Web Hotel Way: Οι άνθρωποι που εν μέσω πανδημίας απογείωσαν ένα ελληνικό ξενοδοχείο στην κορυφή του Condé Nast Traveller

Web Hotel Way: Οι άνθρωποι που εν μέσω πανδημίας απογείωσαν ένα ελληνικό ξενοδοχείο στην κορυφή του Condé Nast Traveller

Σε μία Covid χρονιά, η ομάδα της Web Hotel Way μετέτρεψε το Casita Casita Lindos της Ρόδου στον πιο διακεκριμένο προορισμό.

«Η όμορφη, λιτή Λίνδος στη νοτιοανατολική ακτή της Ρόδου, τείνει να είναι γνωστή για δύο πράγματα: την ακρόπολη στην κορυφή του λόφου με τους ναούς του 4oυ αιώνα π.Χ. και το γεγονός ότι ο David Gilmour των Pink Floyd είχε σπίτι εδώ. Από εκεί και πέρα, το ψαροχώρι παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό το καλοκαιρινό καταφύγιο ελληνικών οικογενειών που κατοικούν σε βίλες, έτσι όταν αυτό το μποέμ στέκι άνοιξε αθόρυβα το περασμένο καλοκαίρι, τράβηξε τα βλέμματα», έγραφε το Condé Nast Traveller για το ξενοδοχείο Casita Casita Lindos, συμπεριλαμβάνοντας το boutique διαμάντι στη μαγευτική βραχώδη περιοχή του νησιού ανάμεσα στα καλύτερα νησιώτικα ελληνικά ξενοδοχεία για το 2021.

«Το πρώην νυχτερινό κέντρο είχε εγκαταλειφθεί για περισσότερο από μία δεκαετία και η αρχιτέκτονας Βάνα Περνάρη το βρήκε τυχαία […] Όταν ξεκίνησε την αποκατάστασή του το 2019, το σχέδιο ήταν να δημιουργήσει μια εξοχική κατοικία για φίλους», συνέχιζε το άρθρο. «Και αυτό παραμένει το πνεύμα του Casita Casita με τα επτά υπνοδωμάτια – η ατμόσφαιρά του είναι περισσότερο σπιτικής μάζωξης παρά διαμονής σε ξενοδοχείο. Η διακριτική παλέτα του εξασφαλίζει ότι ο πλούτος του περιβάλλοντος βρίσκεται στο επίκεντρο και το άγονο, βραχώδες τοπίο διαλύεται μόνο από τα μυρωδάτα βότανα και τα ελαιόδεντρα κάτω από τα οποία σερβίρονται πρωινά με φρέσκα φρούτα, σπιτικά κέικ και ροδίτικο μέλι […] Εδώ ο χρόνος επιβραδύνεται και τα πράγματα φαίνονται πιο απλά».

Φωτογράφος: Γιάννης Τόμτσης


Το Casita Casita Lindos όμως δεν έφτασε μόνο του ως εκεί. Είχε σύμμαχο τον Γιώργο Λαγουδάκη και τον Κώστα Μάμμο στην επιτυχία του, τους ιδιοκτήτες της Web Hotel Way που είχαν εξαρχής οραματιστεί ρομαντικά την project management πρωτοβουλία τους. Όπως δηλαδή βλέπουν ακόμα τη σχέση τους με την οικογένεια Περνάρη.

«Ό,τι και να πω θα ακουστεί ρομαντικό», μας λέει γελώντας ο Γιώργος. «Δε νιώθουμε συνεργάτες, νιώθουμε πιο πολύ σα να έχουμε μια οικογένεια στην Ρόδο. Μας δείχνουν τεράστια εμπιστοσύνη και μας δίνουν ασφάλεια. Είναι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι και καταλαβαίνουν ότι θέλουμε μόνο το καλύτερο για αυτούς. Σπανίζουν τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας. Τέτοιους ανθρώπους θέλουμε γύρω μας. Κάθε χρόνος με την οικογένεια Περνάρη είναι μοναδικός και δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο».

Κατά δική τους ομολογία, η Web Hotel Way δε λειτουργεί αυστηρώς εταιρικά. Είναι απλώς το δεξί χέρι των ξενοδόχων, από οικογενειακές επιχειρήσεις ως γιγάντιους ομίλους, μέσα από ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών που τις προσαρμόζουν στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε μονάδας. Αναλαμβάνουν τη δύσκολη δουλειά του back office – τόσο τις κρατήσεις όσο και τις πωλήσεις – στήνουν το business plan, εκτελούν χρέη concierge, εκπαιδεύουν το προσωπικό, και κάνουν θαύματα με το Food and Beverage Consulting με τη βοήθεια βραβευμένων με Michelin συνεργατών. Τονίζουν, επίσης, τη σημασία του pre/re-opening, μίας υπηρεσίας που τη δεδομένη στιγμή θεωρείται περιττή στην Ελλάδα αλλά μπορεί να σε προετοιμάσει για την επιτυχία από το μηδέν, με καταρτισμένους επαγγελματίες να καθοδηγούν κάθε σου βήμα σε σχέση με όλα τα τμήματα της μονάδας.

Σε ένα νησί όπως η Ρόδος λοιπόν, μία ιδιαίτερη αγορά που έχει κατεξοχήν διαμορφωθεί από πολύ μεγάλες, all-inclusive μονάδες, η ανάπτυξη μίας boutique φιλοσοφίας δε θα ήταν εύκολη υπόθεση. Για τη Web Hotel Way όμως ήταν απλώς μία συναρπαστική πρόκληση.


«Πριν 3 χρόνια, τον χειμώνα του 2019, είχαμε βολιδοσκοπήσει καινούργια ξενοδοχεία σε ολόκληρη την χώρα», περιγράφει ο Κώστας. «Κάναμε την έρευνα μας, προσπαθήσαμε να έρθουμε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες, και καταφέραμε να κερδίσουμε μία κουβέντα με την κυρία Περνάρη. Ύστερα από κουβέντες 2,5 μηνών αποφάσισε να μας δώσει την ευκαιρία για όσα της παρουσιάσαμε, κυρίως επειδή γιατί τα βρήκαμε σε ανθρώπινο επίπεδο. Ήθελε αυτό που θέλαμε και εμείς, να εστιάσουμε στην ουσία και όχι στον εντυπωσιασμό. Θέλαμε να αποδείξουμε ότι η ουσία είναι συγκλονιστική, είναι αυτή που μαγεύει και δίνει διαχρονικότητα».

Πώς όμως μετέτρεψαν το Casita Casita Lindos σε ένα επιτυχημένο case study εν μέσω πανδημίας;

«Θα ακουστεί κλισέ, αλλά ας το πούμε. Με άπειρη δουλειά! Άπειρη όμως», εξηγεί ο Γιώργος. «Για να πετύχει ένα project σε όποιον κλάδο και αν βρίσκεται, χρειάζεται σταθερότητα για να γίνουν όλα τα προαπαιτούμενα βήματα. Ξεκινήσαμε από το μηδέν χωρίς να επηρεαστούμε από το τι γινόταν μέχρι εκείνη την στιγμή στο γύρω ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ζητήσαμε εμπιστοσύνη, προς τιμήν τους μας την έδωσαν, και χρησιμοποιήσαμε όλη μας την παλέτα ώστε να χτίσουμε κάτι μοναδικό με κύριο άξονα την ουσία. Επίσης σίγουρα είχαμε και μία εξαιρετική ομάδα στο ίδιο το ξενοδοχείο που σίγουρα μας διευκόλυνε».

«Για εμάς οι ξενοδόχοι έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο», συμπληρώνει ο Κώστας. «Η δική μας δουλειά είναι να προσαρμόσουμε αυτό που επιθυμούν ώστε να λειτουργήσει και να γίνει εμπορικό. Μία εταιρεία hotel management δε μπορεί να δημιουργεί μοτίβα και μανιέρες, πρέπει να δουλεύει πάνω στην προσωπικότητα των ξενοδόχων».

Για τη διάκριση από το Condé Nast Traveller ενημερώθηκαν μέσω e-mail από τον κολοσσό που περιλαμβάνει διακεκριμένους media τίτλους όπως η Vogue, τον New Yorker, το Vanity Fair και το Pitchfork. Η συγκίνηση ήταν διάχυτη.

«Μας ενημέρωναν πως ένας δικός τους άνθρωπος είχε μείνει στο Casita Casita Lindos και ότι θα ήθελαν να μας παρουσιάσουν ως ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία της νησιωτικής Ελλάδος. Σε Covid χρονιά κιόλας!», θυμάται ο Γιώργος. «Για όποιον γνωρίζει τι εστί Condé Nast traveller παγκοσμίως δε μπορεί να μην συγκινηθεί. Ήταν το ίδιο και για την οικογένεια Περνάρη».

«Πριν από τη διάκρισή μας πίστευα πως μία τέτοια επιτυχία θα ήταν εξαιρετικά σημαντική λόγω πρεστίζ. Αφότου, όμως, βραβευτήκαμε, μπορώ να σας πω με βεβαιότητα και με νούμερα πως έχει τεράστια εμπορική αξία», επισημαίνει ο Κώστας.

Τον ρωτήσαμε εάν μία τέτοια διάκριση δημιουργεί διαφορετικές απαιτήσεις για το μέλλον.

«Έχουμε ακριβώς τις ίδιες που είχαμε και πριν, γι’ αυτό άλλωστε φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα», απάντησε. «Η διαχρονικότητα στην οποία στοχεύουμε δεν αφήνει περιθώρια για σκαμπανεβάσματα ανάλογα με τα βραβεία. Η βάση μας είναι οι επισκέπτες, το πάθος μας είναι να διορθώνουμε κάθε χρόνο τα λάθη της προηγούμενης χρονιάς, και ο στόχος μας είναι να παραμείνουμε γεμάτοι. Να παίρνουμε υπεραξία για την επιχείρηση και ταυτόχρονα να προσφέρουμε την υπεραξία των υπηρεσιών μας στον επισκέπτη».

Και τα επόμενα σχέδιά τους;

«Να συνεχίσουμε να έχουμε αγάπη για αυτό που κάνουμε, να μην το βλέπουμε ως δουλειά», τονίζει ο Γιώργος. «Να μεγαλώνουμε την ομάδα μας ώστε να μην αλλάξει ποτέ το επίπεδο των υπηρεσιών μας, να έρθουν κι άλλα ξενοδοχεία κοντά μας και να αναπτυχθούμε στην Ιταλία και στην Ισπανία».

Info: https://www.webhotelway.com/

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα