Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επαναλανσάρει τις Marathon και Athenian

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επαναλανσάρει τις Marathon και Athenian

Με βασικούς στόχους την εξωστρέφια και την αύξηση της κατανάλωσης μπύρας στην εσωτερική αγορά προσπαθεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις της.

Περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της προωθεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Έτσι μετά το επιτυχές λανσάρισμα της Μάμος και την πρόσφατη είσοδο της Νύμφης από το εργοστάστασιο της Θεσσαλονίκης στους στόχους της διοίκησης είναι το επαναλανσάρισμα των Marathon και Athenian που για δεκαετίες αποτελούσαν τις πλέον εξαγώγιμες ελληνικές μπύρες. Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της παρουσίασης της ιστορίας της εταιρείας, ο CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, για την τρέχουσα χρονιά η εταιρεία θα δώσει έμφαση στην εξωστρέφια, στην ενίσχυση της κατανάλωσης μπύρας στο εσωτερικό και στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι εξαγωγές αφορούν σήμερα περίπου το 10% του συνολικού τζίρου της Αθηναϊκής Ζυθοποίας. Το επαναλανσάρισμα των Marathon και Athenian έρχεται να προστεθεί στις συμφωνίες που έχει με θυγατρικές του ομίλου Heineken για εξαγωγές σε Ιταλία και Ισραήλ. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εκδήλωση θα προωθηθούν ανάλογες κινήσεις σε θυγατρικές του ομίλου σε Ασία και Αφρική, ενώ παράγονται Άμστελ σε διάφορες συσκευασίες - ακόμη και σε οκτάλιτρα βαρελάκια στο εργοστάσιο της Πάτρας - προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες συγκεκριμένων αγορών του ομίλου στο εξωτερικό.

Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας MALIAKOS MALIAKOS

Σε ότια φορά την εσωτερική κατανάλωση ανέφερε ότι, παρά το άσχημο, λόγω καιρικών συνθηκών, ξεκίνημα στους πρώτους μήνες του 2019, το β’ μισό του έτους ήταν ιδιαίτερα καλό για τον κλάδο, αλλά και για την εταιρεία, η οποία υπερκάλυψε τις όποιες αρχικές απώλειες. Ιδιαίτερη αισιοδοξία υπάρχει και για τη φετινή χρονιά, δεδομένου, όπως είπε ο κ. Δανιηλίδης, ότι η χώρα έχει εισέλθει την τελευταία διετία σε φάση ανάπτυξης, μετά από τη μεγάλη “ταλαιπωρία” τα χρόνια της ύφεσης.

Αναφορικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη, ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης τόνισε ότι η εταιρεία έχει μία πολυσχιδή ατζέντα, που σχετίζεται με τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Μεταξύ άλλων η εταιρεία έχει μπει δυνατά στην ηλιακή ενέργεια, στο πλαίσιο γενικότερης ανάπτυξης της πράσινης ενέργειας, ενώ έχει μειώσει σημαντικά τις εκπομπές αέριων ρύπου αλλά και την κατανάλωση νερού.

Σχετικά με το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, ύψους 46 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2019-2021, η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θα συνεχίσει να αναζητάει ευκαιρίες ανάπτυξης σε Ελλάδα και εξωτερικό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία
SHARE:

24Media Network