Τέλος ο Πασχαλάκης από τον Ολυμπιακό
Διαβάζεται σε 1'
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, ο οποίος τον ευχαρίστησε για την προσφορά του.
- 26 Ιουνίου 2026 17:11
Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη. Oι ερυθρόλευκοι επισημοποίησαν το τέλος του 36χρονου τερματοφύλακα από την ομάδα.
Οι Πειραιώτες με ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Πασχαλάκη για την προσφορά του στον σύλλογο. “Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα” έγραψαν οι ερυθρόλευκοι.
Όπως αναφέρει το SPORT24, o Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.
Με τους ερυθρόλευκους πανηγύρισε την κατάκτηση του Conference League, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο το 2025, όπως και το Super Cup τον περασμένο Ιανουάριο.