Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο 90

Διαβάζεται σε 1'
Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο 90
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKNISS

Σε βάρος του 19χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.

Με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο οδηγούσε, τα ξημερώματα, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών 19χρονος, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, καθώς το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ/ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 90 χλμ/ώρα.

Εις βάρος του 19χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα