Coca Cola HBC: Αυξήθηκε η κατανάλωση αναψυκτικών μέσα στο lockdown

Coca Cola HBC: Αυξήθηκε η κατανάλωση αναψυκτικών μέσα στο lockdown
Shutterstock

Βελτιωμένο συγκρίσιμο τζίρο κατά 6,1% καταγράφει ο όμιλος Coca Cola HBC τους πρώτους μήνες του 2021. Πώς διαμορφώνεται η εικόνα στις επιμέρους αγορές που δραστηριοποιείται.

Η κλειστή εστίαση «κόστισε» στις συνολικές πωλήσεις όλων των κατηγοριών της Coca Cola στην Ελλάδα τους πρώτους τρεις μήνες της νέας χρονιάς, ωστόσο, το ίδιο διάστημα, οι Έλληνες κατανάλωσαν περισσότερα αναψυκτικά εντός σπιτιού, οδηγώντας τη συγκεκριμένη κατηγορία σε χαμηλή μονοψήφια άνοδο.

Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του ομίλου γενικώς συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού, ενώ αντιθέτως o όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών υποχώρησε κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό. 

Πέραν της Ελλάδας, σε επίπεδο ομίλου η Coca Cola HBC πέτυχε αύξηση των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, κατά 2,7%, ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με κύριους οδηγούς τις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, ποτών ενέργειας, τις αναδυόμενες αγορές και την υλοποίηση της στρατηγικής της στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. 

Επίσης κατάφερε, το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα να αυξήσει των όγκο πωλήσεων κατά 1,5%, ή 4,7% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με το συνολικό όγκο πωλήσεων των κατηγοριών ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας να αυξάνεται κατά 10,7%. Σημειώνεται πως η συγκριτική περίοδος του 2020 είχε τρεις λιγότερες ημέρες πωλήσεων, παράλληλα επωφελήθηκε από δυόμιση μήνες εμπορικής δραστηριότητας προ-πανδημίας. Την ίδια στιγμή εμφάνισε αύξηση των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 1,2% ή 1,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Σε ότι αφορά τα Costa Coffee ήδη διατίθεται σε 16 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. 

Για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο όμιλος επιδιώκει, για ισχυρή ανάκαμψη των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους, ανέφερε ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα