Έτοιμη η BMW Hydrogen 7

Έτοιμη η BMW Hydrogen 7
bmw7h11107s

Ήρθε η ώρα να μάθετε με απλά λόγια πως λειτουργεί η πρώτη BMW με υδρογόνο

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι το υδρογόνο είναι η μοναδική πηγή ενέργειας με τη δυνατότητα μακροπρόθεσμα να αντικαταστήσει τα ορυκτά καύσιμα στην οδική κυκλοφορία.




Δυο λόγια για το υδρογόνο

Το υδρογόνο μπορεί να αποθηκεύεται είτε στην κρυογονική του κατάσταση σαν υγρό ή σε αέρια μορφή, και είναι σχετικά εύκολο στη μεταφορά. Σαν αέριο υδρογόνο είναι μη τοξικό, άχρωμο και άοσμο. Στην υγρή του κατάσταση, που μετριέται σε βάρος, περιέχει τρεις φορές την ενέργεια που υπάρχει στη βενζίνη.



Και ενώ η χρήση ορυκτών καυσίμων αναπόφευκτα δημιουργεί εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το υδρογόνο σαν εναλλακτική πηγή κινητήριας ενέργειας είναι εξαιρετικά φιλικό με το περιβάλλον, καθώς η διαδικασία καύσης δεν παράγει τίποτα περισσότερο από ατμό. Ανακτώμενο με μία αναγεννητική διαδικασία, το υδρογόνο, αντίθετα με άλλα εναλλακτικά καύσιμα, είναι η μοναδική πηγή ενέργειας που επιτρέπει συνεχή, βιώσιμη χρήση για το μέλλον.




Η Hydrogen 7

Το πρώτο στον κόσμο υδρογονοκίνητο πολυτελές sedan μαζικής παραγωγής δεν είναι προϊόν ερευνητικού προγράμματος. Αντίθετα, η εξέλιξη της BMW Hydrogen 7 σηματοδοτεί το ξεκίνημα της διαδικασίας βιομηχανοποίησης, που σημαίνει ότι η Hydrogen 7 διέπεται από τα ίδια πρότυπα και επίπεδα τελειότητας με οποιαδήποτε νέα BMW εισέρχεται στην αγορά.



Το γερμανικό μοντέλο έχει υποβληθεί στην ίδια, ολοκληρωμένη διαδικασία προϊοντικής εξέλιξης όπως όλα τα νέα μοντέλα BMW. Νέες τεχνολογίες και εξαρτήματα, όπως ο κινητήρας, το σύστημα του ρεζερβουάρ και το ηλεκτρονικό σύστημα για την υδρογονοκίνηση έχουν εξελιχθεί σύμφωνα με τη συνήθη Διαδικασία Προϊοντικής Δημιουργίας (Product Creation Process) της BMW, επομένως το κάθε εξάρτημα έχει εξεταστεί και ελεγχθεί με απόλυτη ακρίβεια, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι πληροί όλες τις απαιτήσεις εξέλιξης για μαζική παραγωγή.



Η Hydrogen 7 βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από προηγούμενα πρωτότυπα υδρογόνου και μοντέλα δοκιμών, και έχει τα προσόντα για πλήρη νομιμοποίηση και έγκριση τύπου σύμφωνα με τις Γερμανικές και Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Στις ΗΠΑ, η BMW Hydrogen 7 θα παραχωρηθεί σε επιλεγμένους χρήστες για δοκιμές.




Άνεση υψηλών προδιαγραφών.

Η ανώτερη ποιότητα της BMW Hydrogen 7 επιβεβαιώνεται και μέσα από ένα υποδειγματικό πρότυπο άνεσης. Σ’ αυτό συμβάλλουν οι πόρτες με αυτόματη λειτουργία ομαλού κλεισίματος Soft Close, τα συνθετικά θερμομονωτικά κρύσταλλα, το προηγμένο, αυτόματο σύστημα κλιματισμού της BMW, η ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος με λειτουργία μνήμης και το βοηθητικό καλοριφέρ με τηλεχειρισμό.



Επίσης, υπάρχει λειτουργία TV με λήψη DVB-T και μόνιτορ πίσω, υπηρεσίες τηλεματικής BMW Assist και BMW Online, ένα ανεξάρτητο τηλέφωνο αυτοκινήτου πίσω, προ-εγκατάσταση για BMW Teleservice, 6-CD changer, 6-DVD changer, ένα πακέτο καπνιστή καθώς και ποτηροθήκες μπροστά και πίσω.




Κινητήρας καύσης dual-mode για μέγιστη αυτονομία

Ο δυναμικός κινητήρας βασίζεται στην δωδεκακύλινδρη μονάδα βενζίνης, κυβισμού 6.0 λίτρων και τεχνολογίας VALVETRONIC. Η μέγιστη ροπή είναι 390 Nm και παράγεται στις 4,300 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς είναι 260 ίπποι, για την επιτάχυνση των 0 – 100 χλμ./ώ απαιτούνται 9.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 230 χλμ/ώ (περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη).



