Peugeot 207 1.6 lt.

Peugeot 207 1.6 lt.
peugeot20722107s

Οδηγήσαμε το 207 με το οποίο η Peugeot φιλοδοξεί να ξεπεράσει την επιτυχία του 206!!!

Τι ήταν αυτό που έκανε το 206 τόσο επιτυχημένο; Γιατί είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των νεαρότερων ηλικιών (;) και όχι μόνο! Τι είναι αυτό που του επέτρεψε την αυξημένη αυτή ζήτηση ακόμη και κατά τα τελευταία χρόνια της πορείας του;



Εγώ, ως πρώτη απάντηση θα έδινα την εξωτερική σχεδίαση, η οποία μπορεί να μην προκαλεί τόσο μεγάλη εντύπωση σήμερα, αλλά την εποχή που ντεμπούταρε το 206, οι σχεδιαστικές τάσεις στα super mini ήταν εντελώς διαφορετικές και το μικρό Peugeot παρουσίαζε κάτι εντελώς καινούριο.



Το επόμενο στοιχείο, το οποίο συνείσφερε κατά την άποψή μου σε αυτή τη λαμπρή πορεία, ήταν το χαμηλό κόστος απόκτησης των βασικών εκδόσεων, η μεγάλη γκάμα κινητήρων, τα αναρίθμητα εξοπλιστικά πακέτα και η θετική οδική συμπεριφορά.



Τέλος, η αξιοπιστία, πέρα από κάποια μικροπροβλήματα στα πρώτα μοντέλα, δεν έχει παρατηρηθεί κάτι αξιόποινο σε γενικές γραμμές, όπως αποδεικνύεται από συζήτηση που είχα με διάφορους ιδιοκτήτες 206.




The newcomer

Τώρα στο διάδοχο. Καταρχήν το 207 έχει την εμφάνιση, που θα το κάνει το ίδιο αρεστό όπως το 206; Πιστεύω πως ναι! Σίγουρα δεν είναι τόσο ριζοσπαστική η σχεδίαση για τα σημερινά δεδομένα, όμως το νέο αμάξωμα αποτελεί φυσική συνέχεια του προηγούμενου και αυτό είναι καλό!



Οι σχεδιαστές του 207 θέλησαν να ακολουθήσουν την πεπατημένη, διότι όταν έχεις κάτι πολύ καλό δε χρειάζεται να ξεκινήσεις από λευκό χαρτί, αλλά να βελτιώσεις το υπάρχον. Και αυτό είναι σοφό, ειδικά σε μια αγορά, η οποία έχει αποδείξει ότι μπορεί να μη θέλει πάντα να ακολουθήσει τις μεγάλες αλλαγές!



Το αμάξωμα του 207 με περισσότερες, γωνίες αλλά με την ίδια συχνότητα καμπυλόγραμμων επιφανειών, απέκτησε μια πιο επιθετική και σπορ όψη. Το εμπρός τμήμα κινείται προς την πορεία που χάραξε το 407 και στη συνέχεια το facelift του 307! Πιο μυώδες και εμφανώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το 206, το 207 θα μπορούσε να πει κανείς ότι πασχίζει να μεγαλώσει και να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη κατηγορία.



Εντύπωση προκαλούν τα νέα φωτιστικά σώματα, ειδικότερα τα εμπρός με την τρισδιάστατη σχεδίασή τους.




Γενναιόδωρο λιοντάρι

Η κεντρική κονσόλα της καμπίνας των επιβατών είναι ανασχεδιασμένη πλήρως, κρατώντας όμως τη φιλοσοφία της προηγούμενης σχεδίασης, με την οθόνη των πολλαπλών ενδείξεων στην κορυφή και από κάτω τους αεραγωγούς, το ηχοσύστημα, τη νέα θήκη για τα μικροαντικείμενα, τα χειριστήρια του κλιματισμού και εν τέλη το τασάκι. Εντελώς νέα είναι η θήκη για τις κάρτες και το κουμπί για το κεντρικό κλείδωμα.



Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή και οι χώροι για τους εμπρός επιβάτες χαρακτηρίζονται από την άνεση και την εργονομία. Στην τρίθυρη έκδοση που παραχωρήθηκε στο AUTO 24, παρατήρησα ότι πλέον η λαβή για την αναδίπλωση του καθίσματος ανέβηκε από τα χαμηλά, στον ώμο του καθίσματος, με αποτέλεσμα την πιο εύκολη πρόσβαση στις πίσω θέσεις.



Ο χώρος αποσκευών επωφελήθηκε και αυτός από τη γενικότερη αύξηση του αμαξώματος, έτσι από τα 245 λίτρα του 206 φτάσαμε στα 310 του 207.



Γνωστό, από τα περισσότερα μοντέλα της Peugeot, είναι το joystick που βρίσκεται δεξιά από το τιμόνι και ελέγχει τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος. Μπορεί να μην υπάρχει άμεση οπτική επαφή (όπως σε άλλα μοντέλα με τα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι), όμως θα εκπλαγείτε με το πόσο μικρό είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εξοικείωση των ακροδακτύλων σας.




Κινητήρας

Ο 1600άρης 16βάλβιδος κινητήρας άμεσου ψεκασμού αποδίδει 110 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή είναι 15 kgm στις 4.000 σ.α.λ. Το αμάξωμα των 1230 κιλών κινείται αρκετά σβέλτα από το μηχανικό σύνολο, το οποίο όμως στις ψηλές στροφές μουγκρίζει κάπως. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα με ανώτατη τιμή τα 9,3 λίτρα ανά 100 χλμ. και κατώτατη τα 5,6 λίτρα ανά 100 λίτρα (σύμφωνα πάντα με τα νούμερα που παρουσιάζει η Peugeot).




Ασφάλεια

Με 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας EURONCAP, αποδεικνύεται ότι το 207 είναι από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα. Ανάλογα με την έκδοση, οι 2 μπροστινοί αερόσακοι, οι 2 πλαϊνοί και οι 2 τύπου κουρτίνας ενεργοποιούνται όταν χρειαστεί. Οι 5 ζώνες ασφαλείας με τύμπανο περιτύλιξης και 3 σημεία στήριξης, διαθέτουν περιοριστή δύναμης, ενώ οι μπροστινές πυροτεχνικούς προεταντήρες και ρύθμιση σε ύψος.



Προαιρετικά το 207 (σε ορισμένες εκδόσεις είναι στάνταρ) εφοδιάζεται και με ESP(ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας), με νέας γενιάς ABS με REF (Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης) και AFU (Υποβοήθηση Απότομης Πέδησης) και ASR(σύστημα αντιολίσθησης τροχών).




Στο δρόμο

Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός κάθεται στο αναπαυτικό κάθισμα τύπου μπάκετ, το οποίο προσφέρει πλευρική στήριξη άξια προσοχής. Το οπτικό πεδίο σχεδόν προς όλες τις κατευθύνσεις είναι πολύ καλό, λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών.



Το τιμόνι έχει στιβαρή αίσθηση και σε συνδυασμό με το set up της ανάρτησης επιτρέπει στον οδηγό να επιτεθεί στις στροφές, χωρίς να αγχώνεται για την οδική συμπεριφορά του 207, ή για κρυμμένες δυσάρεστες εκπλήξεις… διότι δεν υπάρχουν!



Τα πολύ καλά φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός/δίσκοι πίσω) θα σε βγάλουν από τη δύσκολη θέση συνεπικουρούμενα πάντα από το σύστημα ABS.




Αρχική Τιμή 15.640 ευρώ




Το βίντεο του AUTO 24 για το 207!!!




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα