Στα 50 εκατ. ευρώ ο τζίρος από κρατήσεις σε websites που διαχειρίζεται η ελληνική Nelios

Στα 50 εκατ. ευρώ ο τζίρος από κρατήσεις σε websites που διαχειρίζεται η ελληνική Nelios

Η ελληνική εταιρεία συμπλήρωσε 10 χρόνια δημιουργικής πορείας, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Στη σημαντική πρόοδο του ελληνικού τουρισμού, έχουν συμβάλλει εταιρείες που με την δυναμική τους και τις καινοτόμες ενέργειές τους, κατάφεραν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των τουριστικών μονάδων και βέβαια τα έσοδα.

Η Nelios, η οποία γιόρτασε τα 10α γενέθλιά της, κατέχει ηγετική θέση στην αγορά στον τομέα του digital marketing για τουριστικές επιχειρήσεις, έχοντας μέση ετήσια ανάπτυξη που κυμαίνεται στο 25%, ανανεώνει τα συμβόλαια με τους πελάτες της κατά 97% και μόνο το 2018 ο τζίρος από τις κρατήσεις που προέκυψαν από τα websites που διαχειρίζεται η εταιρεία, έφθασε τα 50 εκατ. ευρώ.

Μιλώντας στη βραδιά γενεθλίων, ο Δημήτρης Σερίφης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Nelios, αναφέρθηκε στην αδιάκοπη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, στημ ομαδικότητα, την προσωποκεντρική προσέγγιση των συνεργατών, την υψηλή εταιρική κοινωνική ευθύνη της εταιρείας καθώς και στη συνεχόμενη μετάδοση της τεχνογνωσίας της ομάδας της εταιρείας. Απόδειξη του τελευταίου αποτελεί η μέχρι σήμερα συμμετοχή της σε περισσότερες από 200 επαγγελματικές εκδηλώσεις (συνέδρια, σεμινάρια, εκθέσεις, workshops κ.λπ..) σε περισσότερες από 40 πόλεις, με ομιλίες και παρουσιάσεις σε περισσότερα από 20.000 άτομα του χώρου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
SHARE:

24Media Network