Το WTCC στο Pau

Το WTCC στο Pau
chevywttc30507small

Το WTCC επισκέπτεται την πρώτη από τις τρεις πίστες δημόσιων δρόμων του 2007 στο Pau

Παράλληλα θα είναι η πρώτη από τις τρεις πίστες δημόσιων δρόμων του φετινού ημερολογίου. Η διάσημη πίστα δημόσιων δρόμων του Pau, στα Γαλλικά Πυρηναία, θα φιλοξενήσει έναν αγώνα WTCC για πρώτη φορά, όμως η πίστα της πόλης φιλοξενεί το Grand Prix τακτικά από το 1933.



Ο πρώτος ιστορικά αγώνας γύρω από τους δρόμους και τα πάρκα του Pau έγινε το 1901 και οι Juan-Manuel Fangio, Alberto Ascari, Jackie Stewart, Jochen Rindt, Jack Brabham είναι μερικά από τα διάσημα ονόματα στη λίστα των νικητών στην οποία οι Rob Huff, Nicola Larini και Alain Menu ενδιαφέρονται να προσθέσουν τα δικά τους.



Για να έχει τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες στο Pau, ο Alain Menu έμεινε πίσω σκόπιμα στη σειρά, στον τελευταίο γύρο στη Valencia και απαρνήθηκε βαθμούς του πρωταθλήματος για να χάσει όσο το δυνατόν περισσότερο επιπλέον βάρος για το Γαλλικό γύρο του WTCC.



Ο Rob Huff δεν θα φέρει καθόλου επιπλέον βάρος και θα τα δώσει όλα για να τερματίσει στο πόντιουμ. Ο πρώτος οδηγός της Chevrolet στην κατάταξη του πρωταθλήματος, ο Nicola Larini στην τέταρτη θέση, θα έχει κίνητρα ανάλογα του επιπλέον βάρους που του προσέφερε η πρόσφατη επιτυχία του και θα προσπαθήσει να συνεχίσει να κερδίζει βαθμούς για τον τίτλο.




Σχόλια

Nicola Larini:


«Είμαι πολύ ευτυχής με τα καλά αποτελέσματα που είχα στη Valencia και με την τέταρτη θέση στην κατάταξη του Πρωταθλήματος. Το Pau θα είναι μία διαφορετική ιστορία, λόγω του επιπλέον βάρους των 45 κιλών που θα έχω, αλλά πρέπει να πω ότι προτιμώ να έχω αυτό το επιπλέον βάρος σε μία πίστα δημόσιων δρόμων σε σχέση με μία κανονική. Σε ένα μόνιμο σιρκουί, είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθμίσεις τα 5-6 δέκατα του δευτερολέπτου που χάνεις λόγω του επιπλέον βάρους, αλλά σε μία πίστα πόλης δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο και τι αίσθηση θα έχει σε μία πίστα που είναι καινούργια για όλα τα αυτοκίνητα και όλους σχεδόν τους οδηγούς. Επειδή μου αρέσουν οι πίστες σε δημόσιους δρόμους, είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για μένα. Ελπίζω ότι την Πέμπτη θα έχουμε τη δυνατότητα να μελετήσουμε την πίστα, με ένα κοινό αυτοκίνητο, αν είναι εφικτό, ή τουλάχιστον με μία μηχανή. Νιώθω ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση».


Alain Menu:
«Σαν οδηγός, ποτέ δεν σου αρέσει να μένεις σκόπιμα πίσω στη σειρά και να βλέπεις τους άλλους να παίρνουν τους βαθμούς σου, αλλά λόγω του τρόπου που λειτουργεί το WTCC αυτό επιβάλλεται πότε-πότε. Το Pau είναι μία πίστα με δημόσιους δρόμους και σε τέτοιες πίστες τα προκριματικά είναι ζωτικής σημασίας αν θέλεις να στοχεύσεις μία θέση στο πόντιουμ. Υπάρχει από ελάχιστος έως καθόλου χώρος διαφυγής στις στροφές, επομένως οι προσπεράσεις θα είναι λίγες και πολύ σπάνιες, εκτός εάν θέλεις να ριψοκινδυνεύσεις να καταστρέψεις το αυτοκίνητό σου. Ελπίζω οι γνώσεις μου για το Pau από την εποχή που οδηγούσα μονοθέσια να βοηθήσουν, όπως και το γεγονός ότι αρκετοί από τους πιο ισχυρούς αντιπάλους μας φτάνουν σιγά-σιγά στο μέγιστο επιπλέον βάρος και ότι οι δύο από αυτούς έχουν ήδη πάρει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, να συμβάλλουν στο να πετύχει η Chevrolet μία ακόμα νίκη στο ενεργητικό της».


Rob Huff:
«Είπα ότι πήγαινα στη Valencia για μία νίκη, επομένως υποθέτω ότι θα πρέπει να πω το ίδιο για το Pau. Μπορείτε να πιστέψετε ότι ένας οδηγός βγαίνει εκτός αγώνα, χωρίς να φταίει, στην πρώτη στροφή για τρεις συνεχόμενους χρονιές; Το καλό όλων αυτών είναι ότι θα τρέχω με το βασικό βάρος, επομένως αν καταφέρω να πάρω μία καλή σειρά εκκίνησης στα προκριματικά, θα έχω εύλογες πιθανότητες να διεκδικήσω τερματισμό στο πόντιουμ. Δεν έχω πάει ποτέ στο Pau, αλλά αυτό ισχύει για τους περισσότερους οδηγούς, επομένως θα αγωνιστώ επί ίσοις όροις με τους περισσότερους. Η βασική διαφορά θα είναι ότι θέλω επίσης να κερδίσω το συλλεκτικό ρολόι Louis Chevrolet!»


Mark Busfield:
«Παραμείναμε στη Valencia για μία επιπλέον ημέρα δοκιμών προκειμένου να αξιολογήσουμε μερικά ακόμα αναβαθμισμένα εξαρτήματα του αυτοκινήτου για το 2007. Ο Alain οδήγησε το αυτοκίνητο του Rob, που ενεπλάκη στο ατύχημα του πρώτου αγώνα. Θα χρειαστεί γενική επισκευή αλλά για χρήση στις δοκιμές έκανε τέλεια τη δουλειά του. Στο Pau, ο Rob θα χρησιμοποιήσει το εφεδρικό αυτοκίνητο της ομάδας, που ήδη κατασκευάστηκε σαν αγωνιστικό πριν η ομάδα φύγει για Valencia, απλά για να υπάρχει. Μετά τη Valencia, τα αυτοκίνητα επέστρεψαν στα συνεργεία για επισκευή και θα δοκιμαστούν στο Silverstone τη Δευτέρα, πριν μεταφερθούν στο Pau. Επειδή πρόκειται για πίστα δημόσιων δρόμων, αυτό σημαίνει πολλές κλειστές στροφές και αρκετά ψηλά kerbs, επομένως η προσπέραση δεν θα είναι εύκολη. Κατά συνέπεια, οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι πιο σημαντικές από ποτέ και θα είναι καλό να έχουμε 15 λεπτά παραπάνω στα προκριματικά, ώστε να αποφύγουμε άτυχα περιστατικά όπως αυτά που είδαμε πέρσι στο Macau».


Eric Nève:
«Το επίσημο σλόγκαν του WTCC είναι “Real Cars, Real Racing”, επομένως τί καλύτερο μέρος για το πρωτάθλημα από τους αγώνες σε πραγματικούς δρόμους, εκεί όπου γίνεται ο καθημερινός αγώνας της ζωής. Το Pau έχει γράψει ιστορία, επομένως, είναι φυσικό, εμείς στη Chevrolet να θέλουμε να προσθέσουμε το όνομά μας στη λίστα των νικητών. Ασφαλώς δεν θα είναι εύκολο καθώς τα Chevrolet είναι τώρα τα βαρύτερα αυτοκίνητα του αγώνα, αλλά θα έχουμε την ευκαιρία να πάμε καλά εκεί. Όπως έχουμε δει στο παρελθόν, πολλά θα εξαρτηθούν από τα προκριματικά. Σε κάθε περίπτωση, οι αγώνες σε δημόσιους δρόμους είναι αυτοί ακριβώς που δείχνουν με τι αυτοκίνητο τρέχουμε. Με τους αγώνες κυριολεκτικά να πλησιάζουν τον κόσμο, και όχι το αντίθετο, το πρωτάθλημα προσεγγίζει περισσότερο τους οπαδούς του. Με το ανοιχτό paddock, τους προσεγγίσιμους οδηγούς, τις ομάδες και τη γενική φιλική ατμόσφαιρα, θα πρέπει να δούμε χιλιάδες οπαδούς να ‘βιώνουν’ τη φιλοσοφία της Chevrolet στο ‘Monaco των Αυτοκινήτων Τουρισμού».


Πρόγραμμα Αγώνων Pau (Ώρα Ελλάδας)

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2007

16.00-16.30 Δοκιμές



Σάββατο, 2 Ιουνίου 2007

09.45-10.15 Ελεύθερες Δοκιμές 1

12.25-12.55 Ελεύθερες Δοκιμές 2

16.00-16.45 Προκριματικά



Κυριακή, 3 Ιουνίου 2007

09.00-09.15 Προθέρμανση

11.05-11.30 Αγώνας 1: 19 γύροι = 52.440kms (Εν κινήσει εκκίνηση)

16.35-17.00 Αγώνας 2: 19 γύροι = 52.440kms (Εκκίνηση από στάση)




Κατάταξη οδηγών μετά από 6 από τους 22 αγώνες

1. J Müller (BMW) 31 βαθμοί, 2. A Priaulx (BMW) 31, 3. A Farfus (BMW) 28,

4. N Larini (Chevrolet) 25, 5. G Tarquini (SEAT) 21…

9. A Menu (Chevrolet) 10…, 14. R Huff (Chevrolet) 4…




Κατάταξη κατασκευαστών μετά από 6 από τους 22 αγώνες

1. BMW, 81 βαθμοί 2. SEAT, 62 βαθμοί 3. Chevrolet, 50 βαθμοί 4. Alfa Romeo, 34 βαθμοί.




Οι αγώνες WTCC του Pau στην τηλεόραση

Τα προκριματικά και ο 1ος αγώνας θα μεταδοθούν ζωντανά από το Eurosport 2. Η προθέρμανση και ο 2ος αγώνας θα μεταδοθούν επίσης ζωντανά από το Eurosport, αφού προηγηθεί μία περίληψη του 1ου αγώνα.




Η αγωνιστική δραστηριότητα της Chevrolet σε όλο τον κόσμο

Στης ΗΠΑ, οι οδηγοί Chevrolet της Hendrick Motorsports, Jeff Gordon και Jimmie Johnson παραμένουν πρώτοι στην κατάταξη στο NASCAR μετά από 11 αγώνες.



Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Gordon έσπασε το πρόσφατο μεγάλο ρεκόρ του Dale Earnhardt με 76 νίκες, αφού κερδίζοντας τον αγώνα Talladega Super Speedway, είναι τώρα ο νέος κάτοχος ρεκόρ όλων των εποχών με 78 νίκες, προσθέτοντας και τον τελευταίο αγώνα του Darlington στο ενεργητικό του.



Από το Auto Club 500 στο California Speedway στα τέλη Φεβρουαρίου – ο δεύτερος αγώνας της σεζόν – μόνον οδηγοί Chevrolet έχουν κερδίσει στους αγώνες.



Στη Δανία, η Chevrolet ξεκίνησε το πρώτο της Δανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού με μία τέταρτη θέση από τον Henrik Lundgaard.



Στη Γερμανία, το Πρωτάθλημα ADAC Procar Championship ξεκίνησε στο Oschersleben. Η Maria De Villota οδηγώντας για τη Maurer Motorsport, τερμάτισε στην έκτη και τέταρτη θέση με το Chevrolet Lacetti της.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα