Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τα Superbrands

Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τα Superbrands

Η αντίστροφη μέτρηση για την απονομή των βραβείων Superbrands στις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες της Ελλάδας έχει ξεκινήσει

Οι κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες (Superbrands) της Ελλάδας θα βραβευθούν σε μια ειδική τελετή τη Δευτέρα 20 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με το βραβείο “Superbrands 2016”.

Παράλληλα θα τους δοθεί προαιρετικά η ειδική σφραγίδα των "Κορυφαίων Εταιρικών Επωνυμιών στην Ελλάδα 2016", η σφραγίδα διαρκούς αριστείας με το μεγαλύτερο κύρος παγκοσμίως, για χρήση στις προωθητικές τους ενέργειες.

Ποια είναι ωστόσο η "ισχύς" και η ιστορία των βραβείων Corporate Superbrands;

O οργανισμός Superbrands, με έδρα στο Λονδίνο, αποτελεί μία ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης και προβολής του branding και κορυφαίων επωνυμιών (brands), προϊόντων και εταιριών.

Στα Corporate Superbrands αξιολογούνται εταιρικές επωνυμίες και όχι τα brands επιμέρους προϊόντων ή υπηρεσιών τους

Ο ομώνυμος θεσμός υλοποιείται από το 1995 στη Βρετανία, ενώ, μέσω εθνικών αντιπροσώπων, έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο.

«Κάθε Superbrand έχει εδραιώσει κορυφαία φήμη στην κατηγορία του. Προσφέρει στους πελάτες του σημαντικά απτά ή αντιληπτά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, τα οποία (συνειδητά ή υποσυνείδητα) οι πελάτες επιθυμούν και αναγνωρίζουν».

Τα  Superbrands Hellas

Ο αρχικός κατάλογος των υποψηφιοτήτων καταρτίστηκε από τις διακριτικές επωνυμίες ελληνικών και ξένων εταιρικών επωνυμιών που είτε έχουν έδρα δραστηριοτήτων στην Ελλάδα είτε (β) δεν έχουν έδρα στην Ελλάδα, αλλά τα προϊόντα/υπηρεσίες τους διατίθενται στην ελληνική αγορά υπό την εταιρική τους επωνυμία.

Οι υποψηφιότητες αντλήθηκαν τόσο από την ευρεία εμπειρική γνώση της οργανωτικής ομάδας και της Κριτικής Επιτροπής, όσο και από άλλες πηγές, όπως: καταλόγους μελών συλλογικών και κλαδικών επιχειρηματικών ενώσεων (ΣΕΒ, ΣΕΒΤ, ΣΒΒΕ, Σύνδεσμος Franchise Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ, ΣΕΑΑ, Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών, ΣΕΣΜΑ, ΕΔΕΕ, ΕΔΕΕ, ΕΑΣΕ, ΣΕΤΕ, ΣΔΕ, Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου κ.ά.), τον κατάλογο των εταιρειών που είναι εισηγμένες στην κύρια αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, καταλόγους ελληνικών επιχειρήσεων ανά ύψος κύκλου εργασιών κλπ.

Τα κριτήρια για τη βαθμολογία που έδωσαν η Κριτική Επιτροπή και το κοινό ήταν τα ακόλουθα:

- Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και δύναμη Φήμης

- Αξιοπιστία και μακροχρόνια συνέπεια

- Εταιρική υπευθυνότητα:

- Αγορά (ποιότητα, τιμή προϊόντος, υπηρεσίες)

- Εργασιακές Σχέσεις (σύννομη και διάφανη λειτουργία, κλίμα και πρακτικές)

- Κοινωνία (Χορηγικές, πολιτισμικές και κοινωνικές πρωτοβουλίες)

- Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων)

Διαδικασία Ανάδειξης

Η ανάδειξη των Corporate Superbrands 2016 έγινε βάσει βαθμολογίας της Κριτικής Επιτροπής και βάσει δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία ερευνών MARC Α.Ε στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Από έναν αρχικό κατάλογο περίπου 1.500 υποψήφιων Εταιρικών Επωνυμιών, κατανεμημένων σε 39 κατηγορίες, ο πρώτος γύρος βαθμολόγησης της Κριτικής Επιτροπής ανέδειξε τις 15 κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες  ανά κατηγορία.

Στη συνέχεια, η λίστα αυτή τέθηκε σε δεύτερο γύρο βαθμολόγησης από την Κριτική Επιτροπή, αλλά και στην αξιολόγηση του καταναλωτικού κοινού μέσω της σχετικής δημοσκόπησης.

Ως Corporate Superbrands αναδείχθηκαν οι 7 εταιρικές επωνυμίες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη συνολική βαθμολογία στην κατηγορία τους.

Η κριτική επιτροπή για τα Superbrands 2016

 

Πρόεδρος Επιτροπής:

Θαλής Π. Κουτούπης (Σύμβουλος Επικοινωνίας)

 

Αντιπρόεδρος Επιτροπής:

Αντώνης Ε. Γκορτζής (Πρόεδρος της Ευρώπης, Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής)

Μέλη Επιτροπής :

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος (Αντιπρόεδρος, ΑLDEMAR RESORTS)

Γιάννης Αναστασόπουλος (Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Σύμβουλος Διοίκησης ΕΑΣΕ)

Σίμος Αναστασόπουλος (Πρόεδρος Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ Α.Ε.)

Θωμάς Γεράκης (Πρόεδρος, MARC A.E.)

Αλέξανδρος Γιαννέλος (Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης)

Νίκος Καραγεωργίου (Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊοντων)

Κωνσταντίνος Π. Λαμπρινόπουλος (Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων)

Ελεάνα Κυρκιλή (Πρόεδρος, Ιονικές Εκδόσεις)

Μιχάλης Ι. Μαϊλλης (Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου Μ.Ι. ΜΑΪΛΛΗΣ Α.Ε.Β.Ε.)

Αίνη Μιχαηλίδου (Αντιπρόεδρος ομίλου Εταιρειών Α. Μιχαηλίδη)

Χάρης Οικονομόπουλος (Διαχειριστής Εταίρος, Δικηγορική Εταιρεία Οικονομόπουλος και συνεργάτες)

Αθανάσιος Σαββάκης (Πρόεδρος Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος)

Χριστίνα Σακελλαρίδη (Πρόεδρος, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγών)

Γιώργος Σαλιάρης - Φασσέας (President SWE, IPG MediaBrands)

Ιωάννης Δ. Σαρακάκης (Πρόεδρος, Ελληνο-Σουηδικό Επιμελητήριο, Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη)

Αναστάσιος Σπανίδης (CEO, GENERATION Y)

Άρις Συγγρός (Διευθύνων Σύμβουλος, Εταιρεία Αξιοποίησης Εκκλησιαστικής Ακίνητης Περιουσίας)

Δημήτρης Φακίνος (Διευθυντής, Βραβεία ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής - Εικονογράφησης) European Design Festival)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Αντίστροφη μέτρηση για την απονομή των βραβείων Superbrands

SHARE: