Ιστορικές ομάδες εμπιστεύονται την Stoiximan

Ιστορικές ομάδες εμπιστεύονται την Stoiximan

Η Stoiximan που έχει αγκαλιάσει σπουδαίους Έλληνες αθλητές, μεταξύ αυτών και Ολυμπιονίκες, ανακοίνωσε πρόσφατα τη χορηγική συμφωνία της Betano, του διεθνούς της brand, με την Μπράγκα. Πώς κλείνονται τα μεγάλα deal με τα ποδοσφαιρικά κλαμπ και τα brand που κοσμούν τις φανέλες τους.

Η συμφωνία του διεθνούς brand της Stoiximan, Betano με την Μπράγκα, αλλά και με άλλες ομάδες στο εξωτερικό κίνησε το ενδιαφέρον του Sport24.gr να μάθει περισσότερα σχετικά με το πώς κλείνονται τέτοιου είδους μεγάλα deal. Ειδικότερα από τη στιγμή που μία ελληνική εταιρία εμπλέκεται σε αυτή την ιστορία, τότε το ενδιαφέρον γίνεται ακόμα μεγαλύτερο.

Για να μπορέσουμε να σας δώσουμε περισσότερα στοιχεία, να γίνουμε πιο κατατοπιστικοί και να μπούμε στα μυστικά της προσέγγισης, των διαπραγματεύσεων και της τελικής συμφωνίας λάβαμε τη χρήσιμη βοήθεια του Πάνου Κωνσταντόπουλου, Chief Marketing Officer του Stoiximan Group.

Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer
Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer

Η συμφωνία με την Μπράγκα είναι πραγματικά "ζουμερή" από τη στιγμή που επιτεύχθηκε μόλις δύο μήνες μετά την είσοδο της Stoiximan, μέσω της Betano, στην πορτογαλική αγορά. Εδώ, είναι το σημείο που μπορεί εύκολα κανείς ν' αντιληφθεί ότι μία ελληνική εταιρία έχει δείξει τα διαπιστευτήρια της και στο εξωτερικό και χαίρει της εμπιστοσύνης μεγάλων και ιστορικών clubs από το χώρο του ποδοσφαίρου. Και πώς όχι άλλωστε, από τη στιγμή που η Stoiximan μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, με παρουσία σε 6 χώρες, περισσότερους από 600 εργαζόμενους, πλήθος μεγάλων διεθνών χορηγιών και σημαντικό κοινωνικό έργο. Έχει αφήσει το αποτύπωμά της...

Αλήθεια, ποιο είναι το μυστικό πίσω από χορηγικές επιτυχίες τύπου Μπράγκα, Στουτγκάρδη, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακού, ΟΦΗ, Κραϊόβα, Ανόρθωσης, Απόλλωνα Λεμεσού και πολλών άλλων; Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος εξηγεί στο Sport24.gr: "Η βαθμολογία και η θέση στην οποία βρίσκεται η κάθε ομάδα δεν παίζει ρόλο" ξεκαθαρίζει ο CMO της Stoiximan και συνεχίζει "...κοιτάζουμε κι άλλα πράγματα όπως το πόσο αγαπητή είναι μία ομάδα, την ιστορία και την προοπτική της, τον κόσμο της γενικότερα και το πόσο πιστός είναι στην ομάδα, αλλά και από εμπορικής άποψης κάποια KPIs που έχουμε ορίσει εσωτερικά σε επίπεδο digital..."

Ιστορικές ομάδες εμπιστεύονται την Stoiximan

Όσον αφορά, τώρα, στην προσέγγιση αυτή γίνεται ως εξής: "Η προσέγγιση μπορεί να γίνει με κάθε τρόπο, με πιο συχνό αυτόν μέσω LinkedIn. Στη συνέχεια μας καλούν στην έδρα τους να συστηθούμε, να δούμε τις εγκαταστάσεις και το γήπεδο που επίσης παίζει σημαντικό ρόλο (χωρητικότητα, Μ.Ο. εισιτηρίων, facilities κλπ). Εμείς με τη σειρά μας πηγαίνουμε, συζητάμε, παρουσιαζόμαστε στην ομάδα και οι δύο πλευρές ανοίγουμε τα χαρτιά μας, συζητώντας τα εμπορικά θέματα που αφορούν την κάθε μεριά. Όπως ανέφερα παραπάνω, το γήπεδο, η πληρότητά του και οι πιστοί οπαδοί είναι καταλύτες για να προχωρήσουμε. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει μια τέτοια συνάντηση είναι ή να μην υπάρχει χορηγός στην κατηγορία που αναζητά η ομάδα ή να λήγει το συμβόλαιο της με κάποιο χορηγό και να μη θέλει να ανανεώσει μαζί του (συνήθως λύνεται από κοινού μια συνεργασία), οπότε έχει το δικαίωμα να αναζητήσει νέο χορηγό. Πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις στο εξωτερικό. Το βασικό και για εμάς και για τις ομάδες είναι να υπάρχουν μακροπρόθεσμες συμφωνίες (2-3 χρόνια), ώστε και η ομάδα να νιώθει την ασφάλεια του χορηγού και ο ο χορηγός να έχει τον απαραίτητο χρόνο για να δει την επένδυση που κάνει να αποδίδει. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, οπότε δεν είναι μόνο τα χρήματα που παίζουν ρόλο. Το κάτι παραπάνω είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Η επικοινωνία μας, η συνεργασία σε κοινωνικές δράσεις της παίζουν σημαντικό ρόλο. Να ξέρετε πως δεν είμαστε 'παθητικός' χορηγός, είμαστε μία εταιρία που κάνουμε ουσιαστικές ενέργειες σε επίπεδο επικοινωνίας, σεβόμενοι την ιστορία και τη φανέλα των ομάδων".

Εμβαθύνοντας στη σπουδαία συμφωνία με την Μπράγκα, φιναλίστ στο Europa League του 2011, ρωτήσαμε πόσο σημαντικό είναι για μία ελληνική εταιρία, και για την Ελλάδα την ίδια, που η Stoiximan κατάφερε μία τέτοια επιτυχία, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος, τα μπάτζετ ξέφρενα και ούτω καθεξής: "Η είσοδος της Betano στην πορτογαλική αγορά έγινε προ δύο μηνών. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε πολύ θετικά από την πρώτη ημέρα με τις υπηρεσίες μας. Δημιουργήσαμε αίσθηση στην πορτογαλική αγορά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Κι αυτό γιατί με κάθε νέα αγορά γινόμαστε καλύτεροι. Είναι σημαντικό για μία ελληνική εταιρία που βγήκε στο εξωτερικό πριν από τρία χρόνια ν' αναγνωρίζεται η προσπάθεια που γίνεται από τους ανθρώπους της. Ιστορικές ομάδες από τη Γερμανία και την Πορτογαλία μας εμπιστεύονται και αυτό είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση. Και φυσικά, μας δίνει ώθηση να συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε τη χορηγική μας παρουσία, όπως μεγαλώνουμε και ως εταιρεία".

Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος με τον πρόεδρο της Μπράγκα, Αντόνιο Σαλβαντόρ
Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος με τον πρόεδρο της Μπράγκα, Αντόνιο Σαλβαντόρ

Κι αφού έχουμε τον Πάνο Κωνσταντόπουλο στην παρέα μας, δεν μπορούσαμε να μην ρωτήσουμε για τα ενδοοικογενειακά της Stoiximan και τη στήριξη που παρέχει στους Έλληνες αθλητές που σε κάθε ευκαιρία τιμούν τα χρώματα της πατρίδας μας με διακρίσεις σε Ολυμπιακούς Αγώνες, Παγκόσμια και Πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Η επιλογή, άλλωστε, των αθλητών από την Stoiximan δεν είναι τυχαία. Υπάρχει όραμα και στόχος. Η υποστήριξη που δίνεται είναι μακροπρόθεσμη και ουσιαστική, δεν είναι μία απλή χορηγική συμφωνία. Η Stoiximan θέλει οι αξίες της να ταιριάζουν με αυτή των πρωταθλητών. Προσπάθεια για το καλύτερο, πάθος γι' αυτό που κάνουν, αφοσίωση στους στόχους, λειτουργία με ευθύνη και υπευθυνότητα, προαγωγή του fair play, επιστροφή της εμπιστοσύνης στην κοινωνία.

Καλύτερα, όμως, θα μας τα αναλύσει ο κ. Κωνσταντόπουλος: "Η Stoiximan είναι μία εταιρία με αξίες, που αναγνωρίζει τους κόπους των αθλητών. Λειτουργούμε με τους αθλητές μας με βάση κοινές αξίες και πάθος γι' αυτό που κάνουμε. Αυτά τα παιδιά καταφέρνουν πράγματα με τεράστιες θυσίες και ελλείψεις. Αρχίσαμε με την Στεφανίδη και τον Πετρούνια που τότε δεν τους γνώριζε ο κόσμος. Τους πιστέψαμε, πορευτήκαμε χέρι χέρι και το ένα μετάλλιο ήρθε μετά το άλλο. Τα παιδιά τα επιλέγουμε πολύ προσεκτικά, γενικά, διότι για εμάς είναι κάτι παραπάνω από μία χορηγία και στήριξη. Αυτά τα παιδιά είναι η οικογένειά μας, είμαστε δίπλα τους σε όλα όσα χρειαστεί ν' αντιμετωπίσουν. Οι άνθρωποι της Stoiximan είναι δίπλα τους με κάθε τρόπο. Ό,τι χρειαστούν τα παιδιά σηκώνουν το τηλέφωνο και ζητούν τη βοήθειά μας. Και αυτό επιτρέψτε μου να πω ότι δεν αγοράζεται".

SHARE: