ΜΜΕ

Εκστρατεία αλληλεγγύης έγχρωμων γυναικών που εργάζονται σε ΜΜΕ

Πορεία διαμαρτυρίας στην Κολομβία για τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ
Πορεία διαμαρτυρίας στην Κολομβία για τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ AP

Έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται στα ΜΜΕ, καταγγέλουν τον ρατσισμό και τις διακρίσεις που έχουν αντιμετωπίσει και καλούν για αλληλεγγύη μέσω του #QuietAsWereKept.

Μια νέα εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εφιστά την προσοχή στις αδικίες σε βάρος έγχρωμων γυναικών σε εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης στις ΗΠΑ.

Η εκστρατεία #QuietAsWereKept καλεί σήμερα, 11 Ιουνίου να εκφραστεί αλληλεγγύη και υποστήριξη στις έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται στα μέσα ενημέρωσης, πολλές από τις οποίες έχουν μιλήσει για τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που αντιμετώπισαν στον χώρο εργασίας.

Οι γυναίκες χρώματος και οι σύμμαχοί τους καλούνται να σταματήσουν τη δημιουργία άσχετου περιεχομένου και να επισημάνουν το ζήτημα.

«Η δημιουργικότητά μας, το περιεχόμενο και η σκληρή δουλειά μας είναι ανεκτίμητα και απαραίτητα για την επιτυχία των εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης» αναφέρεται σε ανάρτηση για την εκστρατεία. «Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, οι μαύρες και άλλες γυναίκες χρώματος μοιράστηκαν γενναία τον πόνο και τις προσβολές που υπέστησαν στον χώρο εργασίας. Χώροι εργασίας εκτιμούν πως οι BIWOC [μαύρες, αυτόχθονες γυναίκες χρώματος] συμβάλλουν στην ποικιλομορφία στον χώρο εργασίας και στην ποικιλία του περιεχομένου που παράγουν, αλλά προφανώς δεν εκτιμούν την ευημερία τους» αναφέρεται στην ανάρτηση.

Η εκστρατεία #QuietAsWereKept είναι επακόλουθο των καταγγελιών από πολλές έγχρωμες δημοσιογράφους και συντάκτριες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες ανακαλούν τις εμπειρίες τους για τις τοξικές κουλτούρες στα περιοδικά Refinery29, Paper Magazine και το Bon Appétit.

Η εκστρατεία φέρνει επίσης στο προσκήνιο θέματα, όπως ανισότητα στους μισθούς και έλλειψη πολυμορφίας στον χώρο εργασίας, επικαλούμενη μια μελέτη του LeanIn του 2018 που διαπίστωσε ότι οι μαύρες γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό να προαχθούν και λαμβάνουν λιγότερη υποστήριξη από τους προϊστάμενούς τους.

Οι διοργανωτές της καμπάνιας δημιούργησαν ένα ταμείο για έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται ως freelancers ώστε να συμμετάσχουν στην ημέρα αλληλεγγύης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΜΜΕ, ΗΠΑ
SHARE: