SYM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

SYM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

SYM Maxsym 400

SYM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Το ταϊβανέζικο maxi-scooter του 2020 είναι στην ουσία καινούριο σε όλες του τις πτυχές, από τον νέο Euro5 κινητήρα και τον εν λευκώ «ευρωπαϊκό» σχεδιασμό, που το έκανε περισσότερο συμπαγές, μέχρι την ποιότητα της συναρμογής και τον πληρέστατο εξοπλισμό του με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες. Η καινούρια μονάδα ισχύος έχει χωρητικότητα 399 κ.εκ. και ισχύ 33 ίππων, και συνδυάζεται με traction control και βεβαίως ABS. Η λειτουργικότητα και άνεση ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις, για τις οποίες το Maxsym φημιζόταν, συνεχίζονται και εδώ με χώρο για ένα full-face κι ένα jet κράνος κάτω από τη σέλα, με δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, με μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη (χωρίς την ανάγκη εργαλείων) ζελατίνα, με το πρακτικότατο σύστημα keyless και με θύρα φόρτισης USB. Τα φώτα είναι LED, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 13 λίτρα καυσίμου.

SYM Symphony S 125/200

SYM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Με κεντρικό άξονα τους νέους αερόψυκτους κινητήρες προδιαγραφών Euro5, έρχεται το 2020 σημαντικά ανανεωμένο το δημοφιλές σκούτερ μικρού κυβισμού / μεγάλων τροχών της SYM. Οι δύο κινητήρες, αερόψυκτοι και με ψεκασμό, έχουν 124,6 και 169 κ.εκ. και αποδίδουν αντίστοιχα 11,2 και 12,7 ίππους. Η δεδομένη οικονομία τους στην κατανάλωση συνδυάζεται με την ευελιξία των συμπαγών διαστάσεων, τους τροχούς των 16 ιντσών, το επίπεδο δάπεδο και την αύξηση του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα και στο ντουλαπάκι, με αποτέλεσμα το Symphony να διατηρεί τη φήμη του ως ένα άκρως πρακτικό αστικό δίτροχο. Όσο για τις αισθητικές αλλαγές του, περιλαμβάνουν νέα LED φώτα και νέα ψηφιακή οθόνη.

SYM DRG 160

SYM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Το νέο, αναμφίβολα διαφορετικό στην εμφάνιση, σπορ νεανικό scooter της SYM φαίνεται πως θα έρθει και στην Ευρώπη το 2020, μετά την παρουσίασή του στη φετινή EICMA του Μιλάνου. Συνδυάζοντας ευρωπαϊκά και ασιατικά σχεδιαστικά στοιχεία, αλλά πάντα με κύριο στόχο να είναι νεανικό, το DRG είναι γεμάτο αιχμές, έχει επίπεδο δάπεδο και γυμνό τιμόνι, με μεταξόνιο μόλις στα 1.390 mm. Μια ακόμη ιδιαιτερότητά του είναι η χρήση του συστήματος start/stop στον μικρό υγρόψυκτο κινητήρα των 158 κ.εκ., που αποδίδει 15,2 ίππους. Τα σπουδαία του στοιχεία εξοπλισμού συμπληρώνουν τα LED φώτα, η έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD και η θύρα USB, ενώ κάτω από τη σέλα προσφέρει χώρο για κράνος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μοτοσυκλέτα
SHARE: