Επεκτείνονται οι ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη

Επεκτείνονται οι ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται ο σχεδιασμός της Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης για επέκταση του υφιστάμενου δικτύου των ποδηλατοδρόμων.

Επεκτείνεται το δίκτυο ποδηλατοδρόμων του Δήμου Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του σχεδιασμού της δημοτικής αρχής και των μέτρων που έχουν προβλεφθεί για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης και την απόδοση μέρους του δημόσιου χώρου, στους πολίτες.

Σε πρώτη φάση, εγκρίνεται το πρώτο σκέλος των μέτρων που σχεδιάστηκαν τόσο για τους ποδηλατόδρομους όσο και για τις πεζοδρομήσεις και τις μετατροπές δρόμων σε ήπιας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιώργο Αβαρλή, τα μέτρα θα βρίσκονται σε ισχύ μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, ενώ ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει στην πορεία, σε αξιολόγησή τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο ποδηλατόδρομος της λεωφόρου Νίκης μεταφέρεται από το πλακόστρωτο της παλιάς παραλίας στο οδόστρωμα καθώς έχει διαπιστωθεί ότι το μικρό πλάτος του πλακόστρωτου της παλιάς παραλίας δεν επαρκεί για την άνετη κυκλοφορία πεζών και ποδηλατιστών ιδιαίτερα κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες όπως και τα Σαββατοκύριακα. Το πρόβλημα αυτό έχει ενταθεί ακόμη περισσότερο στις παρούσες συνθήκες λόγω της αναγκαιότητας τήρησης αποστάσεων. Ο ποδηλατόδρομος αμφίδρομης κίνησης έχει προταθεί να μεταφερθεί από το πλακόστρωτο της παλιάς παραλίας στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στο οδόστρωμα της λεωφόρου Νίκης κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων. Κάθε κατεύθυνση κίνησης ποδηλάτων θα έχει πλάτος 1,25µ, ενώ μεταξύ τους οι δύο κατευθύνσεις θα διαχωρίζονται με μονή διαχωριστική γραμμή.

Νέος ποδηλατόδρομος πρόκειται να κατασκευαστεί και κατά μήκος της λεωφόρου Καραμανλή. Οι ποδηλατικές διαδρομές θα διαμορφωθούν στη δεξιά λωρίδα κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων και στις δύο κατευθύνσεις. Με σκοπό, εξάλλου, την κάθετη σύνδεση των νέων λωρίδων αποκλειστικής κίνησης ποδηλάτου της λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή είτε με τις γύρω περιοχές κατοικίας και εμπορίου είτε µε τον υφιστάμενο ποδηλατόδρομο της νέας παραλίας, μετατρέπονται σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας με μείωση του ορίου ταχύτητας οι άξονες Βούλγαρη – Μοσχονησίων, Μάρκου Μπότσαρη, Κατσιμίδη – Αρχαιολογικού Μουσείου και Παρασκευοπούλου.

Παράλληλα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχωρά σε πεζοδρομήσεις και μετατροπές οδών σε ήπιας κυκλοφορίας πέριξ της πλατείας Σταμάτη Καραμανλή, που αποτελεί ένα από τα πλέον πολυσύχναστα σημεία στην περιοχή της Χαριλάου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version