Κωτσόβολος: Με αύξηση πωλήσεων 9% "νίκησε" τα lockdown

Κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος
Κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος EUROKINISSI

Αύξηση στις πωλήσεις της σημείωσε η αλυσίδα Κωτσόβολος παρά το "απαγορευτικό" στο λιανεμπόριο. Τα προϊόντα στα οποία υπήρξε μεγάλη ζήτηση.

Αύξηση πωλήσεων κατά 9% πέτυχε σε διάστημα 51 εβδομάδων (έως τις 24 Απριλίου 2021), η αλυσίδα Κωτσόβολος, παρά τα παρατεταμένα lockdown στη λιανική, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο μητρικός όμιλος της, ο βρετανικός Dixons Carphone.

Ειδικότερα, από το Νοέμβριο του 2020 έως και τον Απρίλιο (διάστημα 25 εβδομάδων), όπου βρισκόταν σε ισχύ το δεύτερο εκτεταμένης διάρκειας «απαγορευτικό» στο λιανεμπόριο μέχρι τις 5 Απριλίου (πλην ενός σύντομου «παραθύρου» τον Δεκέμβριο του 20201 και τον Ιανουάριο του 2021), η αλυσίδα πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 7%.

Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος ακολουθεί τον οικονομικό κύκλο του μητρικού της ομίλου, και η χρήση της λογίζεται από 1ης Μαΐου έως 30 Απριλίου κάθε φορά. Υπενθυμίζεται ότι κατά την προηγούμενη χρήση του 2019-2021, η αλυσίδα στην Ελλάδα είχε επιτύχει κύκλο εργασιών 546,86 εκατ. ευρώ και με κέρδη μετά από φόρους 11,46 εκατ. ευρώ.

Στην παραπάνω επίδοση- που ανατρέπει τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Κωτσόβολος για μονοψήφια πτώση πωλήσεων στη χρήση 2020-2021- σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα εναλλακτικά κανάλια της Κωτσόβολος (online και τηλεφωνικές παραγγελίες). Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, οι πωλήσεις από απόσταση για την Κωτσόβολος, υπολογίζονταν στον 25% του συνολικού κύκλου εργασιών, από 12% που ήταν προ πανδημίας.

Σε ό,τι αφορά το «περιεχόμενο» των πωλήσεων της αλυσίδας, η μεγάλη ζήτηση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όλων των σχετικών περιφερειακών συσκευών (web cameras κ.ά.), λόγω της αυξημένης τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης που εφαρμόστηκαν ως συνέπεια του κορονοϊού, ευνόησε σημαντικά τις πωλήσεις και φαίνεται να αντιστάθμισε τις απώλειες που υπήρξαν σε άλλες κατηγορίες, όπως αυτές των λευκών συσκευών.

Προκειμένου, η Κωτσόβολος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της τελευταίας χρήσης βασίστηκε, τόσο στις υφιστάμενες επενδύσεις της σε νέα αποθήκη και ΙΤ συστήματα, όσο και σε νέες δαπάνες ύψους 8-9 εκατ. ευρώ, οι οποίες κατευθύνθηκαν σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές, στη δημιουργία ενός νέου καταστήματος στην περιφέρεια, σε ανακαινίσεις 4 σημείων και σε μεταστέγαση δύο ακόμη, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτων.

Τέλος, η Κωτσόβολος ετοιμάζεται και για την απόβαση την στην Κύπρο στο α’ τρίμηνο της νέας της χρήσης (Μάιος – Ιούλιος 2021) με δύο καταστήματα, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό. Η επένδυση της Κωτσόβολος στην Κύπρο περιλαμβάνει επίσης κέντρο logistics, ενώ θα λειτουργεί και ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Κωτσόβολος, Lockdown, Κορονοϊός, Covid-19, Λιανεμπόριο
SHARE:

24Media Network