Σοβαρό τροχαίο στην Καλαμάτα – Διασωληνωμένη 46χρονη γυναίκα

Διαβάζεται σε 1'
ΕΚΑΒ
ΕΚΑΒ EUROKINISSI

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται διασωληνωμένη μια 46χρονη στην Καλαμάτα, που ενεπλάκη σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα.

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου (27/6), στην οδό Αθηνών στην Καλαμάτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες το μεταδίδει η ΕΡΤ, Ι.Χ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 20χρονος, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 46χρονη γυναίκα, στην οποία επέβαινε και ο ανήλικος γιος της.

Από τη σφοδρή σύγκρουση η 46χρονη τραυματίστηκε πολύ σοβαρά και μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας. Εκεί υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, καθώς έφερε πολλαπλά κατάγματα. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, νωρίς σήμερα το πρωί διακομίστηκε, διασωληνωμένη, στο Θριάσιο Νοσοκομείο στην Αττική, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Καλαμάτας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα