Lockdown: Ασκήσεις για να χτίσεις στήθος στο σπίτι

Lockdown: Ασκήσεις για να χτίσεις στήθος στο σπίτι

Ο γυμναστής Στέφανος Μακρής προτείνει μερικές ασκήσεις για να γυμνάσει κανείς την περιοχή του στήθους, από το σπίτι.

Το lockdown υφίσταται και κατά τα φαινόμενα θα υφίσταται για καιρό ακόμα. Η “Μετακίνηση 6” αρχίζει να συναντάει χρονικό περιορισμό. Υπάρχει όμως ακόμα τρόπος να γυμναστεί κάποιος στο σπίτι του.

Το Sport24.gr συνεχίζει την σειρά θεμάτων του για γυμναστική από το σπίτι με την βοήθεια του γυμναστή, Στέφανου Μακρή. Αφού παρουσιάστηκε πρόγραμμα κοιλιακών, τα οφέλη του περπατήματος και ασκησιολόγιο με μία ταπεινή πετσέτα, τώρα ήρθε η σειρά ενός προγράμματος στήθους. Ένα πρόγραμμα που δεν χρειάζεται όργανα ή βαράκια.

Όπως γίνεται σαφές, οι ασκήσεις έχουν ως βάση τα push ups (ή ελληνιστί… κάμψεις), μία από τις πλέον απαιτητικές ασκήσεις. Βασικό προτέρημα ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες δύσκολες ασκήσεις, δεν χρειάζεται κάποιος ιδιαίτερος εξοπλισμός για να πραγματοποιηθεί, αφού αρκεί απλώς ένα... πάτωμα και – σε κάποιες περιπτώσεις – μία καρέκλα, καναπές ή πολυθρόνα.

Οι κάμψεις είναι μία εξαιρετικά ωφέλιμη άσκηση για το σώμα, η οποία εστιάζει σε πρώτο βαθμό στην εκγύμναση του στήθους, των τρικεφάλων και την μπροστινή μοίρα των δελτοειδών στους ώμους. Είναι ωστόσο μία άσκηση η οποία για να εκτελεστεί σωστά είναι απαραίτητο να ενεργοποιηθεί σχεδόν όλο το σώμα και ειδικά ο κορμός.

Χωρίς περισσότερη καθυστέρηση όμως, ιδού μερικές πολύ βασικές ασκήσεις που μπορούν να γίνουν από το σπίτι

ΚΑΜΨΕΙΣ ΑΠΟ ΓΟΝΑΤΙΣΤΗ ΘΕΣΗ

Δεν είναι δεδομένο ότι όλοι μπορούν να κάνουν κάμψεις. Πολύς κόσμος δυσκολεύεται στην αρχή. Όσοι δυσκολεύονται, λοιπόν, οφείλουν να ξεκινήσουν από κάτι λίγο πιο εύκολο. Τις κάμψεις από γονατιστή θέση.

Η αρχική θέση στο πάνω μέρος του σώματος παραμένει ίδια (χέρια στο άνοιγμα των ώμων, στήθος παράλληλο στο έδαφος), ωστόσο αυτό που αλλάζει είναι τα πόδια, αφού τα γόνατα ακουμπούν στο έδαφος σε όλη την διάρκεια της άσκησης.

ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΚΑΜΨΕΙΣ

Οι παλιές αγαπημένες κάμψεις. Τα χέρια βρίσκονται στο άνοιγμα των ώμων, κάθετα στο έδαφος και τα πόδια τεντωμένα, με τις μύτες να ακουμπούν στο πάτωμα.

Ο ασκούμενος οφείλει να μη “βουλιάζει” στους ώμους του, να μην σκύβει το κεφάλι του και το σώμα του να βρίσκεται όλο σε μία ευθεία. Κατόπιν, εκτελεί την άσκηση, έχοντας σταθερό το σώμα του σε όλη την διάρκεια της κίνησης.

ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΕΡΙΑ

Μία παραλλαγή της άσκησης των κάμψεων. Στην πρώτη παραλλαγή, τα χέρια δεν είναι απλώς στο άνοιγμα των ώμων, αλλά πιο ανοιχτά από αυτούς. Όσο περνάει ο καιρός ανοίγουν και περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο διατείνεται περισσότερο το στήθος και ζορίζονται περισσότερο οι ώμοι και οι τρικέφαλοι.

ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΧΕΡΙΑ

Η δεύτερη παραλλαγή των κάμψεων. Αυτή τη φορά τα χέρια είναι λίγο πιο μέσα από το άνοιγμα των ώμων και κάτω από το στήθος ή σχηματίζουν τρίγωνο/διαμάντι μπροστά.

Με αυτή την στάση σώματος, κατά την διάρκεια της άσκησης ασκείται περισσότερη πίεση στους τρικέφαλους και τους ώμους.

ΚΑΜΨΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΛΙΝΗ ΘΕΣΗ

Εδώ αλλάζουμε την γωνία της άσκησης, προκειμένου να γυμναστεί το στήθος σε άλλες γωνίες. Στις κάμψεις από κατακλινή θέση, ο ασκούμενος μπορεί να βάλει τα πόδια του πάνω σε ένα μικρό υψωματάκι (σκαλί, καρέκλα, μπάλα Pilates) και να εκτελέσει την κίνηση.

Σε αυτή την άσκηση ο ασκούμενος μπορεί να γυμνάσει καλύτερα την άνω μοίρα του στήθους του και τους ώμους του.

ΚΑΜΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΙΚΛΙΝΗ ΘΕΣΗ

Ακόμα μία παραλλαγή των κάμψεων, η οπόια επίσης είναι ιδιαιτέρως απαιτητική όταν γίνεται σωστά. Στις κάμψεις από επικλινή θέση, ο ασκούμενος τοποθετεί τα χέρια του πάνω σε υψωματάκι (σκαλί, κουτί, καρέκλα) και εκτελεί την άσκηση.

Σε αυτή την άσκηση ο ασκούμενος καταφέρνει να γυμνάσει καλύτερα την κάτω μοίρα του στήθους του.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Lockdown, Κορονοϊός
SHARE:

24Media Network