UberEats: Ο Τσιτσιπάς τα διαφημίζει - Έρχονται Ελλάδα;

UberEats: Ο Τσιτσιπάς τα διαφημίζει - Έρχονται Ελλάδα;

Το αδελφάκι του Uber και leader στην αγορά delivery φαγητού στον κόσμο, το UberEats, έχει "περικυκλώσει" την Ελλάδα. Θα κάνει το επόμενο βήμα στην χώρα μας;

Ένα video - διαφήμιση για το UberEats που ανέβασε χθες στον λογαριασμό του στο instagram ο Στέφανος Τσιτσιπάς τάραξε ακόμη περισσότερο τα ήδη ανήσυχα νερά της αγοράς delivery φαγητού στην Ελλάδα. Ήδη όπως έγραψε το News24/7 από την προηγούμενη εβδομάδα έχουμε την έλευση στην χώρα μας της φινλανδικής Wolt που φέρνει αρκετές καινοτομίες. Η κίνηση αυτή ήρθε να προστεθεί στην πρόσφατη είσοδο του ομίλου Cosmote στην αγορά του delivery μέσα από το 11888.gr (giaola) αλλά και στο "χτίσιμο" στόλου διανομέων που επιχειρείται αυτό το διάστημα από την e-food.

Στο άναρχο περιβάλλον που επικρατούσε για δεκαετίες - και προσπάθησε πρόσφατα το Υπουργείο Εργασίας να βάλει σε τάξη - οι πολυεθνικές βρίσκουν πρόσφορο έδαφος για να διεισδύσουν και να προσφέρουν λύσεις τόσο σε επαγγελματίες και διανομείς όσο και σε πελάτες.

Η UberEats ακολουθώντας την πορεία της "αδελφής" εταιρίας στις υπηρεσίες ταξί, έχει καταφέρει να επεκταθεί στις βασικές αγορές του κόσμου. Έχοντας ξεκινήσει από την Σάντα Μόνικα στην Καλιφόρνια τον Αύγουστο του 2014 σήμερα είναι σε πάνω από 250 πόλεις και στις πέντε ηπείρους. Στην Ευρώπη είναι σχεδόν στο σύνολο της Δυτικής Ευρώπης, σε αρκετές χώρες της Ανατολικής και έχει φθάσει ως και τα Βαλκάνια ξεκινώντας από το Βουκουρέστι.

Διανομέας UberEats
Διανομέας UberEats ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ UBEREATS

Για την Ελλάδα, που αναγκάστηκε να αναδιπλωθεί στην αγορά των υπηρεσιών ταξί καταργώντας την υπηρεσία UBER Χ, η πολυεθνική δεν έχει ανοίξει ακόμη τα χαρτιά της, σε ότι αφορά την έλευση της UberEats. Δεν αποκλείεται όμως σύντομα να έχουμε νέα αν αναλογισθούμε τόσο την γεωγραφική επέκταση της όσο και το πλεονέκτημα που έχει απέναντι στους ανταγωνιστές της.

Ποιο είναι αυτό; Το ενιαίο app. Έτσι όπως έναν χρήστης της Uber μπορεί να καλέσει όχημα της σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου χωρίς να ψάξει τοπικά app (π.χ. beat) περνώντας ξανά στοιχεία και αριθμό κάρτας έτσι και ο χρήστης του UberEat έχει την δυνατότητα να επιλέξει μέσα από την εφαρμογή το φαγητό που θα του φάει στον χώρο του στην χώρα που έχει ταξιδεύσει. Αν προσθέσει κανείς και την ραγδαία αύξηση του airbnb και της οικονομίας διαμοιρασμού γενικότερα, το "γλυκό έρχεται και δένει".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: uber, Airbnb
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Wolt: Πρεμιέρα για τους Φινλανδούς που θέλουν να αλλάξουν το delivery στην Ελλάδα

SHARE: