Snappi: H συνταγή για να φέρει στο ψηφιακό τραπεζικό “κατώφλι” της, GEN Y και GEN Z

Διαβάζεται σε 5'
Snappi: H συνταγή για να φέρει στο ψηφιακό τραπεζικό “κατώφλι” της, GEN Y και GEN Z
NEWS 24/7

Η Snappi με στόχο να έχει κι ένα φυσικό σημείο επαφής με τους χρήστες και φίλους της στην ιστορική οδό Κοραή, στο κέντρο της Αθήνας, θα λειτουργήσει έναν χώρο, που  με τη σχεδίασή του, παραπέμπει σε μια μεγάλη παρέα. Θα διατίθεται, δε, για εκδηλώσεις και σεμινάρια.

Το ντεμπούτο της κάνει σε λίγες εβδομάδες στο μαγικό κόσμο του διαδικτύου μια νέα αλλά και ελληνική ψηφιακή τράπεζα, που φιλοδοξεί, έστω κι αν δεν το λέει ανοιχτά, να καταστεί δυναμικός “παίκτης” διεθνώς, κόντρα στους ευρωπαίους γίγαντες του fintech (Revolut, N26 κτλ), που βέβαια πριν 10 χρόνια ήταν και αυτοί… νάνοι.

Ο λόγος για τη Snappi, τη Γιαννώτικη “neobank” με μετόχους την Τράπεζα Πειραιώς και την, επίσης, άλλοτε νεοφυή εξ Ιωαννίνων και νυν σημαντική τεχνολογική εταιρεία, με διεθνείς συνεργασίες (Τουρκια, Μέση Ανατολή κτλ) Natech. Με βάση, ειδικότερα, όσα ανέφερε, σε συνάντηση με τα ΜΜΕ, η Δρ. Γκαμπριέλα Κίντερτ,  CEO της Snappi, η νέα ψηφιακή τράπεζα φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε βασικό σημείο αναφοράς, έχοντας ως “όπλο” τόσο την τεχνολογική καινοτομία, όσο και τα διαπιστευτήρια αξιοπιστίας, απαραίτητα, άλλωστε για κάθε πιστωτικό ίδρυμα, παραδοσιακό ή νέο. Όπως τόνισε, προφανώς θέλοντας να “αντιπαρατεθεί” με τον ανταγωνισμό, από την πρώτη στιγμή η Snappi έχει λάβει άδεια τράπεζας από τον Ρυθμιστή, την ΤτΕ, ενώ έχει διεκπεραιώσει όλες τις απαιτούμενες, σχεδόν 400, διαδικασίες συμμόρφωσης.

Έτσι στοχεύει να γίνει η πρώτη επιλογή για τράπεζα των χρηστών της αλλά και μέχρι το 2029 να έχει επεκταθεί σε 3 χώρες εκτός Ελλάδος. Με βάση, δε, όσα έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από τη διοίκηση της Snappi, αλλά και από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Τρ. Πειραιώς, κ. Χρήστο Μεγάλου στοχεύει στους 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Μέχρι, δε, το 2027 έχει βάλει τον πήχη στο 1 εκατ. χρηστών και το 1,9 εκατ. έως το 2029, ενώ το 2028 αναμένεται να περάσει σε θετικό έδαφος ως προς τη λειτουργική κερδοφορία.

Η λίστα αναμονής

Πάντως, ήδη, καταγράφεται ζωηρό ενδιαφέρον, μόνο με τη χρήση καναλιών προβολής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ, αλλά και παρουσιάσεις σε πανεπιστήμια, όπως πχ μια ειδική ημερίδα που διοργανώνεται τις επόμενες μέρες στη Θράκη, στην έδρα του Δημοκρίτειου, όπου, βέβαια, πέρα από την παρουσίαση της νέας αυτής ψηφιακής τράπεζας γίνεται και μια σχετική προσπάθεια για προσέλκυση ταλέντου.

Έτσι, με τη μέχρι τώρα καμπάνια, που είναι ενεργή εδώ και ένα τρίμηνο, έχουν εγγραφεί ήδη 10 χιλιάδες δυνητικοί πελάτες. Αυτή τη στιγμή δε, χρησιμοποιούν το app της ψηφιακής τράπεζας 100 και πλέον άτομα στο πλαίσιο της δοκιμαστικής περιόδου, όπου πραγματοποιείται σε κλειστό κύκλο συνεργατών κτλ. Πάντως, όπως αναφέρθηκε, ο  αριθμός θα αρχίσει να αυξάνει εκθετικά, ήδη από τις επόμενες εβδομάδες, καθώς η neobank είναι έτοιμη να λανσάρει το app και να ξεκινήσει τις εγγραφές από την υφιστάμενη λίστα αναμονής.

«To feedback που λαμβάνουμε μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικό και πολύ χρήσιμο» ανέφερε χαρακτηριστικά η Γκαμπριέλα Κίντερτ, CEO της Snappi ενώ ο μεγάλος στόχος είναι να καταστεί το νέο αυτό τραπεζικό σχήμα ελκυστικό στους νέους μια και, όπως ανέφερε, πάνω από 70 – 75% των  νέων της GEN Y και GEN Y προτιμούν τον οδοντίατρο από …. μια παραδοσιακή τράπεζα.

Οι πρώτες υπηρεσίες

Σύμφωνα με τα όσα είπε η CEO της Snappi, θέλοντας να δώσει ένα μικρό “σήμα” για το πώς θα εξελιχθεί η εφαρμογή της τράπεζας, η όλη εμπειρία εγγραφής κι ανοίγματος λογαριασμού, η οποία θα είναι διαδικτυακή, θα είναι εντυπωσιακή και κυρίως σύντομη, καθώς, θα διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά. Η εμπειρία θα είναι και εδώ εμπλουτισμένη, με τους πελάτες να μπορούν να κάνουν για παράδειγμα snooze σε μια δόση, αν δεν επαρκεί το υπόλοιπο.

Στο αρχικό κατάλογο των προϊόντων της θα υπάρχουν λογαριασμοί καταθέσεων ταμιευτηρίου και τρεχούμενοι αλλά και καταναλωτικά προϊόντα με τη χρήση υπηρεσίας buy now pay later, δηλαδή αγορές με 4 δόσεις. Μάλιστα ήδη υπάρχουν συμφωνίες με το λιανεμπόριο ειδικά τον κλάδο του gaming ενώ εξελίσσονται συζητήσεις με τους μεγάλους του χώρου.

Οι χρήστες θα μπορούν να ανοίξουν λογαριασμό, να μεταφέρουν χρήματα από άλλη τράπεζα αλλά και να χρησιμοποιούν το IRIS, κάτι που δεν υπάρχει ως δυνατότητα, όπως αναφέρθηκε, στους ‘αλλους fintech ανταγωνιστές, από το εξωτερικό.

Μέσω της Snappi ο χρήστης θα μπορεί να κάνει μεταφορά χρημάτων με ανταγωνιστικές – όπως ανέφεραν τα στελέχη της – χρεώσεις, θα μπορεί να πληρώσει λογαριασμούς αλλά και να εκδώσει virtual και physical κάρτες, οι οποίες θα έχουν προσωποποιημένο «look» και θα μπορούν να προστεθούν στα ψηφιακά πορτοφόλια της Google και της Apple (Goolge Pay και Apple Pay).

Για τη συνέχεια ωστόσο, η Snappi σχεδιάζει να προσφέρει και επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα, ενώ σε βάθος τριετίας δεν αποκλείεται να μπει και στην στεγαστική πίστη ή στην ασφαλιστική αγορά μέσω συνεργασιών.

«Τηλεφωνική» εξυπηρέτηση και Hub στο κέντρο της Αθήνας

Ένα από τα βασικά σημεία που ποντάρει η Snappi είναι η τηλεφωνική υποστήριξη πελατών 24/7, η οποία δεν θα στηρίζεται αποκλειστικά σε chatbot αλλά και σε ομάδα ανθρώπων, ειδικά εκπαιδευμένων για το σκοπό αυτό.

Σημειώνεται  ότι η Snappi πέρα από τα γραφεία της Αθήνας όπου απασχολούνται περίπου 60 και πλέον άτομα έχει και γραφεία στα Ιωάννινα, με τον αριθμό των εργαζομένων της να προσεγγίζει σήμερα τους 100.  Δεδομένου μάλιστα ότι η νέα γενιά στην οποία απευθύνεται λαμβάνει αποφάσεις βασισμένες στο ψηφιακό της ταξίδι και είναι μεν digital savy αλλά υστερεί στον χρηματοοικονομικό εγγραματισμό, σχεδιάζει να δημιουργήσει κι ένα HUB στο κέντρο της πόλης για τον σκοπό αυτό.

Το φυσικό σημείο παρουσίας της Snappi θα βρίσκεται επί της Κοραή, στο κέντρο της Αθήνας, θα ανοίξει τους επόμενους μήνες και θα χρησιμοποιείται για εκδηλώσεις και σεμινάρια, αποκλειστικά για τους πελάτες της Snappi. Θα περιλαμβάνει δε μέχρι και καφέ όπου κάποιος πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει, ενώ σίγουρα θα προσφέρει ορατότητα και εξοικείωση με το brand.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα