, πάνες όλο και πιο λεπτές αλλά απίστευτα απορροφητικές, μέχρι που μαςζητήθηκε να φτιάξουμε μια πάνα για πρόωρα μωρά που μπορεί να ζυγίζουν μόνο 800γραμμάρια! Χρειάστηκαν πάνω από 10.000 ώρες έρευνας και συνεργασία με πάνω από100 ειδικούς μονάδων εντατικής θεραπείας νεογνών, για να δημιουργηθεί η πιομικρή πάνα που υπάρχει με καινοτομίες όπως τις αθόρυβες κολλητικές ταινίες πουεξασφαλίζουν τον απρόσκοπτο ύπνο των πρόωρων μωρών, τη μεγαλύτερη απορροφητικότητασε όλη της την επιφάνεια για να παραμένουν στεγνά, την ελαστικότητα στα πόδιαγια να μπορούν να αναπτύσσονται σωστά και την εύκολη εφαρμογή. Η πρώτη πάνα γιατους μικρούς «μαχητές» διατίθεται δωρεάνσε όλα τα μαιευτήρια της Ελλάδας!


Ariel: H τέχνη της καθαριότητας «κλειδωμένη»σε μια μικρή κάψουλα!

Από το 1970 μέχρι και σήμερα τοAriel βρίσκεται στα σπίτια και τις καρδιές των νοικοκυριών. Το 2000 λανσάρεταιη καινοτομία του απορρυπαντικού σε κάψουλες! Χρειάστηκαν 8 χρόνια, συνεργασία100 ειδικών, 6.000 τεστ σε διαφορετικές συνθήκες πλυσίματος και 50 πατέντες γιανα δημιουργηθούν οι κάψουλες Αriel 3 σε 1 που εξασφαλίζουντέλεια καθαριότητα στους 30°C – κάτι που αν όλοι εφαρμόζαμε στηνΕυρώπη, θα οδηγούσε σε εξοικονόμηση ενέργειας που αντιστοιχεί στην ετήσιακατανάλωση 300.000 νοικοκυριών!


Fairy: Η δύναμη της «σταγόνας» που σπάειτα ρεκόρ Γκίνες!

To Fairy λανσάρεται στηνΕλλάδα το 1988 και κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών με τηναποτελεσματικότητα και τη διάρκειά του! Η διαφήμιση με τα εορταστικά γεύματαστη Βιλαρίμπα και στο Βιλαμπάχο κάνει αίσθηση ενώ η έκφραση στο «Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν» γίνεται σλόγκαν.Το 2004 σπάει τα ρεκόρ Γκίνες για το πλύσιμο 23.892 πιάτων που πλύθηκαν μέσα σε 12 ώρες! Για ναφτάσουμε σήμερα, στις κάψουλες πλυντηρίου Fairy Platinum Plus οι οποίες, χάρηστη μοναδική τους σύνθεση, διαλύονται γρήγορα ακόμη και στις χαμηλέςθερμοκρασίες χωρίς τα πιάτα να χρειάζονται ξέβγαλμα, εξοικονομώντας 15 λίτρανερό το χρόνο!


Gillette: Λεπίδα πιο ακριβής και από χειρουργικόνυστέρι!

Το 1900 ο King Gillette δημιούργησε την πρώτη λεπίδαασφαλείας με σκοπό να προσφέρει στους άνδρες επαγγελματικό ξύρισμα, στην άνεσητου σπιτιού τους. Η ιστορία του ξυρίσματος αναπτύχθηκε παράλληλα με την εξέλιξητων ανδρικών ξυριστικών μηχανών. Το σχήμα της κεφαλής και ο αριθμός των λεπίδωνέχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου και έχουμε φτάσει στην καινοτομία Fusion ProGlide με τεχνολογία FlexBall,η οποία προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου, ενώ η κάθε λεπίδα προσφέρειμεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό και από ένα χειρουργικό νυστέρι!


Αlways: Όταν ένα προϊόν αλλάζει στερεότυπαετών

Η καμπάνια της Αlways #ΣανΚορίτσι (#LikeAGirl) πέτυχε 680 εκατομμύρια προβολές και κατάφερε νααλλάξει τη σημασία μίας έκφρασης ετών. Πλέον 76% των ανθρώπων αντιμετωπίζουντην έκφραση «σαν κορίτσι» σαν θετικό χαρακτηρισμό όταν πριν την καμπάνια τοαντίστοιχο ποσοστό ήταν μόνο 19%. Ταυτόχρονα, από το 1985 που η Always κάνειτην εμφάνισή της στην ελληνική αγορά οι καινοτομίες διαδέχονται η μια την άλλη.Προστατευτικά φτερά για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα, πιο απορροφητικοί πυρήνες,ενώ έφτασαν να είναι τόσο λεπτές που σχεδόν δεν τις αισθάνεσαι! Η Always Platinum, η πιο πρόσφατη εκδοχή, εξασφαλίζει περισσότερηαπαλότητα και μεγαλύτερη προστασία χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό της και ένανυπεραπορροφητικό πυρήνα με 1.000 απορροφητικά μικρο-μαξιλαράκια.


Oral-B: Είναι «Genius»

H Oral-B Genius, η πιο πρόσφατηκαινοτομία της Oral-B στις ηλεκτρικέςοδοντόβουρτσες είναι η πρώτη οδοντόβουρτσα που συνδέεται με εφαρμογή στο κινητόκαι αναγνωρίζει ποια δόντια έχετε βουρτσίσει επαρκώς και ποια χρειάζονται καιάλλο βούρτσισμα! Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μετά τη χρήση της Oral-B Genius, αλλάζουνοι συνήθειες των χρηστών. Συγκεκριμένα, το 93% βουρτσίζει τα δόντια του με τησωστή πίεση μέσα σε 30 ημέρες, το 92% βουρτσίζει εξίσου όλα τα σημεία ενώαυξάνει το μέσο όρο βουρτσίσματος από 1 λεπτό ή λιγότερο σε 2,24 λεπτά!

Pantene Pro-V: Σε συνεργασία με την ΝΑΣΑ

Το 1960 οι Eλβετοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η δύναμη τηςΠροβιταμίνης που μέχρι τότε χρησιμοποιούσαν σε εγκαύματα, ήταν ευεργετική καιγια τα μαλλιά. Και έτσι γεννήθηκε το Pantene Pro-V! Το 2010 το Pantene συνεργάστηκε με την NASA και αξιοποίησετεχνολογίες και μοντέλα ανάλυσης προκειμένου να εισχωρήσει σε βάθος στα μόριατης τρίχας και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή φροντίδα για τα μαλλιά. Στη νέα σειρά Pantene Pro-V Miracles συνδυάζεται η δύναμη της τεχνολογίας Pro-V με βασικάθρεπτικά συστατικά για τα μαλλιά, όπως η Βιοτίνη, το Μπαμπού και ηΚαφεΐνη, μειώνοντας έως και 96% τοσπάσιμο της τρίχας.


Η&S: Το #1 σαμπουάν στον κόσμο γεννιέται στις παραλίες

Το 1982 το H&S κάνει την εμφάνισή του στηνΕλλάδα. Στην πραγματικότητα, ήταν τόσο αποτελεσματικό στην πιτυρίδα καιεύχρηστο που έγινε σύντομα το νούμερο ένα σαμπουάν στον κόσμο – θέση πουκατέχει μέχρι και σήμερα. Το 2002, η επιστημονική ομάδα εντόπισε τον μύκητα πουπροκαλεί την εμφάνιση πιτυρίδας και από τότε το Head & Shoulders καταπολεμάτη βασική αιτία του προβλήματος στη ρίζα του. Το 2017 δημιουργείται η πρώτησυσκευασία σαμπουάν μέρος της οποίας αποτελείται από ανακυκλωμένα πλαστικά πουέχουν συλλεχθεί από παραλίες! 1.000 εθελοντές, 100 ΜΚΟ και ειδικοί στηνανακύκλωση συνέβαλλαν ώστε να δημιουργηθεί το H&S Beach Plastic Bottle μια προσπάθεια που επεκτείνεται πια καισε άλλα brands της P&G.

SHARE:

24Media Network