Ο V12 της BMW Hydrogen 7 λειτουργεί με δύο προγράμματα, που σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να καίει υδρογόνο ή βενζίνη στους ίδιους κυλίνδρους.



Προσφέροντας μία συνολική αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων, η υδρογονοκίνητη έκδοση της BMW με κινητήρα καύσης dual-mode έχει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία από την BMW 760i. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό της BMW Hydrogen 7 να απολαμβάνει απεριόριστες δυνατότητες, χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητό του χωρίς προβλήματα ακόμα και όταν απέχει πολύ από τον πλησιέστερο σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου.




Μπεκ ψεκασμού αερίου

Στη χρήση βενζίνης, ο κινητήρας λειτουργεί με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, ενώ στο πρόγραμμα του υδρογόνου, το μίγμα καυσίμου/αέρα σχηματίζεται στις πολλαπλές εισαγωγής. Τα νέα μπεκ που δημιουργήθηκαν για το σκοπό αυτό ανταποκρίνονται στις υψηλότερες δυνατές απαιτήσεις εξέλιξης κινητήρων ως προς τη δομή και ενσωμάτωσή τους.



Σχεδιασμένα για αέριο υδρογόνο, τα μπεκ όχι μόνον είναι μεγαλύτερα από τα συμβατικά μπεκ βενζίνης, αλλά καλύπτουν και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (χρονισμός), λειτουργώντας σε διαφορετικά επίπεδα πίεσης του συστήματος και ταυτόχρονα με πολύ μικρούς και μεγαλύτερους χρόνους ψεκασμού που απαιτούνται για το αέριο υδρογόνο.




Ρεζερβουάρ καυσίμου με υπερ-μόνωση εν κενώ



Με τη φιλοσοφία dual-mode, η BMW Hydrogen 7 απαιτεί όχι μόνον ένα ειδικό σύστημα διαχείρισης κινητήρα και παροχής καυσίμου αλλά και δύο διαφορετικά ρεζερβουάρ καυσίμου ενσωματωμένα στο αυτοκίνητο. Το ρεζερβουάρ υδρογόνου της BMW Hydrogen 7 χωράει περίπου 8 κιλά (170 λίτρα) υγρού υδρογόνου, ενώ το συμβατικό ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 74 λίτρων.



Η χρήση υγρού υδρογόνου για παραγωγή ενέργειας ενέχει μία εξαιρετική τεχνική πρόκληση στην κατασκευή του ρεζερβουάρ. Επειδή το υδρογόνο σε κανονική πίεση περιβάλλοντος πρέπει να ψύχεται στους –253° Κελσίου για να μετατραπεί σε υγρό, απαιτείται μία πρωτοποριακή υπερ-μόνωση εν κενώ προκειμένου να αποθηκευτεί καύσιμο υδρογόνο στο αυτοκίνητο για μεγάλες χρονικές περιόδους.




Δοκιμές και ανεξάρτητη πιστοποίηση

Σε συνεργασία με το Γερμανικό Οργανισμό Τεχνικού Ελέγχου TÜV της Νότιας Γερμανίας, το BMW Group έχει δοκιμάσει με επιτυχία την BMW Hydrogen 7 σε ένα εκτενές πρόγραμμα εξαιρετικά απαιτητικών δοκιμών και διαδικασιών, που εστιάζονται κυρίως στα εξαρτήματα υδρογόνου του οχήματος και στην κάλυψη των απαιτήσεων έγκρισης τύπου ενός κανονικού μοντέλου παραγωγής.




Κανόνες και νομοθεσία για παρκάρισμα σε γκαράζ

Επειδή δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στατιστικά αξιόπιστα δεδομένα υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας για να επιβεβαιώσουν την ασφάλεια του ρεζερβουάρ υδρογόνου, το παρκάρισμα σε κλειστούς χώρους προς το παρόν δεν επιτρέπεται.



Το BMW Group θα διατηρήσει αυτό τον κανόνα για το συμφέρον των οδηγών μέχρις ότου συγκεντρωθούν επαρκή, στατιστικά έγκυρα δεδομένα αξιοπιστίας. Τα δεδομένα αυτά θα συγκεντρωθούν στα πλαίσια μακροχρόνιας χρήσης και σε πρόσθετα προγράμματα υποστήριξης και ασφαλείας.



Η οδήγηση του αυτοκινήτου και το σύντομο σταμάτημα σε τελείως κλειστούς χώρους όπως τα πάρκινγκ αυτοκινήτων, η οδήγηση μέσα από τούνελ ανεξαρτήτως μήκους και η χρήση εγκαταστάσεων πλυσίματος αυτοκινήτων καθώς και το παρκάρισμα σε υπαίθριους χώρους στάθμευσης, επιτρέπονται χωρίς κανένα περιορισμό.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα