ACS Courier: Γιατί προχωρήσαμε σε έκτακτες χρεώσεις και γιατί τις πήραμε πίσω

ACS Courier: Γιατί προχωρήσαμε σε έκτακτες χρεώσεις και γιατί τις πήραμε πίσω

Διευκρινίσεις έδωσε η ACS Courier για το θέμα της έκτακτης χρέωσης που προχώρησε από 1η Απριλίου καθώς και για την κίνηση της να την πάρει πίσω.

Θέση για όσα συνέβησαν την προηγούμενη εβδομάδα και οδήγησαν στον αιφνιδιαστικό έλεγχο από κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και στην συνέχεια στην ανάκληση της απόφασης για αύξηση των τιμολογίων της, παίρνει η διοίκηση της ACS Courier. Όπως εξηγεί η εταιρεία η αυξήσεις αφορούσαν επιδοτήσεις των συνεργατών της ενώ αναφέρει ότι η περίπτωση με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Βιβλίων δεν αφορά αθέτηση δεσμευτκής συμφωνίας. Συγκεκριμένα στην επιστολή της η ACS αναφέρει:

• Η ACS και το δίκτυο των αντιπροσώπων της, που αποτελείται από ανεξάρτητες μικρές επιχειρήσεις με 270 καταστήματα πανελλαδικά, λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, λόγω της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης (άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον), των ελλείψεων προσωπικού (μείωση κατά 20% λόγω των μέτρων προστασίας της υγείας) και των έκτακτων μέτρων αποφυγής συγχρωτισμού, τόσο στα κέντρα διαλογής, όσο και στα καταστήματά της. Η πρωτοφανής κατάσταση που επικρατεί, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην παράδοση των αποστολών και τη μείωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της.

• Η ACS, επιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με €0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κλπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας. Αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Ελλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογο «emergency situation surcharge», προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.

• Στις 3/4/20 η Διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε, και ανέλαβε να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της. Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.

• Με αφορμή την προαναφερθείσα πρόσθετη χρέωση, έλαβε ευρεία δημοσιότητα μια ένταση στη σχέση της εταιρείας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της εν λόγω χρέωσης. Ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Ο Σύλλογος Εκδοτών, καθώς και το Υπουργείο Παιδείας, ενημερώθηκαν σχετικά την 31/3/20. Συνεπώς, δεν υπάρχει αθέτηση οποιασδήποτε δεσμευτικής συμφωνίας εκ μέρους της εταιρείας.

• Τέλος, η ACS γνωστοποιεί ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Τουναντίον έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της. Επί 40 σχεδόν χρόνια η ACS είναι η πρώτη εταιρεία ταχυμεταφορών στη χώρα μας, με σημαντικό μερίδιο αγοράς, εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα και με μοναδική της προτεραιότητα την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και καταναλωτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ACS: Αιφνιδιαστικός έλεγχος μετά τις καταγγελίες για αισχροκέρδεια

ACS Courier: Παίρνει πίσω την αύξηση μετά την κατακραυγή

SHARE:

24Media Network