Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Κάνει πρώτη πράξη την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Κάνει πρώτη πράξη την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα

Ξεκίνησε η παραγωγή μηλίτη στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα υποκαθιστώντας εισαγωγές και με προοπτικές εξαγωγών

Δέκα μήνες μετά από την σχετική ψήφιση νομοσχεδίου που επέτρεπε την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υλοποίησε σε χρόνο ρεκόρ την δημιουργία γραμμής παραγωγής - επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ - στο εργοστάσιο της στην Πάτρα. Μέσω της επένδυσης δημιουργούνται έμμεσα και άμεσα 65 θέσεις εργασίας καθώς και οι πρώτες ύλες θα προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς μέσω συνεργασίας της "Αθηναϊκής Ζυθοποιίας" με την "Αφοί Χριστοδούλου".

Ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κατά την ξενάγηση δημοσιογράφων στη γραμμή παραγωγής μηλίτη του εργοστασίου της Πάτρας, μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι: «Σήμερα είναι μία ημέρα μεγάλης χαράς για εμάς αφού καταφέραμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή δύο προϊόντων μηλίτη υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα. Υπηρετούμε πιστά τη στρατηγική μας για εγχώρια παραγωγή των προϊόντων μας, ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα μας. Δέσμευσή μας είναι να εξακολουθήσουμε να αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τις ελληνικές εταιρίες και την ελληνική οικονομία εν γένει.».

Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας MALIAKOS MALIAKOS

Ο μηλίτης είναι ένα αλκοολούχο ποτό που προκύπτει από την αλκοολική ζύμωση χυμού μήλου και είναι πολύ διαδεδομένος ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Για την Ελλάδα αποτελεί μία σχετικά νέα κατηγορία η οποία όμως γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει πλέον τις ετικέτες Μηλοκλέφτης, Strongbow Gold Apple και Strongbow Red Berries, στο εργοστάσιο της στην Πάτρα, το οποίο, με σχεδόν 35 χρόνια λειτουργίας και 260 εργαζόμενους, αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρίας. Συνολικά κάθε χρόνο παράγονται εκεί 150 προϊοντικοί κωδικοί και 1.400.000 εκατόλιτρα μπίρας, εκ των οποίων περίπου τα 90.000 εξάγονται.

Στόχος είναι το νέο προϊόν να ξεκινήσει να εξάγεται και σε τρίτες χώρες ώστε η εταιρεία να εκμεταλλευτεί πλήρως την παραγωγική δυναμικότητα της νέας γραμμής. Σύμφωνα με την διοίκηση της Αθηναϊκής ήδη είναι σε συζητήσεις για την παρουσία των προϊόντων στην αγορά της Κύπρου.

Επενδύσεις 42 εκατ. ευρώ έως το 2021

Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Δανιηλίδης απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα ανέφερε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 42 εκατ. ευρώ έως το τέλος του 2021. Το νέο επενδυτικό σχέδιο αφορά αναβαθμίσεις των γραμμών παραγωγής, logistics, υποδομών ενέργειας (όπου δίνεται έμφαση στις ΑΠΕ και την παραγωγή), όπως και την προώθηση στην αγορά καινοτόμων προϊόντων. Ο ίδιος ανέφερε ότι «τα τελευταία εννέα χρόνια, δηλαδή μέσα στην περίοδο της κρίσης, επενδύσαμε στην Ελλάδα πάνω από 150 εκατ. ευρώ, σε μια περίοδο που ο τζίρος και τα κέρδη βρέθηκαν υπό μεγάλη πίεση ενώ δεν εθίγησαν καθόλου τα εργασιακά δικαιώματα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία
SHARE:

24Media Network