Facebook & IPG Mediabrands Day

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Facebook Training Day αποκλειστικά για τους πελάτες της IPG Mediabrands

Την Τετάρτη 22 Απριλίου 2015, η IPG Mediabrands, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τις εταιρίες Initiative, UM & reprise media, πραγματοποίησε με επιτυχία το πρώτο Facebook Training Day αποκλειστικά για τους πελάτες της.

Η εκπαίδευση έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Semiramis στο Κεφαλάρι όπου οι πελάτες των agencies Initiative, UM & reprise media είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από στελέχη του Facebook όπως ο Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE,           η Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE και ο Peter Podolinsky, Client Partner CEE.                                             

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκαν στατιστικά στοιχεία χρήσης του Facebook από το ελληνικό κοινό, τα διαφημιστικά προϊόντα με εξειδίκευση στο video advertising,  αλλά και οι πολύ καλές δυνατότητες audience targeting  που προσφέρει η πλατφόρμα. Από πλευράς IPG Mediabrands παρουσιάστηκαν καινοτόμα best practices από πελάτες για τους οποίους ήδη χρησιμοποιούνται τα παραπάνω.

Για το Facebook ο Rustam Ziganshin δήλωσε: "Xαίρομαι που η ανταπόκριση των συμμετεχόντων ήταν τόσο μεγάλη καθώς η Ελλάδα αποτελεί προτεραιότητα ως αγορά για το Facebook".

Ενώ ο Δημήτρης Μανιάτης, σε ρόλο οικοδεσπότη από πλευράς του ομίλου δήλωσε πως,  "Η IPG Mediabrands στρατηγικά τοποθετεί τους άξονες Social, Mobile & Data σε υψηλή προτεραιότητα σε ότι αφορά στο Digital Marketing, και το Facebook σήμερα μας έδειξε πως μπορεί να ηγηθεί και στα 3 αυτά ζητούμενα."

SHARE:

24Media Network