Όταν ο Πέτσας τίμησε τον Mad Clip υποτιμώντας μια εθνική τραγωδία

Ο Mad Clip
Ο Mad Clip INSTAGRAM / @MADCLIP

Η ανάρτηση του Στέλιου Πέτσα για τον θάνατο του Mad Clip δεν είναι απλά ένα επικοινωνιακό ατόπημα αλλά μια παραδοχή πολιτικής ένδειας πάνω σε ένα θέμα που ματώνει τη χώρα κάθε χρόνο.

Γύρω από τη τραγική είδηση του θανάτου του Mad Clip, αναπτύχθηκαν αρκετές παράλληλες τραγωδίες. Η μία ήταν φυσικά ο ίδιος ο άδικος θάνατος ενός νέου ανθρώπου. Η άλλη ήταν ο ευτελής σχολιασμός του δυστυχήματος στα social media που αρέσκονται σε τέτοιες "καφρίλες" άμα τη ευκαιρία. Και η τρίτη, αυτή που άνοιξε άλλες, παράλληλες συζητήσεις, είναι η ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών, Στέλιου Πέτσα, ο οποίος θέλησε να πει αντίο στον τράπερ, μέσα από το Twitter.

Ο κ. Πέτσας, επέλεξε μάλιστα να χρησιμοποιήσει στίχο του Mad Clip, προσθέτοντας πως "θα ζει όμως για πάντα στα χείλη όσων θα τραγουδούν τα τραγούδια του".

"«Σκοτεινό σαν το σκοτάδι» τούτο το ξημέρωμα για εκατομμύρια fans του Mad Clip. Έφυγε βιαστικά. Θα ζει όμως για πάντα στα χείλη όσων θα τραγουδούν τα τραγούδια του.

R.I.P."

Η όλη τοποθέτηση βέβαια δεν σχολιάστηκε θετικά στα social media. Πολλοί είναι εκείνοι που κατηγόρησαν τον κ. Πέτσα για την αναφορά του στους στίχους του ράπερ και την κουλτούρα που εκείνοι προωθούσαν, η οποία δυστυχώς, στάθηκε μοιραία και για την ίδια του τη ζωή. Άλλοι, τον κατηγόρησαν για εργαλειοποίηση ενός θανάτου προς άγραν ψήφων με στόχευση στο νεανικό κοινό, εκεί που η ΝΔ χωλαίνει. Μη ξεχνάμε πως ο κ. Πέτσας είναι εξωκοινοβουλευτικό στέλεχος της κυβέρνησης και αναμένεται στις επόμενες εκλογές, όταν αυτές γίνουν, να "κατέβει" στη περιφέρεια Ανατολικής Αττικής, στην οποία εκλέγεται και ο Μάκης Βορίδης.

Είναι σαφές πως ο κ. Πέτσας προσπαθεί ενδεχομένως να υιοθετήσει ένα πιο "χαλαρό" προφίλ με στόχευση στη νεολαία, σε μια πιθανή απόπειρα να πετάξει από πάνω τους τις μνήμες από τη περιβόητη "λίστα" των ΜΜΕ για το "μένουμε σπίτι". Μια λίστα που έφερε την υπογραφή και το όνομά του και συνοδεύτηκε από απόλυτη αδιαφάνεια.

Ανεξαρτήτως των παραπάνω και του όποιου τρόλινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ουσία είναι πως όντας εξέχον μέλος της κυβέρνησης και εκπρόσωπός της δια των δημοσίων αναρτήσεων, οφείλεις και να σχολιάζεις τα γεγονότα στην καρδιά της ουσίας τους. Εν προκειμένω, θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για τον κ. Πέτσα να συλληπηθεί την οικογένεια του αδικοχαμένου Mad Clip, να εκφράσει τη θλίψη του, και αντί να επιδοθεί σε αναπαραγωγές στίχων και εύκολα "τσιτάτα", να ανοίξει και πάλι το θέμα της οδηγικής συμπεριφοράς και ασφάλειας τώρα που όλα τα "φώτα" είναι και πάλι πάνω του.

Όλα αυτά την ώρα που ο αριθμός των νεκρών από τροχαία δυστυχήματα ανέρχεται στη χώρα μας σε 64 ανά εκατομμύριο κατοίκων, όταν ο μέσος όρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπερβαίνει τους 50 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων. Παράλληλα, μόνο τον Αύγουστο σημειώθηκαν στην Αττική 435 τροχαία και 18 άτομα άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο.

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό πως η Ελλάδα την πανδημική χρονιά του 2020 και με τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας σε ισχύ για μεγάλο διάστημα του έτους, θρήνησε 579 θύματα από τροχαία, ενώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά - το 2019, η οποία ήταν και η τελευταία προ κορονοϊού, ο αριθμός των νεκρών στην άσφαλτο είχε ανέλθει σε 688.

Τα κυριότερα αίτια των δυστυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Σημειώνεται εδώ πως στις αρχές του 2022 περιμένουμε και την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την ψηφιοποίηση, βεβαίωση και είσπραξη των προστίμων που αφορούν τις παραβάσεις του του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), η οποία θα φέρει μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα την ώρα στις κατοικημένες περιοχές, κατηγοριοποίηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με βάση τον βαθμό επικινδυνότητας και συχνότητας και ενίσχυση χρήσης καμερών κατά τους ελέγχους, μεταξύ άλλων.

Δεδομένων όλων των παραπάνω, θα έπρεπε λοιπόν ο κ. Πέτσας να θίξει την ασφάλεια στους δρόμους και να υπενθυμίσει τις διαρκείς καμπάνιες - δράσεις της κυβέρνησης για την ευρύτερη συμπεριφορά των οδηγών.

Αν υπήρχαν πρόσφατες τέτοιες καμπάνιες.

Γιατί πραγματικά δεν αρκούν οι δειλές -για την ώρα- εισαγωγές του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής - οδικής ασφάλειας στα σχολεία της χώρας μας (αναμένουμε να δούμε το νέο μάθημα που θα εισαχθεί από Σεπτέμβρη στα δημοτικά).

Αν θες να αλλάξεις τη κουλτούρα ριζικά, να αποτρέψεις περισσότερα δυστυχήματα και τραγωδίες σαν αυτή του Mad Clip, τότε πρέπει να υπενθυμίζεις διαρκώς το κακό που συντελείται στις ελληνικές λεωφόρους και όχι να αντιμετωπίζεις έναν θάνατο κάποιου celebrity, με τόση ελαφρότητα, σαν θείος που "θα κάτσει με τη νεολαία".

Υποτιμώντας μια διαρκή τραγωδία, αλλά και τον ίδιο σου τον εαυτό.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Mad Clip, Στέλιος Πέτσας
SHARE:

24Media Network